Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Hallo Cor. Gaat eens met de pijl op dat icoon van dat programma-rechts klikken-doel zoeken, en daar moeten alle onderdelen staan. Doet deze stuk voor stuk verwijderen. Wat niet lukt: Komt later wel. Opstarten in veilige modus (steeds op f2 of f12 klikken) en daar weer naar dat programma.(kan ook via c:/--program files- dan die map openen van dat bestand) en daar weer zoveel mogelijk verwijderen. Op nieuw starten, dan: start-uitvoeren-regedit. Pas nu heel goed op! Gaat naar de zoekfunctie en typ: programfighter-en dan zoeken. Daar verschijnen die registernummers. Ook verwijderen. Sluiten. Opnieuw starten. En?

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Gerard zal het uitprinten en dan eens voorzichtig proberen
bedankt gr cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Gerard.
tegelijk met jou advies kwam er via de e-mail ook een oplossing binnen
Heb die eerst gedaan en eindelijk pleite die troep
Misschien heb je en anderen er ook iets aan
http://www.revouninstaller.com/
werkte prima
groeten Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Maximum aantal pagina's

Bericht door Vaerderij »

Ik merk dat m.b.t. de topic's verschillen zijn met bijvoorbeeld het aantal bijdragen voordat de volgende bladzijde wordt ingeschoren. Waar hangt het overgaan naar de volgende bladzijde vanaf?
Van het aantal geplaatste bijdragen, het aantal MB's of .........?

Kun je als Kombuizer ook zien wanneer de volgende bladzijde ongeveer aan de beurt is?
Ik heb van Nico (K.P.M.) namelijk nog 11 a 12 pagina's onder de pet aansluitend op de bijdrage op de vorige bladzijde. Deze pagina's moeten ook al gesplitst worden in 2 gedeelten omdat er tegelijkertijd maximaal 8 bladzijden geplaatst kunnen worden. Een aansluitend verhaal in ieder geval op een en dezelfde bladzijde leest m.i. prettiger.
Moi,
Anne
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door DennisV »

Het forumsysteem heeft twee instellingen hiervoor!

1. Het maximaal aantal berichten per topic is 16.
2. Het maximaal aantal berichten voor een POPULAIR topic is 25.

Dus als het een NIET POPULAIR onderwerp is (lees weinig berichten), dan staan er 16 berichten op een pagina.
Zijn er veel berichten in een topic (bevoorbeeld "Groeten uit IJmuiden"), dan staan er 25 berichten op een pagina.

Ik hoop dat dit je vraag verduidelijkt!
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Techneuten,
Op kombuispraat van vandaag heeft mister Joks in de topic SMN een mooi filmpje geplaatst
kan ik dat filmpje naar mijn pc downloaden ??
Dacht ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is,maar kan het nergens vinden.
mijn dank is groot
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Jan Vennik (RIP)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jan Vennik (RIP) »

Ha luitjes,als ik foto,s wil plaatsen,duurt dat erg lang en krijg ik het onderstaande in beeld.
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

MySQL server has gone away [2006]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren:

RARA wat nu??
Groetjes Jan Vennik. :twisted: :shock:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
Op het kustvaartforum wat op dezefde server staat hebben ze hetzelfde probleem;
Inmiddels ook naar deze foutmelding gekeken. Zowel hij als ik kunnen de deze fout niet reproduceren en een oorzaak achterhalen.
In de code achter het forum is niets gewijzigd en er zijn geen instellingen veranderd waardoor deze fout ontstaat.
Zelf plaats ik mijn foto's direkt op de server en dit levert geen problemen op.
Het zou kunnen dat er op 1 bladzijde al teveel foto's staan en dat er dan een SQL-probleem ontstaat, maar dat is veel te technisch voor mij. :)
Misschien is het een oplossing om niet teveel foto's tegelijk te plaatsen, maar in groepen van 6 of zoiets.

Je zou op het helpdeskforum een nieuw testonderwerp kunnen openen en kijken of het op een lege pagina wel lukt om snel te uploaden.
Dan weten we iets meer.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik kreeg een mailtje met de vraag: “Waarom doe je dat zelf niet, jij bent toch de beheerder?” :roll:
(het mailtje was niet van Jan hoor) :)

De laatste 20 jaar in mijn werkzame periode heb ik zeer nauw samengewerkt met een groot aantal verschillende programmeurs.
Het was een komen en gaan van die gasten, zodra ze ergens anders meer konden verdienen waren ze pleite, ik was altijd maanden bezig om een nieuwe programmeur in te werken, niet over het programmeren, maar over het inhoudelijke, maar dit terzijde. :)

Die programmeurs schreven een nieuw programma, brachten wijzigingen aan in het systeem en lieten het dan bij mij vaak als eerste los op mijn werkstation zodat ik het kon testen.
En meestal klopte er iets niet in de eerste versie.
Ik ging dan naar hem toe en vertelde hem dat er bepaalde dingen niet goed werkten.
De eerste standaardreaktie van iedere programmeur was altijd: “Maar bij mij werkt het wel!”

Vandaar mijn vraag aan Jan om het zelf uit te proberen, want:

Bij mij werkt het wel, ik heb geen problemen. :)
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4846
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen


Plaats reactie