sc-Heerenveen.

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Voetballiefhebbers.
Morgen moet m'n clubje weer een uitwedstrijd spelen en nu tegen het altijd lastige NAC.
Nu hoop ik toch eindelijk dat we weer eens een uitwedstrijd winnen want dat is alweer veel te lang geleden,nu ik heb gehoord dat Bas Dost waarschijnlijk mag beginnen van Ron hoop ik dat hij het waar gaat maken.

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.

Bud

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bud »

Nu boots,met Leonardo bij de tegenpartij heb je mogelijk een,, geheim,, wapen in huis,wat had die ´n rotdag vorige wedstrijd,maar thuis is Nac een moeilijke horde om te nemen zoals gewoonlijk !! Als Bas z´n haar goed zit kan ie er zo 2 infrommelen,hoop op een wed,,strijd,, met pit !! Moge de beste winnen en niet teveel dwalingen van de abitrage dan komt ´t goed,veel kijkplezier Bob !! m.v.g. Ger .
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ger.
Ja die Leonardo is niet veel meer,als amoah nog niet fit is heeft NAC niet zoveel scorend vermogen meer in huis hoop voor Heerenveen dat het vandaag mee zit we wachten maar af Feyenoord heeft er een aardige huurling bij het is jammer dat ze daar jaren de financieén niet in orde hebben je zou toch zeggen met zoveel supporters dat er dan wel ergens wat geld moet zitten maar het is en blijft altijd een club van het volk en dat is goed.
Groetjes Bob.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bud

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bud »

Kaasje Boots,het kwam wel niet van Bas, maar evengoed gaaf !! Mogen van geluk spreken dat geen club Assaouie[?]op zijn juiste waarde heeft geschat tijdens de transfermarkt[tussen]tijd,vooral na die 6-1 of hoeveel het toen was ,in die wedstrijd maakte hij er [4 ?]geloof ik !!Die jongen is groter als menigeen die naast z'n sloffen loopt met het hoofd in de wolken !!Als die de Turbo erop heeft lijkt 't of ie,met bal, harder gaat als de tegenvoeter zonder ,[zeldzaam talent !! ] m.i. dan wel,ben misschien niet helemaal objectief,doch hij groeit nog wel en als er meer regelmaat in zijn spelen komt, houdt Heerenveen hem waarschijnlijk niet binnen z'n poort'n,maar dat is later zorg ! Die rechtsbuut'n is ook goed in z'n ritme aan't komen en legde 'm er mooi in,hoewel de keeper niet helemaal vrijuit ging [verkeerd been ? ],maar geef 't je te doen,Rouwelaar is nie de slechtste anders, Nac was te nonchalant vandaag zei men al en terecht wel ,hebben Carnaval al in de bol maybe, zulle we maar denken ! M.Vr. Groet Boots ;Ger . Gefelicitaart !!
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ger.

Het is idd een groot talent Assaidi hij zal wel door een andere club worden weggekaapt,als het maar niet door een nederlandse club is.Alhoewel die er het geld denk ik ook niet voor hebben hij kan beter nog 2 jaar verder rijpen bij H-Veen en dat geld ook voor de rechterkant Narsing komt er ook wel ze zijn alletwee ontzettend snel.Beerens zal volgend seizoen ook wel ergens anders spelen denk ik maar dan hebben we in ieder geval z'n opvolger al in huis.Zaterdag tegen AZ zal het niet makkelijk zijn maar ik heb wel hoop dat we de drie punten thuis houden.Ik zal de lange onderbroek maar aan doen want ze verwachten N.Ooster wind en dan staat hij precies op onze tribune dus maar hopen dat we kunnen springen blijven we tenminste een beetje warm Beerenburg zou ook wel goed zijn maar ja ik ben altijd de Bob wat wil je ook met zo'n naam :mrgreen: H.Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bud

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bud »

Hoy Boots,dat word een mooie wedstrijd denk ik,morgen dus,en 'n snelle ook gezien de temperatuur,hoop op 'n goede afloop voor je !!Die lange onderbroek is goed bedacht Overigens. Heb je gisterenavond ook genoten ? was 'n toffe dag voor 't Nederlands voetbal waar ze iets mee kunnen,alleen bij Twente zijn de 5 e en 6 e officals voor langere tijd uitgeschakeld [hadden 'n bevroren plasser] hoorde ik !! 18 below zero,moest niet kunnen,die scheids heeft nog uren blauwe knie'n gehad denk ik.Maar gauw protest slikken. Nu, voor morgen de mazzel Boots en vr.groet Ger.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ger.

Ik heb gisteren weinig meegekregen van het voetballen heb wel gezien dat die scheidsrechter daar in Rusland de enige was zonder mayo of zoiets,te gek voor woorden om met die temperatuur te gaan voetballen maar ze hebben gewonnen en dat is het belangrijkste denk trouwens niet dat PSV verder komt als Lille met een veredelt belftal voetbalde.Ik had gisteren ST-Piter biljarten piter is de verdwaalde broer van klaas en die komt elk jaar nog trouw in Grou :lol: Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hoi Bob,
Was me dat gisteravond even een dikke afknapper tegen Roda JC.
Ron had zijn soldaten niet goed staan :evil: , Bas had gelijk vanaf het begin
in de spits moeten staan.
En wat dacht je van FC Groningen, was ook een afgang. :mrgreen:
De wedstrijden van FC Zwolle tegen de Noordelijken komt steeds dichterbij. :-D :lol:

M.v.g. Bertus
Bud

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bud »

Goh Boots,das balen joh,inderdaad heeft Bertus 'n punt,met Bas er meteen bij is het een ander verhaal; dan staat hij niet strak als een overspannen veer, en dat is zeker minder belastend EN om hem een eerlijke kans te geven, vind ik !! Verder had hij ontzettend veel pech dat ie op de lat lelt en word een 100 pct penalty onthouden ! Het scheidscorps maakt elke week mogelijk cruciale fouten en altijd in 't nadeel van ,,mindere,, clubs lijkt 't wel !!Je zult 'n klote avond hebben gehad boots en koud zal u het niet hebben gehad denk ik als je opgewonden raakt door onrecht,maar thuis moeten de boys wel proberen met meer inzet erop te gaan en Ron gooi Bas er nu eens meteen in en laat 'm dat maandag al weten ,zodat hij wat rustiger in z'n vel zit, dan komt het scoren wel goed !!Dat is hij niet ineens afgeleerd !!! Assaidi en Narsing bevoorraden hem wel ,en dan kun je na 'n uur weleens 'n publiekswissel ,,nodig,,hebben en is alle druk eraf !! M.v. gr. Ger .
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus en Ger.
Sorry voor het late antwoord maar ik ben door de week nog aan het werk en baalde nog van afgelopen zaterdag.Bertus ik denk dat je een beetje in de war bent met Roda want die speelde tegen Groningen Heerenveen speelde tegen AZ en tegen de scheidsrechter.Het valt idd steeds meer op dat de scheidsrechters tegen de lager geklasseerde ploegen fluiten,kijk maar naar PSV-NAC Gudelje krijgt rood terwijl Toivonen de aanstichter is knap waardeloos.Wij zitten op de tribune ook steeds meer er van te kijken dat Ron,Bas nooit eens van het begin laat spelen je zou toch zeggen dat zo'n jongen zich wil laten gelden ik vind persoonlijk Victor Elm geen spits,dat is een echte middenvelder Het wordt zondag of zaterdag ook geen makje ze moeten tegen Willem2 en die vecht ook voor z'n laatste kans maar aangezien de onderlinge kwaliteit van de spelers van Heerenveen toch een stukje hoger is dan Willem2 verwacht ik dat ze wel 3 points meenemen naar huis 8) Het valt me trouwens op dat zich op het SMN forum steeds oudere ex varensgezellen zich melden een goeie zaak.Ik stop er nu mee want om half acht gaat het wekkertje weer.
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.


Plaats reactie