hobby`s

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D :P :twisted: Met de trein terug naar villeneuve Lobet,ff een paar extra toeren ,deCamping was maar 300 mtr verder maar wel steil om hoog.
na wat uit gerust te zijn besloten we om na een dag rust naar Villefrance sur mer te gaan ,om te kijken hoeveel keilewinkels er over waren gebleven ,,dit dorpje ligt tussen Nice en Monte Carlo,en werd toendertijd ,vanwege de diepe baai gebruikt voor Amerikaanse oorlog schepen,die met verlof uit Vietnam kwamen,ofewel teruggingen naar Nam,of naar huis gingen om dat hun tour er op zat,ik hoor jullie denken wat hebbe met die K.. Yankey`s te maken ,dit was voor ons Yachties heel simpel:
Yankey in the Bay,we go astray
Yankey away we could play.
met andere woorden wij hadden allemaal een vriendinnetje als er geen Amerikanen waren.{toen was er een straatje net als in Genua,niks anders als kroegen en tijgerinnen die van dollars hielden maar niet van de Dollars eigenaren.bekend verhaal}
Dus het idee van mij was ,denkende aan de Zeedijk in Mokum der zalle nog wel wat keilewinkel zijn uit de goeie ouwe tijd,mooi mis der was geen keilewinkel meer te bekennen in het straatje allemaal woonhuizen geworden, alleen aan de haven kant waren de hoteletjus'nog het zelfde alleen niet meer voor een {Short Time} ,maar voor toeristen.
hier nog ff wat plaatjes van de haven baai en jachtwerfje.

Afbeelding

Het jacht haventje van bovenaf.

Afbeelding

Dit was aan de andere kant van Villefrance s/m,niet toegangelijk voor Yanks maar wel voor Yachtie`s

Afbeelding
mot ff stoppen,telegraaf rinkelde voor me schoot an ,en dan mot ik in de pook-lappen
Groetjes Bram
Dit kwam ik wel tegen up de terug we naar de Camping
Afbeelding

voor dat ik begin te rock en rolle allemaal de rust

Afbeelding
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:oops: na anderhalf uur ploeteren,me verhaaltje en foto`s pleite.
probeer het morgen avond weer te schrijven
groetjes Bram :(
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:oops: :) Nadat ik gisteren een verkeerde toets had in gedrukt was ik me foto`s en het verhaaltje kwijt,omdat we overmorgen ff een voor een dag of tien gaan toeren,richting Bourgondie houw ik dit ff kort;
Nadat we een paar dagen Antibes en Toulon onveilig hadden gemaakt,besloten we om weer ff naar Rosie toe te gaan in Monaco.

De toerist,afgepeigerd

Afbeelding

Dus treintje naar Monte Carlo ,naar Rosie`s winkeltje waar de klanten ff nog geholpen werden , de tent ging weer op slot,en we moesten er maar weer aan geloven met eten en drinken,na dat we ons best hadden gedaan om mijn Rosie niet teleur te stellen,en met een paar natte ogen{Fishermens friend toch wel sterk hoor}afscheid hadden genomen,gingen we op Zig Zag koers naar het station.

Afbeelding

Nadat we de tein hadden verlaten,in het dorpje Ville Neuf,waar ons Campertje stond,gingen we nog ff naar het strand met op de achtergrond het haventje

Afbeelding

Daar kreeg ik dus nog wat insperatie{toen kon ik Jos nog niet}
en begon daar luidkeels te schalmen,zeer tot ongenoegen uiteraard van mijn begeleidster

Afbeelding

Het ging als volgt :
Who`s that knocking on the door
said the fair young maiden
It`s only me
from over the sea
said Barnicle Bill the sailor
Refr.
You may sleep right on my brest
spoke the fair young maiden( 2x}
Well bugger your tits
they give me the shits
said Barnicle Bill the sailor
verder kwam ik niet want het publiek was niet geamuseerd en dreigde zelfs om geen Engels ontbijt te geven.(Staking ???]}
van armoede maar weer, onder begeleiding naar de Camping waar ik dus heerlijk heb liggen pitten onder de luifel tot een uur of drie,toen ben ik ook maar te kooi gegaan.
Daags daarop nog ff contact met de P.Hendr.stichting in Derp,hoe of het met me ouwetje was,de situatie was dermate dat we dus de volgende dag naar huis zijn gereden ,het duurde wel 2 dagen,maar Rita heb geen rijbewijs,dus dan mot je wel.Het Ferarie petje op ,en Gas Bas

Afbeelding

Dit was het voorlopig FF.Donderdag gaan we naar Bourgondie voor een dag of Tien in totaal met het Campertje,effies lekker Wijnen,slakkies kanen Cognackie enz.enz .
P.s Gaarne zou ik wat reacties ontvangen of het de moeite waard is om door te gaan,met wat ik tot nu toe geprobeerd heb om neer te zetten,ik ben geen schrijver maar ik vindt dit leuk om te doen weer eens wat anders.
Groetjes Bram
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Bram prettige vakantie/toer en van mij mag je lekker zo doorgaan
ik vind het leuk om te lezen. :lol:
grts jan.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Fijne vakantie toegewenst Bram. :!: :!:

En als je het waagt om te stoppen met je berichtgeving dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je nooit van zijn leven in het vóórprogramma van de Tunnelsingers op mag treden ! :wink:

Groetjes,
Bert de Boer
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Ga maar lekker door Bram .Fijne vakantie toegewenst ,en laat ons mee genieten .

grts Jaap
Adrie

Bericht door Adrie »

Ook van mij mag je doorgaan.Vind het keigoed en verder nog een fijne vakantie.
Gr. Adrie
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D Jan,Bert,Jaap en Adri ,jullie goede wensen,zijn door ons in dank aangenomen,maar toen ik van middag het Campertje reis klaar aan het maken was voor Donderdag ; schoten de kriebels in me reet en heb ons vacantie mobiel maar gelijk start klaar gemaakt{{zeeklaar} alleen het ding wil niet varen ,komt mischien nog}}
Dus vertrekken we morgen richteng Bourgondie,Eerst nog ff taxfree shoppen in Luxenburg,en daarna ff rondtoeren richting naar het Zuiden,want we hoeven pas Zaterdag op de plaats van bestemming te wezen,vlak bij Macon.
Ik hoef pas de 19 terug voor controle,dus als alles goed gaat met ons,dan pakken ik we er nog een weekie bij.
Groetjes van ons:
God save the Queen ,but we love you all.
Bram en Rita
:D :P :wink: :roll:

Afbeelding
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Bram,
Een fijne vakantie toegewenst, bonne route, en geniet van alles wat Bourgogne te bieden heeft, en da's nie niks.In Beaune[afslag Beaunne centre ville,na de péage,1 km.rechtdoor] zit wijnhuis:André Goichot[AG]
http://www.goichotsa.com/ Afbeelding
een bezoekje waard,[héél gunstig geprijsd,van slobberwijn tot Grand Cru's] en als je er komt doe ze maar de groeten.En maak er maar weer een mooi verslag van.
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:) Hallo Kombuisers,ben nog ffies de kluts kwijt van het leven in Bourgondie,nog effe geduld ,en dan mot ik er toch weze met een verslag van ons weekje naar de wijn Provinciehet ;
begon aldus,met het laatste Campertje.

Afbeelding
en een klein voorproefje,van het op land voor anker gaan,


Afbeelding
En ik dacht nog wel uniek te wezen.Zo zie je maar weer!!!!

dit was de bedoeling van ons uitje naar Bourgogne

Afbeelding
Zolang als het gaat ,moet je het doen!!!!!

eind resultaat is iets in deze vorm.
Afbeelding
Met lawaai hemd en een gelapt stukje in de kraag.
wordt vervolgd

Groetjes Bram :x :evil: :roll:


Plaats reactie