FC. Groningen

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Duurt me te lang dat wachten op een nieuw stadion :cry: . En aangezien die Euroborg steeds uitverkocht is ten einde raad maar een abonnement op "Eredivisie Live" genomen.
Zit dus vanavond te kijken in mijn eigen skybox :lol:

Gr Bert.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Ik neem aan dat je genoten hebt. :-D
Meteen koploper!!! :lol:
All the best
Jos

FC Groningen profiteert optimaal van rood Vitesse
29/08/2008 22:39

Vitesse sprak vooraf over een hoogvlieger, maar het was FC Groningen dat een vliegende start van de competitie kende. De bezoekers begonnen sterk en straften de rode kaart van Frank van der Struijk af: 0-4.

Het duel in Arnhem was nauwelijks op gang, toen Piet Velthuizen na een hoekschop van Groningen de bal weg stompte. De bal belandde voor de voeten van Sepp De Roover die niet aarzelde en vanaf 25 meter de bal met een volley in de verre kruising mikte achter de verbijsterde Velthuizen.

Vitesse herstelde zich nog wel van de vroege achterstand, kreeg gaandeweg meer grip op het duel en creëerde enkele kansen. Santi Kolk raakte de paal, Anduele Pryor zag doelman Luciano redden en Claudemir schoot een keer gevaarlijk van afstand. De Arnhemmers leken op weg naar een verdiende gelijkmaker.


Maar halverwege de tweede helft leidden Velthuizen en Van der Struijk de nederlaag in. De keeper en centrale verdediger begrepen elkaar niet, waarna de verdediger de doorgebroken Marcus Berg onderuit trok in de zestien. Scheidsrechter Bas Nijhuis trok de rode kaart en wees naar de stip, vanwaar Koen van de Laak de 0-2 binnenschoot.

Vakkundig haalde FC Groningen vervolgens de drie punten binnen. Nadat Civard Sprockel in de zestien Gonzalo García onderuit had gehaald, benutte Berg een penalty voor de 0-3. En zes minuten later knalde Yevgeni Levchenko de bal vanaf twintig meter onhoudbaar in de kruising.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Morgen de eerste Gelderse derby, Nijmegen tegen Doetinchem samen met Arnhem is dit een competitie binnen de competitie. Vitesse is slecht begonnen.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ajax zal na de zeperd van vanavond wel weer even bij Groningen gaan shoppen. :cry:
All the best
Jos
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Laat me niet merkem Jos :cry: . Leuke start van de competitie heb al vierkante oogjes terwijl ik morgen nog vier wedstrijden heb te gaam :lol:

Gr Bert.
Bert (R.I.P.)

Re: FC. Groningen

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Afbeelding

Mooie stand toch, dit na leeg geroofd te zijn door de z.g topclubs .... KLASSE !!

Gr Bert.
Jos Komen (R.I.P)

Re: FC. Groningen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Heel mooi Bert! :)
Ik zal dit inlijsten... :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Skipper
Berichten: 398
Lid geworden op: 05 jun 2006 19:37
Locatie: Waarschoot, Belgie

Re: FC. Groningen

Bericht door Skipper »

Hopelijk na zondag een paar plekken lager.
Het gelijke aantal punten als Feienoort (Feyenoord) zou wel mooi zijn.
Moet eerst zien dat mijn cluppie de puntjes gaat pakken in de Euroborg.
Groningen uit altijd lastig.
NAVIGARE NECESSE EST
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: FC. Groningen

Bericht door Nick »

Bert schreef:Afbeelding

Mooie stand toch, dit na leeg geroofd te zijn door de z.g topclubs .... KLASSE !!

Gr Bert.
Ahoy
Is idd een leuke stand maar voor hoeland
Voor dat Feyenoord :-D :-D en Psv en Ajax weer de drie top ploegen zijn :wink: :wink:
:-D :-D :-D
Jolly Sailor

Re: FC. Groningen

Bericht door Jolly Sailor »

Nog steeds Nick nadat ze vandaag hebben gewonnnen met 3-1 van hoe heet die club ook alweer o,ja Feyenoord.

Afbeelding


Plaats reactie