ziekenhuis

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Brams_Daughter

hoi

Bericht door Brams_Daughter »

Hoi pap en mam,
wat bedoel je, je leven BEGINT op een soap te lijken, je leeft je hele leven in een soap..hahahahahahahaha de enige dingen die in een soap gebeuren gebeurden met onze familie, maar dat maakt ons uniek:)

Ik ben blij te horen dat je niet hoefte te blijven en dat je goed voor je zelf zorgt.

Doe rustig aan met alles en laat alles helen voordat je weer de stoere jonge vent gaat spelen ouwe man...hahahahahahahaha

ik ben echt blij te horen dat alles goed gaat.

veel liefs
D

Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi DD

Dank je meissie,ach ja je kan niet altijd jong blijven,maar je moet je ouwe heer nooit uitvlakken,dat weet je ook ,hij is so though as cheap leather from a dime a square yard,er mogge wat verotte plekken in zitten,maar hij blijft terug komen.

thanks for the call

Love you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dad :-D
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Bram schreef:.......,2 x per dag temperatuurtjes nemen en in een grafiekje zetten en 3 maal per dag antibiotica innemen(500mg per keer).

Dus met recht een pillen baasie geworden
Allemaal goed en wel Bram, maar je vergeet het belangrijkste. Elke dag een haring, je moet het ook van binnen een beetje verzorgen toch?
Jammer dat ik niet meer aan mijn ex-schoonmoeder kan vragen welke zalf zij voor dit soort klusjes gebruikte. Het stonk vreselijk, maar werkte perfekt. Een hele vette zalf op basis van schellevis....... Ik heb het toen eens aan mijn huisarts laten zien en die zei dat het goed was. Het beet alles schoon.
Bij mij thuis was 'polke' het toverwoord voor ontstoken wonden e.d. Dat is fries voor 'soda'.
Maar ja dat past allemaal niet meer in deze hoogtechnologische tijd. Zo'n dosis antibiotica zal ook wel helpen. Het was toch geen dierenarts waar je bent geweest toch? De dosis lijkt me nogal fors voor mensjes.
Kan me voorstellen dat je schrok toen ze je naar naar de VU doorverwezen.
Ik ga morgen naar Scheveningen voor de kanteltest van de nieuwe reddingboot daar. Ben bang dat ik telaat terugkom om enige bokkums bij jullie te brengen. En ze aan de deurknop hangen lijkt me niet verstandig!
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Navond Bram.

Blij te horen, dat je weer een beetje op de oude begint te lijken, op wat oneffenheidjes na, maar ja, je kunt niet een twee drie, weer wat van alles willen.
Zou zo zeggen, kalmpies an, dan breekt het lijntje niet, Bram, sterkte verders, en vergeet Rita niet :-D :-D :-D

Groet Nico.
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi allemaal

vandaag weer naar de VU gemoeten voor controle van de borstwond,en de doktoren(3 stuks) waren tevreden met de vooruitgang,dus er zit eindelijk schot in.moet wel de volgende week VRijdag weer terug voor controle en als ik koorts krijgt moet ik onmiddelijk naar de VU in Amsterdam terug.
1goed bericht is dat ik vanaf maandag weer mag autorijden,maar wel met kleine stukjes beginnen en langzaam opvoeren,naar wat meer.
voorlopig moet ik nog de 3 aankomende Vrijdagen naar de VU.dus sta nog steeds onder curatele(nog steeds 3 maal douchen per dag en 3 maal 500 mg antibioticum en de rest van die K.. pillen slikken.wat een gedoe :P )

Maar een pluspunt is ook ik mag 2 slaapmutsjes nemen,als ze niet te groot zijn,gelukkig zet ik me bril af om deze tijd en het lukt wel :lol: :lol:

Zo jullie zijn weer op de hoogte.

Groets Bram :-D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Brammetje,
Dit is heel goed nieuws! :-D
Maar rustig aan blijven doen hoor! :)
Groetjes
Jos en Akkie
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Bram,
Fijn te horen dat het de goede Kant op gaat.
Groetjes Adrie
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Gelukkig een positiever bericht. Stond toch een wat raar gegeven in je bericht, wat je ook al eerder vertelde
Bram schreef:......dus sta nog steeds onder curatele(nog steeds 3 maal douchen per dag............
Heb je wel goed geluisterd naar de opdracht?
Je bent geboren aan zee, hebt je leven grotendeels op/aan het zeewater doorgebracht, en dan ga je je nu met zoet water afspoelen? Prima, maar danwel na een behandeling met zeewater!
Ik wil best met jou zo af en toe even een stukje naar zee rijden om een emmertje zeewater voor je te halen.
En houd het van binnen ook zilt he, die versnaperingen houden het natuurlijk ook prima schoon, misschien zelfs wel te .........
dus zorg dat je het ook daar zilt houdt!
Brams_Daughter

Bericht door Brams_Daughter »

Hoi pap, goed nieuws, ben blij het te horen, alleen even voor de duidelijkheid. 2 slaapmutsjes betekent , 2 kleine borrelglaasjes.. niet 2 FLESSEN hahahahahahahahahahahahahahahaha. Ben echt blij te horen dat alles goed gaat.

veel liefs
je dochter:)
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Bram,
Prima nieuws kerel,rustig aan een paar klappies meer.
Smeren met GOEDE smeerolie.ja,en drie maal douchen,vroeger
toen geluk heel gewoon was,liepen we ook veel te soppen.
groeten uit Breda Cor
Il parle Il a parle


Plaats reactie