Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Nee Jos,

Dat zie je verkeerd.
Marjanne wilde jullie helemaal niet over de muur zetten.
Het ging haar slechts om één persoon, die ontiegelijk vals zong.
Maar om de desbetreffende persoon niet in verlegenheid te brengen, zal ik je naam niet noemen (oeps).

Nu moet ik er wel bij vermelden, dat de koorzang van een ongekende schoonheid was.

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,
Hoewel ik toen in de veronderstelling was dat ik ze meegevraagd had, moet ik bij naderinzien toch tot de conclusie komen dat Jos zichzelf en nog wat verlofgangers, op een uiterst charmante wijze bij ons had uitgenodigd.
Nou breekt mijn klomp; eerst uren bidden en smeken of we toch alstjeblieft een life concert aan boord van zijn bootje willen geven omdat al zijn drank al tijden stond te verpieterenen en dán glashard ontkennen! Een gratis kaartje voor Carnegie Hall of Royal Albert Hall kun onze Albert nu natuurlijk wel schudden.

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Bert,

Ik zie het toch net even anders.
In mijn optiek, maakten jullie grof misbruik van het feit dat ik weer een aanval van mijn oude kwaal had.
Namelijk een vergaande staat van door alcohol gevoede toegeeflijkheid.
Maar, uit de goedheid van mijn hart heb ik het, hoewel niet vergeten, je dan toch wel vergeven.
Wat de Canergie of Royal A. hal betreft, die kunnen qua akoestiek niet tippen aan een zeker viaduct in het doodstille nachtelijke Kattek.

Nu iets heel anders.
Het schijnt dat, getuige het volgende plaatje, er nog steeds mensen zijn die denken dat Kattek aan zee ook een zeehaven heeft.
Kan iemand ze even vertellen dat dit niet zo is?


Afbeelding

Volgens het koperen plaatje zijn dit "zeelui wachtend op vertrek"
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Albert,

Het kan natuurlijk ook het Katwijks Zeemanskoor zijn die wachten op het vertrek van Jos, Leen en Ikke wegens oneerlijke concurentie!

Die acoustiek in de genoemde concertzalen is toch echt béter Albert; alleen is dát nog niet aan het licht gekomen doordat ze er altijd met artiesten van middelmatige kwaliteit genoegen moesten nemen. Pas ONS optreden zal de werkelijke mogelijkheden aan het licht brengen!!

Overigens heb ik dit pinksterweekend de hond van een kameraad te logeren en voel ik me dus net een gescheiden vader die zijn kinderen het weekend thuis heeft. Verwennen maar dus !!

Groetjes,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zeelui, wachtend op vertrek en daar een standbeeld van maken.
In andere vissershavens staan standbeelden van Kniertjes die uitkijken over den einder naar schepen die nooit meer terugkomen.
Maar het wordt tijd dat ons koor een officiele naam krijgt.
Volgens Leen Bal kan Albert ook mooi zingen, ik hoorde alleen maar een diep gebrom op de achtergrond, dus we vormen een kwartet.
We kunnen geen van allen Solo zingen, maar met vier man klinkt het als de mannelijke versie van de Supremes.
De "Kombuiszangers" is het dus niet gezien onze grensoverschrijdende ambities.
"Leen Bal and his Balls" is het ook niet helemaal.
The "Galleysingers" zou kunnen, maar we moeten ook aan optredens in het verre Oosten denken, ik ben ooit een keer solo opgetreden in Pusan.
Een zaal vol met hysterische tienermeisjes toen ik de microfoon oppakte en "The Young Ones" van Cliff Richard op wel zeer gevoelige wijze ten gehore bracht.
De tent werd bijna afgebroken.
Uiteraard staan we open voor alle suggesties, maar het wordt kort dag, want de telefoon staat roodgloeiend.
"The Four Blues" of "The Blue Four" lijkt me ook wel wat.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Wat dacht je van de 4 zatte vrienden. :?: :lol: :lol: :lol: of de Triton singers.
grts jan.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
De "Triton Singers". Mooie naam. Heb zelf bij Triton gevaren, dus er zit al een stukje nostalgie in deze naam.
We hebben ook een achtergrondskoortje bestaande uit Aly, Marjanne en Akkie en een hond die begint te janken zodra we beginnen te zingen.
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Hebben jullie al een platenmaatschappij?Zodra er een CD van jullie is gemaakt ben ik de eerste die hem wil hebben.
Gr. Adrie
Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo manne,
Ik ben blij dat ik dat niet aan hep hoeve hore.
Ik heb meester Bal vroeger wel er hore zinge as tie midden in de nacht aan boord strompelde.
Mot er nog Slaolie Weze???
Mot er nog Slaolie Zijn???
En dan het refrein:
Mot er nog Slaolie Weze???
Mot er nog Slaolie Zijn???
Een schorre kikker maakt echt een stuk beter geluid dan meester Bal.
Mot er nog Slaolie Weze???
Mot er nog Slaolie Zijn???
Zo ging dat maar door tot dat ik hem in ze kooi pleurde.
De Ballluuuhhhhhhhhhh
Leen B

Voorjaars reunie.

Bericht door Leen B »

Zo kan die wel weer hé Kees alhoewel ik vond het ook vreemd dat men zei dat ik goed zong. Want op de Fendo zei onze Kok altijd als de meester met zijn bezopen kop "Aan het strand stil en verlaten"


Plaats reactie