Vragen? Opmerkingen?

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Goede morgen Denis, ''toon actieve onderwerpen'' blijft leeg bij mij, is dit overal zo? ik kijk nu via ''toon nieuwe berichten''. Sorry sigaartjes liggen nog steeds in de la, er ging niemand jou kant op dit jaar, jammer. Groet Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door DennisV »

Klopt als een bus!

Het probleem was als volgt, wij zijn overgegaan op versie 3.0.6.

In 3.0.5 zat een foutje, namelijk als je "toon actieve onderwerpen" op "uit" had staan, in het adminpanel, dan werden tóch de "actieve onderwerpen" getoond.

Die fout is inmiddels in versie 3.0.6 gerepareerd, en in ons adminpanel, stond die functie uitgeschakeld.

Gevolg, niks te zien.

Maar hij is er weer hoor!
Fuel Supply

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door Fuel Supply »

Hoewel ik gewoon zichtbaar ben ingelogd, en alles ook naar behoren werkt, staat er steeds op de beginpagina onder de 9 hoofditems een balk met de volgende tekst:

Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen.

En onder elk laatste bericht van een pagina die ik bekeek was er al een "nieuw antwoord" kader geopend, maar dit is sinds gisteren (of eerder al??) weer normaal.
Is mijn onvolprezen Vista intern aan het rotzooien of hebben meer Kombuizers deze "rariteit"??

Groetjes, Willem
Jos Komen (R.I.P)

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Willem,
nieuwe versie, altijd een paar kinderziektetjes.
Het probleem is inmiddels opgelost, als je op F5 klikt moet het bij jou nu ook weer werken als vanouds. :)
All the best
Jos
klaas mulder (RIP)

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Kan nergens vinden hoe ik iets n mijn profiel kan veranderen, daarom deze vraag hier. ?

groet, Klaas
Teamspirit

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door Teamspirit »

Rechtsbovenin, gebruikerspaneel aanklikken. En dan zie je een menu aan de linkerzijde, waarin onder andere profiel staat. Daar kun je aanpassingen doen. Vergeet ze daarna niet op te slaan, onderaan de pagina staat een blokje met het woord: bevestig. Deze moet je aanklikken, anders gaan je wijzigingen verloren.
klaas mulder (RIP)

Re: Vragen? Opmerkingen?

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Teamspirit, bedankt tis gelukt dacht ik :-D :-D


Plaats reactie