Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
ronny

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door ronny »

Zal kijken of we nog wat over hebben na het wekend.
Maandag weer 14 katten richting Ijmuiden hebben ze van ons 26 katten gekregen voor het havengebied mooi he.
Wij kunnen ze niet plaatsen te wild,je kan ze niet met blote handjes pakken.

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door DennisV »

Ja kan ze inderdaad niet met blote handjes pakken, maar ze moeten wel te vreten krijgen, en dan te bedenken wat een poes per dag eet....

Ze hadden er 80, en nu 26 erbij, is 106 poezen..... Die blikken zijn zo op.

Misschien dat er nog niet-donateurs zijn die de HINT beginnen te snappen....

Verder wil ik bij deze alle mensen die al gedoneerd hebben, echt heel heel hartelijk bedanken voor hun inzet, we doen er echt iets goeds mee.

Kijk eens op je kassabon, of je bankafschrift, hoeveel eurie hebben we deze maand alleen al, uitgegeven aan dingen die we niet echt nodig hebben, denk daarbij eens aan een krant/tijdschrift, of gewassen en voorgesneden groente, zacht toiletpapier met 67 lagen enz... Allemaal dingen die we niet echt nodig hebben, dus mensen, koop een kromme komkommer, en een frattige winterpeen, lees het nieuws eens op telegraaf.nl, en gebruik de kranten van vorige week eens ter vervanging van het 67 laags toiletpapier met bloemetjes opdruk.

Het geld wat u hiermee bespaard heeft, kan dan naar bovenstaand rekeningnummer :wink:
klaas mulder (RIP)

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Ik heb je een pb-tje gestuurd, 8)
groet, Klaas
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Ik denk dat het feest afgelopen is. Ik zie weinig beweging meer op deze tpic. Ik zou graag weten wat het eindbedrag was dat wij samen bij elkaar gesprokkeld hebben en wat er met het geld gebeurd is . Hartelijke groeten aan de poezen van Ijmuiden Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Nog wat nagekomen foto,s gemaakt door Fam Melieste en mij toegestuurd.

Afbeelding

Afbeelding

Wij hadden samen als vijfde op de van Heutz gevaren in 1954/55 Even snel een heleboel herinneringen van vroeger opgehaald. Het was voor mij een pure verrassing Zeer geslaagd
Groeten jaap5
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door DennisV »

Hoi allemaal,

Twee weken gestrekt gelegen met een voorhoofdholte ontsteking aan de linker kant...
Na twee weken is het dan eindelijk overgeslagen naar de rechterkant :lol:

Dus geen computer, en geen bezoek van dames...

Maar ik ben weer in orde, althans de holtes dan.

Er zijn in die periode amper nog donaties binnengekomen, dus ik denk dat we er een punt achter gaan zetten.

Wel heb ik maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat diervoeder fabrikanten aan te schrijven, ik verwacht hier helemaal 0,0 van, aangezien ze dit soort vragen, vermoedelijk 33 keer per week krijgen.

Het totaal van deze actie is: 611,92 EURO

Dit bedrag wordt voor een deel aan voer besteed, en natuurlijk zal er een gedeelte contant worden gedoneerd, voor b.v. vangkooien, wormkuren, inentingen, vlooienspul etc.

Ik wil jullie bij deze heel hartelijk bedanken voor alle donaties!

Zoals gezegt, ik zal de reacties van de diervoederfabrikanten afwachten, en dan het hele zwikkie langsbrengen!

Op de website http://kattenbabbels.web-log.nl zal ongetwijfeld een reactie op deze donatie volgen, deze informatie voeg ik toe zodat een ieder ook weet dat de centjes op de beoogde bestemming aangekomen zijn.

Ik zal voor de liefhebbers foto's plaatsen van het nog aanteschaffen voer.

Bedankt voor jullie inzet!
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Hoi medekombuizers.
Ruim zes honderd eurootjes voor de zwerfkatten in Ijmuiden. Ik vind dit toch weer een mooi resultaat om zo met z,n allen zo,n bedrag bijeen te krijgen. Ik ben blij dat die holle ruimtes bij jou niet meer ontstoken zijn Alle gekheid op een stokje JE KAN ER BEHOORLIJK ZIEK VAN ZIJN> In ieder geval bedankt voor de coordinatie van het geheel. Vrouwtje de groeten Groet Jaap5
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door DennisV »

Heren:

http://kattenbabbels.web-log.nl/mijn_weblog/2009/07/iets-van-matroz.html
Jos Komen (R.I.P)

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo,
bedankt, dit doet ons heel veel deugd. :-D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Voorjaarsbijeenkomst 2009 /Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door DennisV »

Tja, had dit al eerder willen posten maar gaat hier nu even niet heel erg lekker, me moeder weer in het ziekenhuis, verjaardagen, etc. etc.


Plaats reactie