ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Davina,

het lijkt mij vrezelijk om op zo,n grote afstand te moeten lezen hoe het met je ouders gaat, maar geloof maar dat ze in goede handen zijn en veel steun hebben aan hun vrienden van het kombuis. Ik wens ook jou veel sterkte de komende tijd.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/

Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hoe rot het ook is maar, Bram kan beter daar nog een paar daagjes blijven tot dat alles goed gaat, als dat hij hals over kop van huis weer naar het ziekenhuis moet.
Z'n hart operatie is niet niks.
Groetjes Gerrit.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb zojuist Brammetje aan de lijn gehad, hij voelt zich prima, net een bord bamie achter de kiezen en gaat zo kijken hoe Feyenoord de bekerfinale gaat verliezen, ik ook trouwens. :wink:
Ik moest iedereen de hartelijke groeten doen. :)
All the best
Jos
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Blij te lezen dat het beter gaat Bram :-D :-D Zeg, met zoveel omleidingen... heb je nou ook een kippeloopje met telefoonhokje op je borst? :roll: :roll: :roll: :wink: :-D
Brams_Daughter

Bericht door Brams_Daughter »

Dank je Jos2, het is zeker moeilijk maar ik weet dat ze in goede handen zijn. Ik had van mijn vader gehoord dat hij dagelijks op deze forum was maar wist niet hoeveel vrienden hij echt had. Het is zeer zeker een geruststellende idee om te weten dat hij zo veel vrienden heeft die om hem en mijn moeder geven en die bereid zijn te reizen om ze te bezoeken:)

Zo nogmaals bedankt aan iedereen voor jullie goede zorgen :)

Davina
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Bericht door proet »

Er is zo te zien geen nieuws over bram en Rita en in dit geval is geen nieuws goed nieuws.
Dus ik volg weer rustig de ontwikkelingen.

Bram en Rita doe het rustig aan maar doe het wel goed.

Groet Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Bob22

Bericht door Bob22 »

Voor Bram en Rita het allerbeste. Ik kan een tijdje de berichten niet volgen. De kabel is niet lang genoeg naar mijn caravan.

mvg

Bob
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Ik ben gisteren bij Bram op bezoek geweest.
Het herstel gaat langzaam maar steeds een beetje vooruit.
Deze week zit hij zeker nog op zijn logeeradres.

Bram doet iedeeen de hartelijke groeten.

Gr. Arie.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Ben vanmiddag, voor ik morgen vroeg naar Frankrijk afreis, nog even bij Bram geweest.
Hij heeft weer spirit in z'n donder en lult honderd uit.
De steun van de Kombuizers doet hem goed.
Voor de rest verveelt hij zich de "kolere" en zal blij zijn als hij weer meer water ziet dan er in een glas gaat.
Als ik hem zo zie en hoor, is het verschil tussen nu en de vorige keer behoorlijk groot.
Bij het afscheid kreeg ik een hand van hem die mijn botjes deed kraken.

Allemaal de groeten van Bram.

Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Albert; dát is goed nieuws :-D :-D Doe Bram (en laten we Rita niet vergeten 8) ) de groeten.


Plaats reactie