Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door ferryvaneeuwen »

Cor,

Op de website van Spamfighter staat een verwijderprogramma genaamd remove.exe Je kunt dit hierrr downloaden. Ik neem aan dat je Spamfighter bedoelt ipv Programfighter!?? Is het toch Programfighter dan moet je dit verhaal maar vergeten!

Het beste is om na de download alle werkende programma's alsmede het anti virus programma te sluiten. Dan remove.exe starten door hier dubbel op te klikken. Hierna controleren of alle files in de directory spamfighter zijn gewist anders dit nog handmatig doen.

Hierna de computer herstarten.

Overigens kun je voor de statistiek op deze website zien wat het door Windows gegenereerde error 1237 betekent.

Ferry

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Bob R.I.P. »

Even een vraagje. Na de renovatie van 1 december moet ik steeds twee keer inloggen. Ik doe het met dezelfde woorden en namen, dus waarom de eerste keer niet meteen en waarom niet direct ingelogd zoals voor de renovatie.
Iemand een oplossing?

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik zou het niet weten, Bob.
Misschien omdat je 2 verschillende gebruikersnamen hebt?
All the best
Jos
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Jos,

Vandaag was inloggen niet nodig. Ik meen dat ik op het oude Kombuispraat een andere naam had, iets met een cijfer erachter. Als je er bij kunt gooi hem er dan maar af.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
je gaat hier ook door het leven als Bob22.
Wel vreemd, je laatste login onder deze naam was in 2008 en toch is Bob22 niet verwijderd tijdens de grote schoonmaak van 1 december.
All the best
Jos
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Bob R.I.P. »

Er zijn uitzonderingen in deze wereld.
Toch maar verwijderen.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
BobP

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door BobP »

Door een schoonmaak op mijn PC waren alle cookies verdwenen. Dus ook het automatisch inloggen op Kombuispraat. Meteen na de eerste poging om in te loggen moest ik een aantal letters invoeren. Deze letters zijn practisch niet te lezen. Ik begrijp dat dit nodig is om automatische zoekacties buiten de deur te houden, maar het kan toch wel iets duidelijker. Ik slaagde er niet in om onder mijn oude naam en wachtwoord in te loggen. Ik heb me opnieuw geregistreerd en dat lukte wonderbaarlijk wel. Nu sta ik dus geregistreerd onder twee namen.
Beste moderator kan je hier wat aan doen.
Het liefst wil ik weer terug naar mijn eerste account. En dat is dus deze niet.
mvg
Bob
Jos Komen (R.I.P)

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
ik heb je een PB gestuurd.
All the best
Jos
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Bob R.I.P. »

Ik kreeg 18 maart een mail dat er op deze topic een nieuw bericht voor mij zou zijn. Zou dit mailtje 6 jaar onderweg geweest zijn?
Het gebeurt wel meer dat er dergelijke berichten komen die verwijzen naar een oude reactie. Ik maak er geen halszaak van, maar hoe kan dit?
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Jan Hendrik
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 mar 2006 07:27
Locatie: Melbourne

Re: Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jan Hendrik »

Jos en anderen,

Ik krijg het niet meer voor mekaar om via tinypics photos te plakken in het forum. Het wordt steeds geweigerd.

Heb je een idee waarmee ik op de makkelijkste manier fotos kan bij plakken?

Dank
Jan


Plaats reactie