Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
ronny

Re: Nederlands Elftal

Bericht door ronny »

Jos Linders schreef: Het WK halen we wel maar we hebben er niks te zoeken. :evil: :evil:

Groetjes, Jos2.
Ja we halen het wel,vind ik ook niet zo gek met zo een poule??
Maar heb geen nederlandse elftal gezien,dat is geen voetbal eerste ronde liggen ze er uit
wat een wanvertoning.
ronny

Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond waren de schoonzoon en de visserszoon prima in vorm. :-D
Als het Nederlands elftal zo blijft spelen wordt het misschien nog wat in Zuid Afrika.
Ik vond persoonlijk het doelpunt van Van der Vaart de mooiste, typisch Van der Vaart doelpunt.
Van mij mag hij zo weer terug naar Ajax. :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Linders »

Er werd strijd geleverd en met passie gevoetbald, misschien wordt het toch nog wat. Alhoewel een zwaluw maakt nog geen lente. De kleinste was de beste. :-D

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na vanmiddag meer dan een uur lang naar alleen maar doffe ellende te hebben gekeken werd het toch nog even leuk.
Tja, wat wil je... :roll:
De meeste internationals zitten op de bank, of op de tribune bij hun club. :twisted:
Gebrek aan wedstrijdritme.....
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond kunnen genieten van prachtige doelpunten. :-D
Maar onderstaande vergelijking van Klaas Jan Huntelaar met Kick Smit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Kick Smit speelde hoogstens twee keer per jaar de "Derby der Lage Landen" tegen de Rode Duivels en en paar vriendschappelijke interlands.
EK en WK kwalifikatiewedstrijden?
We gaan naar Rome, maar dat ging helaas niet door. :cry:

Noud van Melis scoorde in acht achtereenvolgende wedstrijden tussen 1950 en1952.


EINDHOVEN - Klaas-Jan Huntelaar nadert een Nederlands record dat sinds halverwege de vorige eeuw op naam staat van Noud van Melis. De aanvaller van Schalke 04 - die bij zijn club al een tijdje droog staat - scoorde woensdagavond in Eindhoven tegen Oostenrijk in zijn zesde interland op rij.
Klaas-Jan Huntelaar scoort tegen Oostenrijk Huntelaar is nog drie interlands verwijderd van een record. Wout Buitenweg (UVV en Hercules) kwam tussen 1914 en 1926 negen interlands op rij tot een doelpunt. Noud van Melis scoorde in acht achtereenvolgende wedstrijden tussen 1950 en1952.

Huntelaar maakte tegen Oostenrijk zijn 26e treffer in 42 interlands. Hij kwam in de 'eeuwige' topschutterslijst op gelijke hoogte met Kick Smit. Ze delen de achtste positie. Patrick Kluivert voert dat klassement met 40 treffers nog altijd aan.

Op weg naar het EK van 2012 kan Huntelaar dat record volgende maand in het vizier krijgen. Eind maart speelt Oranje tweemaal tegen Hongarije
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ben benieuwd of het Nederlands elftal zich na de laatste 2 wedstrijden hersteld heeft, uitgerekend tegen Duitsland morgen.
Dit wordt echt niet als een vriendschappelijke wedstrijd beschouwd.
Wie ik niet zou opstellen?
Nigel de Jong, Kuyt en Ajax-verdedigers. :wink:
Huntelaar met een neusmasker, prima! :)
Dan gaan die gasten wel opzij bij een kopduel.
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:.Wie ik niet zou opstellen?
Nigel de Jong, Kuyt .. :wink:
.Jos
Waarom niet Jos. :!: :?:
Rienus Michels verkondigde toch dat VOETBAL, OORLOG was. :mrgreen:

Gisteren naar Jong Oranje gekeken,was ook niet om over naar huis te schrijven. :(

M.v.g. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bertus,
Als Nigel de Jong zijn "eigen spel" speelt, dan heeft bij binnen een half uur rood, want de scheidsrechters kennen zijn reputatie.
Dus moet hij ingehouden spelen en dat gaat ten koste van zijn scherpte en komt de verdediging teveel onder druk te staan, goed uitverdedigen is ook niet zijn beste eigenschap.
Kuyt loopt de hele wedstrijd te zwoegen en te sleuren en loopt zijn poten uit zijn kont, maar mist daardoor de broodnodige scherpte als spits; altijd net naast of net over.
Al dat geploeter van Kuyt heeft volgens mij dus te weinig rendement.
Gewoon een rechtsbuiten opstellen die een mannetje kan passeren en een goede voorzet aflevert.
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Hallo Jos,

Bedankt voor je toelichting.
Maar een goeie buitenspeler zoals b.v. Sjakie Swart
of Coen Moulijn vind je tegenwoordig niet meer zo gauw.
Ik denk niet dat het vanavond zo'n felle pot wordt als in '88,toen na afloop
Ronald Koeman z'n kont afveegde met een shirt. :mrgreen: [ toen was geluk nog "voetbal oorlog"] :mrgreen:

Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: Nederlands Elftal

Bericht door b-bootsman »

Hallo Jos en Bertus.

Hebben jullie gezien wat er op het masker van Klaas Jan staat, DE HUNTER, nou van mij mag hij vanavond :lol: Nigel de Jong is mijn man ook niet vind ik Strootman stukken beter.We zullen het wel zien vanavond.

Groetjes Bob.V. ps Bertus je mailtje van Tahitie wel ontvangen,alleen toen wij er waren was er niet veel meer aan en alles hartstikke duur.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.


Plaats reactie