Wie word kampioen?

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Wie word kampioen?

Bericht door Jos Linders »

vandaag is het zover, het voetbal kampioenschap van Nederland wordt beslist. Is het AJAX, PSV of AZ. Ik denk dat Bram morgen feest gaat vieren, zijn clubje uit het Alkmaarse heeft de beste papieren. Maar een zestig jarige oud voetballer zei al eens je kunt winnen, gelijk spelen en verliezen. Voetbal speel je met je hoofd, want de bal is sneller dan de benen. Als je op balbezit speelt, hoef je niet te verdedigen want er is maar een bal.
We zien het morgen wel, Bram succes.

Groetjes Jos2
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/

Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Jee zeg wat heb ik het fout gehad, het was vanmiddag zeer spannend. Op het laatst ging PSV er als lachende derde met de kampioenschaal van door. AZ komt niet verder dan de derde plaats.

Groetjes Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Gerard

//

Bericht door Gerard »

??????????? Nou weet ik waarom ze hier buiten zo lopen te kwèken en te gillen en te toeteren..... :shock:
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Ik ben er nog ziek van en dat mag toch als Amsterdammer zijnde.
Deze ontknoping had ik niet verwacht en had AZ de beste papieren en Ajax had veel meer scoren en is dit helaas niet gebeurd.
In Eindhoven is het nu feest en zit ik nu echt met een kater en wel een hele echte.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Niet slecht van die super boeren,wat zeg ik UIT DE KUNST
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Willem, lekkel laten miauwen dan hahaha :-D
Bram

Bericht door Bram »

:? Hoy voetbal liefhebbers

Nu baal ik echt,en ben niet meer aanspreekbaar tot morgen,maar scheidsrechters en geluk moeten maar eens op een arsetiviteids cursus.
om mooi voetbal te waarderen ,en Talpa moet ook maar opgeheven worden,gewoon studio sport ,zonder dat je je gaat ergeren aan winst bejag,DSB ligt niet in de markt om verkocht te worden ,lang leven de ABN/AMRO laat de N-H boertjes maar verliezen want denk vooral aan de marktvoordeel,in mijn simpele gedachte gang zijn er toch belangen gefixd,ik ben geen echte van Gaal man ,maar hij is recht vooruit en noemd paard en kop ,dat wordt hem ,maar ook AZ niet in dank afgenomen.

Maar van Gaal heeft ze omhoog gekrikt,volgend jaar worden ze allemaal van de kaart geveegd en wordt AZ drievoudig kampioen.
Want in Alkmaar begon de victorie.

Groets ik neem er nog een ,en pleur dan bewusteloos in de pooklappen.
Groets Bram :cry:
Bram

Re: Wie word kampioen?

Bericht door Bram »

zullen wij het nu gaan redden met AZ ???? het lijkt bijna niet mis te kunnen gaan ,maar we wachten het nog rustig af,we hebben het voorbeeld van verleden jaar nog vers in het geheugen liggen,want de ABN/Amro is groter dan de DSB bank ,en dat heb alles met voetballen te maken :mrgreen:

Na rust buigt AZ achterstand om in riante zege
04/04/2009 21:35

ADO Den Haag leidde na drie kwartier spelen in Alkmaar met 1-0, maar AZ maakte de achterstand in de tweede helft snel goed en won het duel dankzij zijn Belgische internationals.

Over de gehele wedstrijd gezien was AZ veel sterker dan ADO, maar de thuisploeg kwam aanvankelijk niet voorbij Boy Waterman. De door de Alkmaarders aan ADO verhuurde doelman verrichte enkele goede reddingen, terwijl Richard Knopper aan de andere kant wél wist te scoren uit een van de spaarzame aanvallen van de bezoekers: 0-1.

Een kwartier na rust leidde AZ echter alweer met 2-1. Moussa Dembélé wandelde na een kort genomen hoekschop het strafschopgebied binnen en passeerde Waterman in de korte hoek: 1-1. Kort daarna kopte Maarten Martens de bal achter Waterman na een duel tussen Dembélé en ADO-verdediger Mitchell Piqué: 2-1.

In het laatste half uur kwam AZ niet meer in de problemen en liep nog uit naar 4-1. Eerst kopte Mounir El Hamdaoui een voorzet van invaller Nick van der Velden binnen, 3-1, en bij de vierde treffer waren de rollen omgedraaid. Op aangeven van El Hamdaoui liet Van der Velden doelman Waterman kansloos met een bekeken lob: 4-1.

Door de overwinning heeft AZ met nog vijf wedstrijden te gaan elf punten voorsprong op FC Twente, dat vijdag gelijkspeelde bij NEC. ADO zakt van de veertiende naar de vijftiende plaats :lol:

Groets BRam :-D
Bram

Re: Wie word kampioen?

Bericht door Bram »

Goede Vrijdag voor AZ in Breda
10 april 2009
BREDA- AZ heeft vrijdagavond met 0-1 van NAC Breda gewonnen. Moussa Dembélé maakte na rust de enige treffer in het Rat Verlegh Stadion. En zo bleef AZ voor de 28e keer op rij ongeslagen in de Eredivisie.

WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:
NAC Breda – AZ 0–1 (0-0)
Opstelling NAC Breda: Jelle ten Rouwelaar, Tyrone Loran, Rob Penders, Patrick Zwaanswijk, Patrick Mtiliga, Martijn Reuser (88. Fouad Idebdelhay), Tommie van der Leegte (68. Ellery Cairo), Kees Kwakman, Anthony Lurling, Matthew Amoah, Nourdin Boukhari.
Opstelling AZ: Joey Didulica, Gill Swerts, Niklas Moisander, Ragnar Klavan, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw (61. Ari), Stijn Schaars, Maarten Martens (90+2. Kees Luijckx), Mounir El Hamdaoui (46. Marko Vejinovic), Moussa Dembélé.

Scoreverloop: 70. Dembélé 0-1.
Gele kaarten: Mendes da Silva, Loran, Didulica, Idabdelhay.
Rode kaarten: -
Scheidsrechter: Ruud Bossen.
Toeschouwers: 17.250

:-D Groets Bram :-D
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14409
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Wie word kampioen?

Bericht door Joost.R »

nog FF wachten op het kampioenschap in Alkmaar. :shock:


Plaats reactie