FEYENOORD

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tja Jos, jij weet het leuk te vertellen.
Laat ze maar opschuiven, dan spelen ze straks met 7 spitsen. :lol:
Charisteas, Slory, Castelen en ook nog eens Huysegems en nog een paar van die klasse spitsen die ik even vergeten ben... :wink:
Jammer voor die jeugdspelers die dachten door te kunnen breken. :cry:
Denk toch niet dat dit wat wordt, in paniek bijna een heel elftal kopen.........
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Jos,

trouwens heb ik geen idee waar al dat geld vandaan komt, vorig jaar was Feijenoord falliet werd er gezegd. Waarschijnlijk zijn er toch een paar investeerders opgestaan. Dat overschot aan spitsen weten wij hier in Nijmegen wel raad mee, ik denk dat Mario Been wel een oogje heeft op Slory.

Groetjes Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Om het geheel af te ronden hebben ze nog een spits aangetrokken nl. Michael Mols. Het zal dus druk worden op de bank.

Groetjes Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Leuk, zo'n ouwe pinchhitter erbie.
Maar het zal die gasten straks in ons Euroborgstadion toch dun door de darmen dreutelen. :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Dan zo'n ex Feyemoorder af en toe op bezoek wordt het nog leuker in het ms Euroborg. Sponsert Wagenborg eigenlijk .............?

'Ik denk dat het beter kan'
UTRECHT - Willem van Hanegems nieuwsgierigheid heeft hem bij FC Utrecht gebracht. De coach is benieuwd of hij er in slaagt om FC Utrecht anders en beter te laten voetballen dan de ploeg onder zijn voorganger Foeke Booy deed.

Willem van Hanegem: ,,Soms zit je te kijken en dan denk je dat het beter kan. Voetballen blijft toch het mooiste spelletje van de wereld,'' aldus de oefenmeester.

De coach wil met assistenten David Nascimento en John van Loen een drie-eenheid worden. ,,Ik spreek nooit van assistenten, maar van collega's. We gaan het met zijn drieën doen. Iedereen heeft daarin zijn eigen inbreng.''

Het feit dat hij in Utrecht heeft gewoond, bij de club heeft gespeeld en er in het verleden assistent-trainer is geweest maakten zijn keuze voor de club gemakkelijker. ,,Maar ik ga nu niet flauw doen dat de cirkel rond is ofzo. Daar houd ik niet zo van.'' (ANP)

Moi,
Anne
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Van Bronckhorst maakt rentree voor Feyenoord

VOORSCHOTEN (ANP) - Giovanni van Bronckhorst heeft na negen jaar zijn officieuze rentree gemaakt in het eerste elftal van Feyenoord. De international speelde vrijdagavond mee in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Voorschoten 97. Feyenoord won het oefenpotje met 9-0, na een ruststand van 4-0.
Romeo Castelen was topschutter; hij maakte drie goals. De andere doelpunten kwamen op naam van Hofs (2), Makaay, Bruins en Danny Buijs. Bovendien schoot een amateurspeler in eigen doel.
Na afloop van het duel maakte Van Marwijk bekend dat Van Bronckhorst het komende seizoen aanvoerder is van Feyenoord. ,,Vanaf het moment dat hij tekende, wist ik het zeker'', aldus de trainer. ,,Giovanni vindt zichzelf misschien geen leider, maar alleen al door zijn uitstraling en de manier waarop hij omgaat met de jonge spelers, is hij dat juist wel. Als Giovanni geblesseerd raakt, neemt Kevin Hofland de band over. Theo Lucius is mijn derde aanvoerder. Zo heb ik dat de groep verteld.'

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Dit is heel goed bekeken door die trainer. :wink:
Psychologisch inzicht, dat missen de meeste trainers.
Bij mij in de straat woonde een bankzitter van het eerste elftal van EDO.
Ik kwam destijds als stukjesschrijver van de EDO-er regelmatig in de cantine.
"Jos, ik heb de splinters in mijn reet van het bankzitten, kom nooit aan de bak, af en toe invallen". :cry:
Wat bleek nu, hij was echt getalenteerd, maar was tweebenig.
All round.
Kon overal uit de voeten.
Linkerspits, rechtervleugelverdediger, hij stond er als het nodig was.
Maar hij miste het killersinstinct van een spits en de meedogenloosheid van een echte verdediger.
Dus ik maar tegen hem aanlullen, tenlotte moet zo'n gozer uit de put gehaald worden. :lol:
Jij bent het geheime wapen, als jij je warm gaat lopen, dan schrikt de tegenstander zich het lazerus, want die trainer weet niet op welke plek jij gaat spelen.
Je mooie krullende vrije trap vanaf de zestien is ook berucht, dus die keeper begint ook al te balen.
"Maar ik mis het spelletje, heb geen wedstrijdritme". :cry:
Tja jongen, je moet het toch zelf doen, ik stel voor om je te bekwamen in het penetreren. :lol:
Een penetrerende spits is heel belangrijk, als je tegenover een overmacht aan mandekkers staat. :)
Of als teruggetrokken spits kun je heel veel belangrijk werk doen voor de snelle vleugelspitsen.
Maar ik zou zeggen, pak een bal en ga lekker oefenen met op doel schieten, een scorende spits, DAAR gaat het om. :-D
En ik neem nog een pilsie van je, want op EEN been kan ik niet lopen. :-D
All the best
Jos Komen
Voetbalpsycholoog
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Jos,

jammer dat je naar Groningen gaat, we hadden je in Nijmegen goed kunnen gebruiken. Nu die Niksielan en Barreto uit de Goffert vertrekken is er weer geld en een goede voetbalspiegoloog is welkom.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Die bankzitter is toch goed terecht gekomen, hij kon bij Schoten, twee klassen lager wel in de basis op 10 spelen, zoals Linke Loetje dat noemt. :wink:
Tweebenig, overzicht en een goede pass in de benen.
Helaas nooit ontdekt door een scout van Ajax. :(
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

ROTTERDAM (ANP) - Royston Drenthe verruilt Feyenoord voor Real Madrid. De 20-jarige Rotterdammer ondergaat één dezer dagen de medische keuring en ondertekent aansluitend een contract voor vijf jaar bij de Spaanse landskampioen.
Dat heeft Real Madrid donderdag in een communiqué medegedeeld.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/


Plaats reactie