Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
rinus

Bericht door rinus »

ja er zijn tal van mogelijk heden hoor heb er zelf ook nog wel een .
maar laten we even maandag af wachten wat het met de HOLLAND word
ook daar kun je de opstapplaats regelen hoor Jos maar zit wel een prijskaartjeaan dat omvaren moet je ook betalen.
gr.rinus.

Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo Jos,

tja dat fietsen ging me niet al te best af vooral gister niet met die verschrikkelijke pak sneeuw...
ik was op weg naar school (2 keer op me plaat gegaan) en toen ik er aankwam zeiden ze dat ik wel weer naar huis kon gaan omdat we sneeuwvrij hadden... :evil:
maarja vanmorgen ging het beter, ik heb het heelhuids gered tot het schoolplein! :wink:

En wat betreft de locatie van de Reunie, ik ben het helemaal eens met Rinus.
laten we eerst even afwachten wat het bericht is vanaf de Holland en mocht het al niet doorgaan dan kunnen we altijd nog op zoek naar een alternatief.
of was dat niet de boodschap Rinus? :wink:
Als het op de Holland zou kunnen voor een Schappelijke prijs, dan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.

de mazzl Kabeljauw
rinus

Bericht door rinus »

heb ook maar even prijsopgaaf bij Koh i nor gedaan dus heb en ik heb ook hier in de buurt een optie lopen dus
dus ik heb nog wel wat achter de hand.
gr.Rinus
rinus

Bericht door rinus »

ja hoor kabeljouwtje dat is wel de bedoeling hoor .
gr.rinus
rinus

Bericht door rinus »

Helaas geen nieuws van de HOLLAND.
ik heb de man van daag gesproken zou me van middag terug gebelt hebben maar helaas nog niets vernomen.
gr.rinus.N
rinus

Bericht door rinus »

Helaas niets vernomen van de Holland en Koh-i-Nor.
maar ik heb wel het volgende
op 7Mei kunnen we een vaartocht van een uur of 4 over de Z.Hollandse plassen maken, van uit Katwijk met rederij Triton
dit met een warm en koudbuffet aan boord .
dit kost ongeveer 40 euro,s p.p ex drank maar de prijs van de consumtie valt daar mee , moeten wel met meer dan 20 personen zijn
hebben jullie hier intressen voor laat mij het snel weten dan kan ik er verder mee.
gr.rinus

http://www.rederijtriton.nl/FLASH/indexF.html
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Rinus,
Wat ons betreft: Prima!!
All the best
Jos
Leen B

Voorjaars Reunie.

Bericht door Leen B »

Prima Rinus, onze zegen heb je. :wink: 8) :D Leen en Aly
rinus

Bericht door rinus »

Leen een zegen is mooi hoor maar houdt dat in dat jullie ook komen??
gr.rinus
Leen B

Voorjaars Reunie.

Bericht door Leen B »

Hallo Rinus je heb gelijk maar het betekende inderdaad dat Aly en ikke van de partij zijn. :wink: :) Ik zal aan Cor vragen of hem dat ook wat lijkt. Groetjes Leen


Plaats reactie