Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Dat zullen we even moeten afwachte Rinus. Als Ronny met de boot in het dok ligt en dan op een zaterdag of wat mij betreft een zondag. (zullen de openingstijden even moeten checken) Dan hebben Ronny en de Crew er misschien óók nog wat aan.

Groetjes,
Bert de Boer

rinus

Bericht door rinus »

ik vind alle dagen goed hoor Bert.
gr.rinus
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zojuist van Ronny vernomen dat die ouwe er geen bezwaar tegen heeft als er een niet al te grote ploeg aan boord komt.
Dus nu afwachten wanneer het uitkomt in een weekend.
Zelf vind ik zaterdag de beste dag, dan kan de bemanning ook nog 's avonds in de Brulboei aanwezig zijn en kan er later eventueel nog verder gestapt worden...
Deze uitstekende Brulboeivariant van Bert zal ik vanavond mailen naar Ronny.
Dat mailtje krijgt hij dan morgen en kan dan pas woensdag hierop antwoorden.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Hier alvast een route kaartje, no1 is het eetcafé de Brulboei
Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik blijf het een goed plan vinden, maar het blijft lang onzeker.

Amsterdam Netherlands 24-feb-2005 4-mar-2005

Ze zitten nu in het slechte weer in de med. en lopen voor geen meter.
Ja, richting Menorca...
Straks ook nog de Portugese Noord en Biscaye, hoewel het hoog tijd wordt dat ze nu eens een keer mazzel hebben deze reis.
Als ze b.v. zondag 27/2 aankomen, zeker weten dat ze dan het weekend daarop weer pleite gaan.
We wachten dus maar rustig af.
All the best
Jos
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Mooi om dit allemaal te mogen volgen Jos, het is net of ik op de een of andere manier mee vaar. En dan niet alleen het varen maar ook de "behandeling" die ze in de laatste haven hebben gekregen.

m vr groet, Leo.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Allemaal.
Ik ga helemaal met Leo mee.En dan maar zeggen dat varen zo leuk is en dat we blij zijn als we weer mogen.Ik begrijp er geen r..t van,zal wel aan mij liggen omdat ik bang van water ben.Maar ik vind het wel mooi.
Gr. Adrie
Tom

Bericht door Tom »

Jos Komen schreef: Zelf vind ik zaterdag de beste dag, dan kan de bemanning ook nog 's avonds in de Brulboei aanwezig zijn en kan er later eventueel nog verder gestapt worden...
Ik zou wel even checken of de brulboei open is op zaterdagavond.
Of eventueel open wil zijn als er een grote groep komt. Het is namelijk geen gewone kroeg, maar een die draait op de omliggende bedrijven.
Of het moet tegenwoordig helemaal anders zijn, dan heb ik niets gezegd.
Het is alleen lullig als je voor een gesloten deur staat.
Meldt dit soort activiteiten inderdaad wel even bij Shipdock, Amsterdam Shiprepair.
gr,
Tom
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Quote
(zullen de openingstijden even moeten checken)
Unquote

Dat had ik in mijn bericht van zondag 13-2 - 14.28h al aangegeven Tom.

Maar we zullen eerst even de datum afwachten voordat we eventueel om een "special arrangement" gaan verzoeken.

Als we met een flinke groep komen zal er wellicht iets te regelen zijn; mogelijk ook met de prijs van de consumpties.

Als trouwens dezelfde "Kok" dan nog aan boord zit zullen er zo links en rechts ook wel een paar maaltijden geserveerd moeten worden om de mannen weer op niveau te brengen.

Groetjes,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een eventueel alternatief als de "Achtergracht" onverhoopt niet door zou gaan.
Dan zou er op langere termijn iets geregeld kunnnen worden.
All the best
Jos

http://www.lizboa.nl/content/schip_gs.htm


Plaats reactie