Steen van viaduct

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Leo Starrenburg

Steen van viaduct

Bericht door Leo Starrenburg »

Jullie hebben mischien op het nieuws gehoord of gelezen van die mevrouw uit Uden die op de A4 bij Rijswijk een steen door de voorruit kreeg en aan haar verwondingen is overleden.

Die mevrouw is de vriendin van een collega van mij en tegen het einde van z'n nachtdienst stonden er twee agenten op de stoep van de fabriek om hem het verschrikkelijke nieuws te brengen. Nou zeggen ze wel dat de duivel altijd op een grote hoop schijt, meestal in de zin van 'de rijken worden steeds rijker', maar blijkbaar gaat dat ook op voor ellende, die vent had al het een en ander meegemaakt en nou komt dit er weer bij.

Waar die het aan verdient hebt weet ik niet, het is een gast die geen vlieg kwaad doet en altijd voor iedereen klaar staat, maar veel geluk is er niet voor 'm weggelegd. En de politie: ze schrijven niet alleen bonnen uit maar doen ook dit soort klussen alleen daar hoor je weinig over.

m vr groet, Leo.

Joke

Bericht door Joke »

Verschrikkelijk nieuws Leo.
Dit soort berichten zijn te triest voor woorden. Hoorde gisteren ook op het nieuws dat rechters meer straffen geven.....nu nog zwaardere straffen. Dit soort dingen zijn toch niet normaal!! :twisted:
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Dit is geen poging tot doodslag(wordt meestal zo geformuleerd) ,dit soort dingen moeten ze gaan beschouwen als moord .Verschrikkelijk zoiets.

grts Jaap
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Ik herinner me dat een paar jaar terug ook eens automobilisten werden verrast met dingen die van viaducten werden afgegooid.
Die daders hebben ze uiteindelijk gepakt, en het waren jongens van tussen de 15 en 20 jaar.
Dat zijn toch geen kinderen meer!

Het is waar wat je zegt Leo, neem nu eens Hans Wiegel.
Heeft nu twee vrouwen verloren door een verkeersongeluk, en die vrouwen waren nog zusters ook. De familie heeft dus dezelfde ellende.

Het is triest. In triest.

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Adrie

Bericht door Adrie »

In en Intriest.
Hopelijk krijgen zij ze te pakken.Wij zaten ook te vloeken toen wij het hoorden.Het mooiste zou zijn ze op de rijbaan te zetten en van boven met een stel basaltkeien te raken.Ik weet wel dat je geen kwaad met kwaad mag vergelden, maar toch.Het zal je Familie maar zijn.
Gr. Adrie :shock:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Het is te triest voor worden.
Mogen de daders een zwaarder lot ondergaan.

Gerrit
Groetjes Gerrit.
Jorgvandooren

Bericht door Jorgvandooren »

:evil: ophangen aan die viaduct! :evil:

Maar idd kwaad mag niet met kwaad vergeld worden want dan is het einde zoek.

Jorg
alex

Bericht door alex »

De 4 jongemannen die zijn opgepakt gaan wel op voor moord (en terecht!)
aad overweg

Bericht door aad overweg »

soft Nederland ;

van morgen op teletekst,de dader van een overval. Veroordeeld
tot teruggave van de buit zijnde 6600 euro.Minus de 2200 euro
die de dader uitgegeven had voor het wapen.
Het moet toch niet gekker woorden.Zou hij de BTW nog kunnen
verrekenen.en had hij het bonnetje nog???

Ik ben pisnijdig als ik zoiets lees

groetjes Aad Overweg :oops: :oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Een rechter die zo'n oordeel uitpreekt moeten ze gelijk ook achter de deuren stoppen !! En z'n toga mag wel uit- maar niet AFtrekken.

Dit zal dan wel de letter maar zeer zeker niet de geest van de wet zijn en een rechter die dat niet weet te scheiden is gewoon een rund zonder enige kwaliteit of ruggegraat.

Bert de Boer


Plaats reactie