Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Nu maar hopen dat The Hunter vanaf vanavond in Duitsland als: Der Bomber verder door het leven gaat. :)

Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos & @ll,
Dan zuller er wel voorzetten moeten komen,om de Hunter in stelling te brengen,en met Kuyt op rechts,dat betwijfel ik, gezien de wedstrijd van j.l. vrijdag,en Babel komt ook vrijwel altijd naar binnen,dus van die kant kan je ook niet veel verwachten.
Daarbij,mocht Sneijder niet starten, wat er in zit, dan ontbreekt er een spelbepaler die een flitsende pass kan geven, nee ik denk dat we het ook vanavond niet redden,met de vele afzeggingen, want die Duitsers kennen dat gevoel vriendschappelijk potje niet,denk aan de afscheidwedstrijd van Cruyff tegen Bayern München 0-8 :!: :twisted:
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Ruud schreef:.Dan zuller er wel voorzetten moeten komen,om de Hunter in stelling te brengen,
Hoi Ruud,

Dit bedoelde ik nou met buitenspelers ala Sjakie Swart en Coentje Moulijn, want reken
dan maar dat de The Hunter ze er wel knikkert. :mrgreen:

Mijn voorspelling Duitland - Nederland
2 - 1 :cry: :cry: :cry:

Wens alle voetballiefhebbers vanavond veel kijkgenot.

Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik zal verder mijn mond maar houden, maar als je met 2-0 achter staat en dan Nigel de Jong laat invallen, dan kun je beter trainer worden van FC Balopdak. :roll:
Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Hier zijn geen woorden voor :!: :evil:
OVERKLAST op alle fronten :!:,door een sterk Duitsland,waar tegen onze "jongens" niets tegenin hadden te brengen,en ach nu zullen ze wel zeggen, het was maar een oefenpartijtje,en veel waardevolle spelers[ :?: ] van Oranje,waren niet aanwezig,zoals van der Vaart,van Persie,Robben,Affelay,Pieters etc.; maar met dit elftal van vanavond hebben we niks te zoeken op het EK. :evil:
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: Nederlands Elftal

Bericht door b-bootsman »

Ja en dan zeggen ze beter nu dan over een half jaar.
Nou als ze dan ook zo spelen heb ik er een zwaar hoofd in :( Waar de Duitsers vooruit aan het voetballen waren was het bij Nederland een tikkie terug waardeloos :evil:

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

De beste stuurlui staan aan wal, waaronder ikzelf [matroos] :) .
Maar na het zien van de wedstrijd gisterenavond :cry: is mijn
broek bijna tot op de enkels gezakt. :evil: :twisted:
Verder geen commentaar.

M.v.g. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na deze zware loting zitten we volgens mij op rozen. :)
Duitsland denkt nu al Europees Kampioen 2012 te zijn, maar dat zien ze helemaal verkeerd.
Die moffen waren altijd echte "grote toernooi voetballers" en bakten er verder in oefenwedstrijden maar weinig van.
Nu zijn de rollen omgedraaid heeft Oranje deze rol overgenomen. :-D
Héél slim van Bertje om ze maar een end weg te laten klooien in Hamburg, terwijl de Deutsche Teamchef in de tweede helft een blikkie Edelgermanen opentrok om die te laten meegenieten van deze overwinning.
Duitsland vliegt er in de eerste ronde dus al uit.
Of we de volgende ronde samen met Denemarken of Portugal halen is nog een verrassing. :wink:
Ach, het is allemaal nog ver weg, eerst maar eens kijken of Ajax dit jaar de Europacup weer eens wint. :)
En Heerenveen of Feyenoord misschien landskampioen wordt, want gelukkig is de bal rond. :)
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Arjen Robben wordt vandaag keihard aangepakt door de grootste sportkrant van Duitsland. Bild heeft de Nederlandse penaltymisser omgedoopt in 'Arjen Floppen'.

'Gelukkig speelt hij straks voor Nederland, dan is het niet erg als hij weer vanaf elf meter mist', zo luidt het cynische commentaar.

De gemiste strafschop tegen Chelsea wordt de Nederlands international zwaar aangewreven. De gedachten van Bild gaan terug naar de titelkraker tegen Borussia Dortmund, toen de flankspeler ook al faalde vanaf elf meter en Bayern definitief de titelaspiraties kon opbergen. 'En nu verknalt hij het weer', aldus Bild.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jan Sprong »

Ik denk dat Bild beter Heynkens kan aanpakken die zich rijk rekende en Muller verving door een speler die een eeuwigheid geblesseerd is geweest en daardoor geen ritme had en in 7 min ook dat niet kon krijgen.Maar dat zie je wel ééns meer met trainers die de verkeerde wissel toepassen.
Die penaltyserie ging toch ook niet goed,waarom praat men daar dan niet over?
Ik vind het voor Arjen Robben hartstikke rot ,ook al doordat Chelsea nou niet de wedstrijd speelde met mooi voetbal.

Groeten en geniet van het mooie weer,

Jan


Plaats reactie