Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Alle reünies op een rijtje.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jaap5 »

jaap5 schreef:MAAR NU EVEN SERIEUS.
We hebben met z,n allen weer een moorddag gehad. Daarom wilde ik net als voorgaande jaren weer vragen of hij weer een topic voor de zwerfkatten van Ijmuiden wil openen .Een blikje kattevoer of iets dergelijks zal daar weer welkom zijn. Dus wil je deze taak op je nemen? Met groet Jaap5
Dames en Heren
Ik heb een PB ontvangen,waarin hij schrijft dat hij zelf wegens persoonlijke omstandigheden niet in staat is om de zaak te regelen. Maar hij wilde wel zorg dragen voor de contacten etc in Ijmuiden. Hij kwam dan ook met het verzoek of ik de zaak voor hem kon overnemen. Daar sta ik positief tegenover maar met een extra bepaling erbij.Indien U geld overmaakt op mijn rekening dan zou ik graag vermeld zien
Zwerfkat 2010 gevolgd door een drie letterige code Aan de hand van de drie lettercode kan ik dan een verantwoording afleggen op de topic van de binnenkomende bedragen. Als er nog een andere topic geopend moet worden ,hoor ik dat graag. Nou hier is het dan : U kunt Uw gaven voor de katten storten op

Rek 2759334 t.n.v J.VIJFHUIZE
STADSKANAAL

Laten wij als KOMBUISPRAAT de schouders onder dit project zetten. Alvast bedankt voor de medewerking Met vriendelijke groet JaapV

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jaap,
ik heb je bericht naar ruim 7 vershift, dan kunnen we daar verder gaan met de IJmuidense zwerfkatjes. :)
http://www.kombuispraat.com/viewtopic.php?f=8&t=3625
All the best
Jos
msjansje1900

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door msjansje1900 »

van harte gefeliciteerd :lol:

marnix
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door lp »

:roll: Weet iemand of er dit jaar nog een forummeeting/reunie plaats vindt?
quo vadis
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het is uiteraard de bedoeling dat er eind september of begin oktober weer een jaarlijkse reunie plaatstvindt.
Waar we dit houden is nog niet bekend, Den Oever is een optie, maar als je iets in Huizen zou kunnen regelen, dan is dat natuurlijk ook prima. :lol:
Drankje in een bruine kroeg, vaartochtje, hieuwlijngooien en daarna uiteraard een lekker vissie eten. :)
All the best
Jos
hamerhaai
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 dec 2010 15:00

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door hamerhaai »

ben schipper op de huizer botters misschien kan ik wat regelen
groeten cees
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Cees,
bedankt voor je aanbod. :-D
Luijt Postma reageerde ook al positief via een PB om e.e.a. te regelen, dus Huizen lijkt me een uitstekende optie voor de volgende forummeeting. :)
Varen op een Huizer botter lijkt me een prima idee.
Versgerookte paling met een Huizer schippersbittertje. :-D
In het midden des lands, dus vanaf Delfziel tot Vlissingen in een dag te bereizen.
Alleen het laatste stukje met openbaar vervoer gaat zo te zien nog met de Bus van Bussum naar Naarden. :lol:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Luijt en Cees,
de forummeeting, of kombuispraatreunie zullen we dit jaar dus in Huizen houden. :)
Nu nog een geschikte datum, dat kunnen jullie daar ter plekke natuurlijk beter beoordelen dan ik.
Zaterdag 24 september?
Zodra er een vaste datum bekend is kunnen we een nieuw topic openen waar iedereen zich kan aanmelden. :)
All the best
Jos
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jaap5 »

Zou graag willen komen,maar niet mogelijk op Zat 24 September. Week er voor of er na no problem. Groet Jaap5
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jaap
Dan gaan we toch voor zaterdag 17 september. :)


Plaats reactie