Havenmuts

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Adrie

Bericht door Adrie »

Joke ,
Je heb gelijk hoor, maar Mink nam het wel voor ons op.
Het wordt veels te weinig gezegd hoe sterk wij eigenlijk wel zijn. :lol:
Gr. Adrie

Ps. Al was het alleen al met woorden. :wink:
Een Rose of Rood wijntje doet wonderen.

rinus

Bericht door rinus »

ik heb toch een ander beeld van een havenmuts dan Jos .
meer in de trant van Ronny.
maar laat het eens horen of zien??
gr.rinus
arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

Aan alle nieuwekombuizers van harte welkom op dit geweldige forum.
En aan aan alle kombuismutsen, morgen is het zo ver.
Dan vertrekt het voormalige lichtschip no12 de NOORD HINDER naar Amsterdam Sail 2005. Om 8 uur gaan de trossen los, en zal de tonnenlegger Vliestroom ons naar de sluis in Stellendam brengen, en na het schutten koers zetten naar de Uiterton. Daar worden we over genomen door de zeegaande tonnenlegger Rotterdam die ons naar Ijmuiden sleept. Van de Uiterton naar IJmuiden verwachten we zo 4 uur over te doen. In Ijmuiden naar binnen en zo door naar Amsterdam.
Mochten er nog spotters zijn die een mooi plaatje willen schieten van dit groots gebeuren. Zowel in Stellendam als in Ijmuiden zijn daar wel plekken voor. En zij die Sail gaan bezoeken, de Noord Hinder komt midden op het IJ te liggen. Helaas is aan boord komen moeilijk.
Tweemaal per dag brengt wel de Marine groepen jongelui aan boord, die men een maritieme loopbaan probeert aan te smeren.
Ik ga zo aan boord,
dus groetjes maar en tot weerziens.
arij
tirando valvolas

venga!

Bericht door tirando valvolas »

Allo Mutsje! Niet bang zijn, of doe jij ons fop meschien? Denk het zo....
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Bovenstaand ben ik mee eens, worden we gepiepeld.

Groet Nico.
ronny

Bericht door ronny »

Ik kan de heren verzekeren dat ze niet gepiepeld/gefopt worden door de havenmuts die bestaat echt en is een oud colega van mij en heeft ook bij spliethoff gevaren alwaar ik 2 keer met haar gevaren heb
Hoop wel dat ze er nog even op terug komt.
Leen B

Havenmuts.

Bericht door Leen B »

Hai compadres :lol: als het in dit geval een havenman geweest was :wink: Waren wij kombuizers niet zo nieuwsgierig naar deze nieuwkomer geweest. :P Maar de schrijver[ster] die onder de naam havenmuts opereerd weet volgens mij maar al te goed hoe kombuizers daarop gaan reageren. :D Somigen van ons zelfs twee keer, en er word haast gesmeekt of onze havenmuts zich bekend wil maken! Die havenmuts lacht zich rot om alle fratsen, die sommige kombuizers uithalen, om zich maar bekend te maken :!: Volgens mij probeert een flauw doend figuur ons in het ootje te nemen. :twisted: Niet op reageren Lena, het is allemaal waterverf zei Wim Sonneveld in de zestigerjaren in een van zijn reveue,s. Leen :lol: :lol:
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Nou dan ik ook maar, als je jezelf al "muts" noemt, dan heb je ook weinig te melden; want vrouwen die zichzelf een muts noemen, daar heb ik het niet mee op.Laat staan de mannen die een vrouw muts noemen;je vernederd jezelf alleen maar.Dus blijf maar lekker weg,houdoe!
ronny

Bericht door ronny »

Ik heb haar al een mailtje gestuurd maar heb alleen het mail-adres van haar werk wat ze nu doe ik ken haar alleen van het varen 2x
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Wie heeft er nou een muts nodig in deze prachtige zomer.
Gooi maar in de motteballen.
Gr. Arie.


Plaats reactie