Webmaster Jos ff uit de running!!!!!
- Jan Sprong
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
- Locatie: Hoorn
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Hallo Mannen,
Ik had drie bekeuringen nadat ik een auto aangeschaft met cruise-control en allemaal drie /vier kilometer te hard.Daarna niet meer,is kwestie van wennen denk ik.
We zullen maar hopen dat Jos z'n probleem gauw opgelost wordt.
Groeten,
Jan
Ik had drie bekeuringen nadat ik een auto aangeschaft met cruise-control en allemaal drie /vier kilometer te hard.Daarna niet meer,is kwestie van wennen denk ik.
We zullen maar hopen dat Jos z'n probleem gauw opgelost wordt.
Groeten,
Jan
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Jonge jonge wat mis ik onze Jos met af en toe een schouderklopje of een terechtwijzing ,maar om de berichten te geloven die er naar voren komen, staat hij nu in het noorden met de lasergun .
Jos kom terug want het kombuispraat is niet meer wat het was . Kunnen de heren weer door kachelen
Gr. Joop
Jos kom terug want het kombuispraat is niet meer wat het was . Kunnen de heren weer door kachelen
Gr. Joop
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Nee nee Joop jij hebt het niet helemaal begrepen... als de meester uit de klas is, gaan we met propjes schieten en gummetjes gooien en.... zwitserse kaas onder de stalen randen van het buro van de leraar stoppen... nu kan het nog
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
snap ook niet wat het probleem van Jos met zijn PC met bekeuringen temaken heeft .
hoe een topic kan vervuilen als de meester er even niet is
hoe een topic kan vervuilen als de meester er even niet is
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Rinus, op de vorige pagina is te lezen dat Jos helemaal naar Winsum moet rijden om een router of een modem of een combinatie van die twee op te halen. In Winsum staan, zo wordt beweerd, twee flitspalen en loop je gerede kans op een bekeuring als je wat erg haastig door dat stadje sjeesd. Daar wordt Jos voor gewaarschuwd. Maar als Jos geen verbinding heeft met internet hoe zou hij dan dit allemaal kunnen lezen? Het wordt allemaal nog mooier als Jos, die woensdag bezoek krijgt van de Ziggo monteur, vergeten was de stekker in het stopcontact te steken.rinus schreef:snap ook niet wat het probleem van Jos met zijn PC met bekeuringen temaken heeft
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Je kunt het leven niet altijd te serieus nemen Rinus En hier al helemaal niet
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Hou je in Rinus de meester is ter nou hoor Leenrinus schreef:snap ook niet wat het probleem van Jos met zijn PC met bekeuringen temaken heeft .
hoe een topic kan vervuilen als de meester er even niet is
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Ik ben bang dat Omuh Komuh z'n inlog wachtwoord is vergeten tegen de tijd dat hij weer 's kan internetten! Hij kan wel op vakantie gaan! Tis wel rustig zo.... Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
Elke dag is er weer eentje !
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Dacht het niet, ome ko, heeft de auto pilot ingeschakeld bij het in loggen.
Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!
Eenieder een hele goede middag!
Het probleempje is opgelost, de router was naar de Filistijntjes en ik maar denken dat die router het niet deed omdat de modem kapot was....
Dus ik ben heel blij met de router die we gisteren dankzij Ruud in Winsum opgehaald hebben.
Hoe spreek je het eigenlijk precies uit?
Rauter of Roeter?
6 dagen zonder internet, dankzij die knuppels van de helpdesk van Ziggo die dit ook telefonsich hadden kunnen oplossen.
Achteraf ook stom van mij, dat ik niet goed naar de manier van bedraden gekeken heb.
Ach, het is ter leringh ende vermaeck, daarom zal ik dit topic morgen maar naar de helpdesk verplaatsen.
All the best
Jos
Het probleempje is opgelost, de router was naar de Filistijntjes en ik maar denken dat die router het niet deed omdat de modem kapot was....
Dus ik ben heel blij met de router die we gisteren dankzij Ruud in Winsum opgehaald hebben.
Hoe spreek je het eigenlijk precies uit?
Rauter of Roeter?
6 dagen zonder internet, dankzij die knuppels van de helpdesk van Ziggo die dit ook telefonsich hadden kunnen oplossen.
Achteraf ook stom van mij, dat ik niet goed naar de manier van bedraden gekeken heb.
Ach, het is ter leringh ende vermaeck, daarom zal ik dit topic morgen maar naar de helpdesk verplaatsen.
All the best
Jos