Uitspraak:!!!!!

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Dames&Heren,
Ja , er valt een enorme last van mij af, na 9 erg magere jaren, nu maar hopen op minstens nog 9 vette jaren.Het heeft mij wel wat gekost[emotioneel,lichamelijk,geestelijk en niet te vergeten financieel]maar ben héél erg blij dat dit nu over is/gaat.Ik dank jullie dan ook ALLEMAAL, die mij vaak hebben gesteund, en mijn geloof erin sterkte.Dank!!!!!
groetjes ruud

Leen B

Negen magere Jaren.

Bericht door Leen B »

Hai Ruud Toppie he dat je het nu defenitief gewonnen heb provisiat. Je zit nu wat ruimer in je slappe was,en dat voelt wel lekker aan denk ik zo. Ik begrijp nu dan ook dat ik even niets van je hoorde, op mijn oproep aan jou. Of ik de foto,s +commentaar door jou gelevert, van de Seinevaart op mijn Homepage http://home.hetnet.nl/~leen-aly/index.html mag zetten. Dan kan het nog gemakkelijk door mensen gezien worden. Want nu zakt dat mooie Item steeds verder weg, en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Ik hoor nog wel van je Groetjes Leen Bal.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Leen,
Natuurlijk mag/kan je die foto's/tekst gebruiken, ik zou niet weten waarom niet.Ja dat is een lekker gevoel, en hoop dat ik dit nu kan vast houden.Ik zal van de week wel kijken of dat item weer wat opgepiept kan worden, maar ik zit ook nog steeds te wachten op copy, die mij toegezegd was door enkele forumgangers.Dus wacht ik nog steeds maar.
groetjes ruud
Bedankt voor de reacties
Leen B

Seinevaart.

Bericht door Leen B »

Hallo Ruud bij deze bedankt, ik had je al twee mails gestuurd maar kreeg ze terug als niet goed zijnde. Dus als je even een mailtje naar mij wil sturen zal dat denkelijk ook wel weer in orde komen. Groet Leen
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Leen,
Gisteren mails verzonden met nieuwe gegevens,omtrent telefoon,mail-adres, etc.
Dus moet jij die nu ook hebben.
groetjes ruud
Leen B

Nieuwe gegevens.

Bericht door Leen B »

Hai Ruud ik heb de hele handel ontvangen Toppie, ik mis alleen je pasnummers van je kredietkaarten nog :D :D :D Maar ik ga er van uit dat ik nu de goede mailadressen in mijn bestand heb staan. Dat van de Seinevaart gaat nog wel even duren hoor. Ik ben nu met de Foto.s van de Reddingboot Jan v Engelenburg van Scheveningen.Waar Rinus, en mijn broer Cor[ Kapt Cor die na jaren weer boven water kwam via de Site van Scheveningen] Mee mee zijn geweest tijdens een proefvaart. Die foto,s moet ik eerst bewerken voor ik ze kan plaatsen. Maar ik zal mijn best doen ook van Seinevaart iets moois te gaan maken. Groet Leen
mink

ruud

Bericht door mink »

hallo ruud je had me wel een email kunnen zenden ik lees het nu pas bij toeval .nou kerel gefeliciteerd met de recht zaak en dat je gou alles op de rails heb of in dit geval alles op de goede koers heb.

h.g.mink
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Het heeft even geduurd, maar om alle onduidelijkheden uit de weg te ruimen, en het ge-hakketak van de diverse tegenpartijen, kan ik U [allen] met vreugde mededelen, dat het "GROTE" geld nu eindelijk z'n weg heeft gevonden.
Zojuist zijn de 1e betalingen binnen gerold, we praten nu over 5 cijfers getallen.Dit begint er nu op te lijken, en mocht intussen ook weleens.
Dus wederom een zeer tevreden mens hier, en nogmaals dank voor de "support" die ik al die tijd mocht ontvangen.

groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ruud,
Proficiat, nu gebeurt het eindelijk echt na al die jaren.
De aanhouder wint en als je niet had aangehouden was dit alles, waar je RECHT op hebt, in de prullenbak verdwenen.
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud ,
Van Harte hoor .Iedereen krijgt wat hij verdient.
Ook al heb je er lang op moeten wachten.
Ik neem nog maar een whisky op de goede afloop.
Gr. Adrie


Plaats reactie