Imageshack

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Douwe J.
Berichten: 1819
Lid geworden op: 25 feb 2005 15:25

Bericht door Douwe J. »

SMN Vlootlijst 1961
Afbeelding
Zo Jos, dit is even een test , en je ziet het resultaat.
Vriendelijke groet Douwe.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
het is altijd later dan u denkt.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Eenieder bedankt voor de info! :-D
We weten nu dat het probleem bij @home ligt.
Douwe, ik zienix. :cry:
All the best
Jos
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Een tijd terug was het webshots, en na een dag was het ook weer over.

Maar we zullen ons maar houden aan de uitspraak van onderstaande sergant.

don,t panic don,t panic

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jolly,
Ik ga zo maar even de wal op en als ik terugkom lult niemand er meer over. :lol:
All the best
Jos
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hoi Jos

Zou zeggen een leuke avond aan de wal.

En wordt het morgen zeker s,nachts vissen en overdag netten drogen.... :lol:
royb

Bericht door royb »

Jos, kijk eens of @Slome de poorten niet blokkerd. ( UDP, etc )

Dat zou wel eens kunnen.
Als dat zo is, wisselen van provider.

Poorten moet je zelf blokkeren want we leven niet in china.

Gr Roy
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Het is al weer over Roy we zien alle plaatjes weer van Imageshack.

Gewoon een storinkje wat bij alle providers kan gebeuren.
Gerard

derde motor

Bericht door Gerard »

Ik was ook een stel foto`s kwijt, plm. 1 op de drie. Maar dees stond er nog, mijn derde en laatste motor.

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Service! :-D

Geachte heer Komen,

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Ik heb u een verhuisdoos toegestuurd met daarin een vervangende
wandcontactdoos en een signaalverdeler. Normaliter wordt een verhuisdoos alleen verstuurd bij een verhuizing. Echter, na het controleren van uw modem blijkt dat het signaal regelmatig slechte waarden vertoont. Door de huidige componenten te vervangen kan het probleem verholpen worden.

Het modem dient tijdens het plaatsen van de wandcontactdoos en de
signaalverdeler ontkoppeld te zijn van de stroom. Indien de problemen
zich nog steeds voordoen na het plaatsen van de toegestuurde
componenten, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze
klantenservice via 0900-0740 (lokaal tarief). Op dat moment kunnen wij
uw modemwaarden opnieuw analyseren met de geinstalleerde nieuwe
componenten.

Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Afbeelding

Dit was mijn eerste moden van Home,heb er zo,n 6 jaar mee gedaan.

Afbeelding
Dit is de modem waar ik nu mee werk ook van Home toegestuurd iedereen kreeg deze als vervanger van de Com 21.
Het is een Motorola.

Afbeelding
Twee weken na de Motorola kreeg ik deze toegestuurd het is een Aris en zit nog steeds nieuw in de doos compleet zoals op de foto is te zien met sticker met serialnummers.

Soms wil het wel eens gebeuren maar dat is sporadisch dat je een modem moet reseten, je kan ook als het niet goed werkt in je hardware gaan en de modem uitschakelen en dan de computer opnieuw opstarten en dan zie je dat het besturingsprogramma het weer instaleert als nieuwe hardware gevonden.

Maar ben nu zo,n kleine 8 jaar bij Home en heb niet echt veel last gehad 1 keer was het wel goed mis toen ze wat veranderen en de IP nummers in de war raakten omdat ze geen back-up hadden gemaakt.

Soms wordt er een update gedaan bij Home maar dit wordt vermeld op hun website en dit gebeurd meestal s,nachts tussen 1 en 2 uur..

Maar over het algemeen wel tevreden over Home en bij elke provider is wel wat als je de consumenten programma,s als Kassa en Radar volgt op TV.

Alleen de enigste klacht is dat ze wat duur zijn voor wat ze bieden aan verkeer.


Plaats reactie