Webmaster Jos ff uit de running!!!!!

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door hrobbers »

Bert, bij mij werkt het perfekt, sinds ik een laptop heb aan geschaft heb ik ook zo,n ding er bij gekocht, ik heb nu 2 van die kasjes staan, nl 1 voor de TV & telefoon, en een split er tussen voor draadloos internet. Draait prima zo, heb zelf verbinding in de tuin in de zomer. En er zit ook nog een poort aan om je vaste computer er op aan te sluiten. :-D
Groet Hans Robbers

Ruud (R.I.P.)

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Heren alvast bedankt voor jullie technische ondersteuning,maar ik denk dat het wenselijk is,als eerst Jos weer online is,met of zonder router, die hij trouwens eerst pas dinsdag in Winsum kan ophalen,wellicht zou hij daarna misschien ondersteund[via PB of @ mail,desnoods telefonisch] kunnen worden,want Jos kennende,zal dit geen makkie worden.
O,ja ik kreeg ook weer een herinnering van CJIB,dat ik Winsum had bezocht,net zo als vorig jaar[6 km te hard=€ 33,00],terwijl ik nog zo goed had opgelet,nee dus :!: Volgende keer ga ik met 16 km door dit klotuh dorp :!: :evil:
Herman
Berichten: 518
Lid geworden op: 30 jul 2004 23:37
Locatie: Groningen

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Herman »

Winsum,is wel een dorp waar 2 flitspalen een paar honderd meter uit elkaar staan aan dezelfde kant van de weg.
En vanuit Groningen onderweg naar Jos kom je er 4 tegen.
gr.Herman
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Compass »

Ben er twee weken geleden nog doorgekomen naar en van Warffum maar toen hadden ze de gluiperigste camera keurig uit het lood getrokken. Stond allemaal 'skyfotos' te knippen :-D :-D
Heb er wel eens aan gedacht een forse vrachtwagen uit te rusten met zo'n hydraulische slopersschaar. Even stoppen en ...knip.....ik heb je!! :lol: :lol: en dan gelijk maar in de bak laden en op naar de volgende. Wie het idee oppakt kan gerust commercieel gaan. Mijn support hebben ze.

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door hrobbers »

Je kan er ook een ouwe auto band omheen doen en dan de rode haan erin. :mrgreen:
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Bob R.I.P. »

Als je je nu eens aan de snelheid houdt, heb je geen last van die flitskastjes.
Als ze daar nog flitskastjes hebben lopen ze erg achter. De foto's worden tegenwoordig zonder flits gemaakt.
Je weet het dus niet dat bij de volgende paal is het weer raak.
Ik heb geen medelijden met de slachtoffers.
mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
rinus

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door rinus »

dat is een nadeel als je op het platte land gaat wonen
alles duurt langer in de stad even naar de mediamarkt en het is weer voor elkaar
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hier worden de hardrijders elke dag op het lokale ochtend tv nieuws netjes gewaarschuwd waar van daag de radars geplaatst zijn......zò hoort dat!! :shock:
En voor de hardlerenden zijn er nog steeds de z.g ''lombades'' een kleine heuvelvormige verhoging van het wegdek geel gemerkt en met waarschuwings borden.Daar rijd men maar èèn keer snel over heen, ....zitten je klootjes wel in je keel , en ook niet zo goed voor het autootje :mrgreen:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Herman
Berichten: 518
Lid geworden op: 30 jul 2004 23:37
Locatie: Groningen

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Herman »

cruise controle geweldige uitvinding.
gr.Herman
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door hrobbers »

ook met de cruisse control aan kan je een bekeuring oplopen, had het vorig jaar bij de brug van Vianen, ging het holletje naar beneden en ging iets harder (3 km) had toen ook een prent te pakken. :evil: :evil: :evil:


Plaats reactie