Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
Gast

Bericht door Gast »

Misschien kan Heineken de reunie wel sponseren zie hier http://tinyurl.com/54j7g

Zie het voor mij de oude knarren op het forum doen mee aan een reclamespotje voor Heineken op bv de oude sleper Holland.
De forumleden een leuke dag en Heineken een leuke spot.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo gast,
Het is hier een goede gewoonte om je naam te vermelden als je als gast een bericht plaatst.
Op zich is het een goed idee, want de spotjes zijn bedoeld om te laten zien dat je drinkt met (je) mate.
Maar of iedereen op deze wijze in de publiciteit wil komen is vers twee.
All the best
Jos
rinus

Bericht door rinus »

Ja een sponsor vinden valt niet mee ,misschien is het wat voor spliethof
word hier toch aardig behandelt.???
gr.rinus
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Even een rekensommetje.

Ik maak me weinig illusies omtrent de huurprijs van de Holland want als je eens gaat berekenen hoeveel brandstof er door gaat met een paar uur varen !!

Dikke 3000 PK's (om maar even traditioneel te blijven) die lusten per uur toch wel zo'n 450 liter brandstof bij vol vermogen (ruw uit mijn geheugen puttend) Nou zal hij natuurlijk niet op volle kracht draaien maar al te laag in de toeren moet je met zo'n kar toch ook niet gaan als je de zaak niet te erg wilt vervuilen. Dus eco speed toch ook nog ergens 300 liter p/h. Als we dan een uurtje of 3-4 gaan varen is er alleen al meer dan 1000 liter brandstof door de leidingen gegaan. En dan nog verdere kosten voor smeerolie, onderhoud, verzekeringen en zo verder de hele wasijst.
Ik ben niet op de hoogte van bunkerprijzen en ook niet of de Holland acijnsvrij mag bunkeren maar voor een tochtje van 4 uur schat ik de kosten ergens op 1000 tot 1500 Euro

En eigenlijk zou het toch wel mooi zijn om ook even volle kracht te draaien om te zien of ze die 16 á 17 knopen nog haalt, al is het maar een kwartiertje!! Please !!!

Bert de Boer

Rinus, kijk even in je email!
Bram

voorjaarsreunie

Bericht door Bram »

:lol: hoi kombuizers,ik heb ook gestemd maar vindt 50 euris p.p genoeg
met twee personen ben je toch 100 euro`tjes kwijt en als ik even terug denk aan vroeger dan loopt het altijd uit de klauw,want van ouwehoeren
krijg je een droge strot.en ik moet nog terug rijden ook,kan niet op zig zag koers dus zal er wel een nachtje over ook aan vast zitten.
groetjes Bram :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bram,
Klopt helemaal. En aan de overnachtingen van vorige reunies heb ik hele goede herinneringen.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Kun je je dáár dan nog wat van herinneren Jos? :) :wink:

Groetjes,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Ik ben verrast dat JIJ nog weet dat ik er ook bijzat.
We hadden het 's nachts om een uur of drie uur over het feit dat jij geen Grunnigs accent hebt, dat zat je ergens een bietje dwars als rasechte Grunniger.
Toen heb ik je nog moeten troosten: "Ach Bert zo erg is da nait mien jong, da he'k ook ja nait".
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ik hoor het al, volgende keer bied ik me niet meer als oppas aan, moet Akkie zelf maar op je passen :lol:


Bert de Boer
Joop.O.H.
Berichten: 135
Lid geworden op: 26 jul 2004 19:40
Locatie: Hengelo

Bericht door Joop.O.H. »

Hi reunisten

Wat was het ook al weer,kamer 45 of 47 in Scheveningen????

Het was daar toch bere gezellig of niet dan,voor herhaling vatbaar.

Gr.Joop


Plaats reactie