Imageshack
Service!
Geachte heer Komen,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Ik heb u een verhuisdoos toegestuurd met daarin een vervangende
wandcontactdoos en een signaalverdeler. Normaliter wordt een verhuisdoos alleen verstuurd bij een verhuizing. Echter, na het controleren van uw modem blijkt dat het signaal regelmatig slechte waarden vertoont. Door de huidige componenten te vervangen kan het probleem verholpen worden.
Het modem dient tijdens het plaatsen van de wandcontactdoos en de
signaalverdeler ontkoppeld te zijn van de stroom. Indien de problemen
zich nog steeds voordoen na het plaatsen van de toegestuurde
componenten, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze
klantenservice via 0900-0740 (lokaal tarief). Op dat moment kunnen wij
uw modemwaarden opnieuw analyseren met de geinstalleerde nieuwe
componenten.
Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Geachte heer Komen,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Ik heb u een verhuisdoos toegestuurd met daarin een vervangende
wandcontactdoos en een signaalverdeler. Normaliter wordt een verhuisdoos alleen verstuurd bij een verhuizing. Echter, na het controleren van uw modem blijkt dat het signaal regelmatig slechte waarden vertoont. Door de huidige componenten te vervangen kan het probleem verholpen worden.
Het modem dient tijdens het plaatsen van de wandcontactdoos en de
signaalverdeler ontkoppeld te zijn van de stroom. Indien de problemen
zich nog steeds voordoen na het plaatsen van de toegestuurde
componenten, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze
klantenservice via 0900-0740 (lokaal tarief). Op dat moment kunnen wij
uw modemwaarden opnieuw analyseren met de geinstalleerde nieuwe
componenten.
Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Dit was mijn eerste moden van Home,heb er zo,n 6 jaar mee gedaan.
Dit is de modem waar ik nu mee werk ook van Home toegestuurd iedereen kreeg deze als vervanger van de Com 21.
Het is een Motorola.
Twee weken na de Motorola kreeg ik deze toegestuurd het is een Aris en zit nog steeds nieuw in de doos compleet zoals op de foto is te zien met sticker met serialnummers.
Soms wil het wel eens gebeuren maar dat is sporadisch dat je een modem moet reseten, je kan ook als het niet goed werkt in je hardware gaan en de modem uitschakelen en dan de computer opnieuw opstarten en dan zie je dat het besturingsprogramma het weer instaleert als nieuwe hardware gevonden.
Maar ben nu zo,n kleine 8 jaar bij Home en heb niet echt veel last gehad 1 keer was het wel goed mis toen ze wat veranderen en de IP nummers in de war raakten omdat ze geen back-up hadden gemaakt.
Soms wordt er een update gedaan bij Home maar dit wordt vermeld op hun website en dit gebeurd meestal s,nachts tussen 1 en 2 uur..
Maar over het algemeen wel tevreden over Home en bij elke provider is wel wat als je de consumenten programma,s als Kassa en Radar volgt op TV.
Alleen de enigste klacht is dat ze wat duur zijn voor wat ze bieden aan verkeer.