ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Bram.......Schema bekeken, nu nog wat stoffering kweken,dan zie je niks meer van de ritssluiting,het ga je goed,Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Ben vanmiddag wezen theedrinken bij Bram en Rita thuis. Het was prachtig weer en ze zaten bij aankomst in de voortuin onder de parasol, druk zwaaiend naar alle buurtjes die langsfietsten.
We hebben het heel gezellig gehad en de tijd vloog. Zowel Bram als Rita hebben een beroerde tijd achter de rug en een flinke knauw gehad. Geweldig wat Arie e.a. voor hen gedaan hebben! Nu kunnen ze weer vooruit kijken, al gaat het nog rustigjes an met alles.
Na Rita's post van Za 03 Mei 2008 j.l. ontkwam ik niet aan wat huiswerk vooraf:

Afbeelding

Afbeelding

3 stuks nog op het vel (zo vind ik ze het lekkerst) en 3 filets.

Bram mailde me net dat hij zich door mijn bezoekje opgepept voelde. Maar dat oppepmiddel zit dus in bokkums :lol:

'A herring/apple a day, keeps the doctor away' zeggen de engelsen. Ik neem elke dag van beide minstens een!
Niet voor niks staat er soms op een haringkraam: 'De gezonde apotheek!'
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Bericht door proet »

Bram en Rita welkom thuis en het weer is de komende dagen uitermate geschikt om het heel rustig aan te doen (in de tuin onder een parasol).

Groet Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoe gaat het nou met Rita en Bram??
Groetjes Adrie
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Adrie en allen

Wij gaan langzaam vooruit,Rita knapt lekker op,en ik ga weer even naar het ziekenhuis vandaag (controlle) ,want mijn Borstwond blijft afscheiding geven((ontstoken)(3 maal op een dag spoelen en verbinden)),en er groeit wild vlees aan de wond,dus we zien het wel vanmorgen,ik loop wel tegen me eigen aan elke keer als ik wat wil gaan doen,dus moet nog steeds rustig aan. :cry: :?

Bedankt voor je belangstelling.


Groetjes Bram en Rita. :-D
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Sterkte ermee, Bram. Rustig aan. Het was ook geen misselijke operatie, dus dat heeft even zijn tijd nodig.

Groeten,

Theo
rob niezing (R.I.P.)

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge Bram,

Wondvocht waarschijnlijk, kalm aan, dan loop je nergen tegen aan.

Plang plang sjajang :lol: :wink:

Groeten aan Rita Rob
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Bram,
ff slow ahead.Sterkte,niets forceren
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Bericht door Ton Pekel »

Sterkte Bram ( en Rita )
Komt allemaal goed, het ergste heb je gehad en maar positief blijven denken hoor....prettig en rustig weekend
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Adrie , Theo ,Rob,Cor ,Ton,Bert ,Compass Arie,Albert ,de Jossen Harry G.H en alle andere die deze topic volgen.(dus m.aw. ik wil niemand buiten sluiten)

bedankt voor de belangstelling en de goede wensen,hier een kort verslagje van de never ending story Brammetje Bypass(BB)(begint al aardig op een soap te lijken)

Vanmorgen in het MCA (Medisch Centrum Alkmaar) geweest en via de nurse practiser en de Cardioloog,gelijk doorverwezen naar de VU Amsterdam(het water stond gelijk boven de plaat bij mij en Rita natuurlijk.we zagen alweer de buien hangen
Aangezien de chirurg die mij geopereerd had niet aanwezig was,moest ik me bij een andere hartchirurg melden,en zijn assisten(aankomende hartchirurgen)kon ik nog van het weekje dat ik in de VU gelogeerd had,en die dus ook nog alles van het pijpwerk wat er bij me gedaan was afwisten.
Resume!

Ik hoefde niet te blijven,om de binnenkant weer te laten zien,wel elke week op vrijdag terug voor 4 weken lang ter controle ,in de VU ,Alkmaar mocht het niet doen,2 x per dag temperatuurtjes nemen en in een grafiekje zetten en 3 maal per dag antibiotica innemen(500mg per keer).

Dus met recht een pillen baasie geworden

een geluk bij een ongelukje was dat Rita mijn Braziliaanse vriendin ook ontmoet heeft,en die twee konden het ook goed vinden met elkaar. :-D

voor de rest is het weer dead slow ahead en op koers blijven.
en gelukkig geen verplichte vacantie ,lekker thuis uitzieken :-D :lol: :lol: :-D

Mensen weer bedankt voor jullie ondersteuning.

Groets Bram en Rita :-D


Plaats reactie