Verhalenbundel van Theo Horsten

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Dat laatste stukje deed het hem :lol:
ik ben ook om.
grts jan.

Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

welke methode kunnen we het beste volgen ivm bestellen
De mensen hier van het forum gewoon via mij thorsten@otenet.gr
Via de site van de uitgever wordt het ook gewoon doorgestuurd naar mij.

Vanuit Nederland betalen via mijn rekening bij ABN AMRO
nr. 47 02 35 004
T.A.Horsten
Xifiani
Aridea
Griekenland

Wie geen Nederlandse bankrekening heeft of buiten de EU woont, moet geen bankkosten gaan maken. Dan kun je veel beter via PayPal betalen. Dat is gratis en dan stuur je het eenvoudig per email. Wie daar niet mee bekend is, moet gaan kijken op http://www.paypal.com
Maar hoe dan ook, we vinden altijd wel een methode.

Bij bestelling door leden van de scheepvaartforums ga ik niet wachten tot de betaling binnen is, maar stuur het direct af. Bij wildvreemden is dat natuurlijk een andere zaak.

Ik hoop dat het aan de verwachtingen voldoet. Als dit loopt, volgt er meer.

:)
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Helaas is het boek van Theo nog niet gearriveerd, Noord Griekenland ligt niet echt naast de deur, dus ik kan er nog weinig over zeggen...
(Voor degenen die op een recensie wachten).
Heb ik na het weekend iets om naar uit te kijken, ik ben namelijk niet zo'n vrolijk maandagochtend figuur.
Ik heb collega's die altijd heel vrolijk vragen: "Hoe was je weekend?"
Dan grom ik maar iets, dat ik blij zal zijn als het weer vrijdag is.

All the best
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Maandag of dinsdag is het er vast wel. De post van Griekenland naar Nederland gaat snel, andersom is het minder. Ik kreeg in februari nog twee kerstkaarten. Prioriity verzending gaat wel binnen een normale tijd. Een pakje uit Hong Kong in vijf dagen hier is niet slecht, maar een boek uit Amerika kan zomaar drie maanden onderweg zijn terwijl het er een volgende keer binnen een week is.

Alles wat ik tot vrijdagmorgen tien uur binnen had, is verzonden. Maandagmorgen gaat de volgende zending op de post.
Forumleden die behalve de verkoopprijs ook de verzendkosten betaalden, hebben die inmiddels terug op hun rekening.
Vooral deze eerste keer wil ik er niets aan verdienen. Jullie moeten tenslotte maar afwachten wat je koopt. :)
Door de kleine oplage is uitgeven in eigen beheer vrij duur en gelijk maar 2000 drukken, durfde ik écht niet aan. :shock:

Dus nogmaals: forumleden € 14,35 waarna ik wereldwijd verzend.

.
Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo Theo,

het boek lijkt mij ook erg interesant maar ik wacht inderdaad eerst ff de recensie van Jos af.
ben benieuwd wat hij ervan vind.
als dat er een beetje goed uitziet, waaraan ik niet twijfel natuurlijk, dan zal ik het ook bestellen. dat betalen zal wel lukken, desnoods roep ik me pa er even bij! :wink:
ben benieuwd! 8)

de mazzl Kabeljauw
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Verboden vruchten!!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Kabeljouwtje,

Jij mag dat soort boeken van ouwe zeelui met pesioen en an de wal nog niet lezen!!! En dan nog wel van zo'n vogel die daar tussen die wilde Grieken in de de bergen woont, ai ai aiiiih! :shock: :shock: Die klanten stoken daar hun eigen drank nota bene!! :oops: :oops: Het is een goed begin dat je de recentie van Oomuh Koomuh FF afwacht maar als ik je moeder was dan kon je het nog wel een poossie vergeetuh! :shock: :wink:
Je begint nu net een beetje op het goede spoor te raken als ik naar Gerrit uit Ijmuiden luister en NU dit weer :roll: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Oebele

Bericht door Oebele »

:D hallo Harry :D

het is juist alleen maar goed om dat soort boeken te lezen!
daar kan je tenminste nog wat van LEREN!!!
is dat niet een idee voor jou, een lesboek schrijven? :lol: :wink:

de mazzl Kabeljauw
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hallo Harry G.

wil U aub de ketels opbanken, de luchtkleppen dichtdoen en de machine op dead-slow vooruit zetten ? Want dan hebben we daarna even de tijd om een belangrijk onderwerp te bepraten, te weten: Geschiedenis.

Het is "in my humble opinion" zo verschrikkelijk belangrijk om mensen te laten weten wat er in het verleden gebeurd is, zowel de goede als de kwade dingen. En helaas is dat tegenwoordig niet alleen voor jongelui van de generatie van Kabeljauw, maar ook voor mensen die al een generatie ouder zijn van groot nut. En Kabeljauw, gewoon blijven schrijven, vragen en vertellen !

m vr groet, Leo.
Oebele

Bericht door Oebele »

Kijk Harry, That's the spirit!
I only go west, what do I do wrong? :D :wink:

de mazzl Kabeljauw
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo kabeljauwtje,
Je hebt helemaal gelijk hoor, Go West en dan is het goed om af en toe even in het Heiteland terug te keren.
Harry H. bedoelt het goed met je, maar woont zelf in Halifax, het warmste stukje Canada, helemaal aan de OOSTKUST, waar de invloed van de "Warme Golfstroom" zelfs nog aanwezig is.
Dus nu weet je meteen hoe de warme golfstroom loopt.
Wat een leerzaam forum is dit toch!
All the best
Jos


Plaats reactie