Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Forummeeting 2012

Bericht door v+d »

Als je hem eruit wilt lepelen moet je denk ik het halve schip slopen en dat is echt jammer.

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Joop,
Ziet er prima uit het spreekt me wel aan.
Mooie joppie voor de vetputters.
De kar weer gangbaar maken.
gr uit een zonnig Breda
Il parle Il a parle
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

dat gangbaar maken kan je op je buik schrijven hij is 5 jaar terug op hol geslagen zijn alle vliegwiel bouten gebroken en toen deediehetnietmeer ik heb nog wel geprobeerd om hem op te knappen maar ging een vermogen kosten ook de dynamo die er aanhing was totaallos want het was dieselelectriesch nu staat er een doosan v8 op de schroef met keerkoppeling 1/9 vertraagd ik kan er wel een heel verhaal van maken .maar gewoon een keertje langskomen wij hebben een gezellige bar waar het bier nooit op is gr joop
Bijlagen
IMG_2041 mk foto cai.jpg
IMG_2041 mk foto cai.jpg (97.16 KiB) 7667 keer bekeken
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Harry G. Hogeboom »

grote moeren en een slagsleutel.
WEL een touwtje an de slagsleutel V+D..... :lol: en wel een stappie terug want het kon wel eens wezen dat de " slagvastheid" van de maten....nou niet meer " je dat" is!!! :mrgreen:

Ik zie dat er een mokertje "an de Deutz" hangt :roll:

" OP hol geslagen" :oops: :oops: ...da's een bukt oudijzer dan binnen in dat groene doossie :oops:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joop Zeehond,
komt zaterdag 6 oktober uit?
Een middag varen met de Grevelingen en daar tussendoor de diverse activiteiten.
En wat is het kostenplaatje voor ca 50 koppen?
Hapjes en drankjes aan boord, dineetje na afloop.
Zijn er hotels in de buurt voor degenen die van verre komen? :wink:
All the best
Jos
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

prijzen ga ik hier niet mee te koop lopen want het moet voor de club een leuk prijsje worden dus bel maar even voor afspraak dan kom ik wel even die kant op tel 0623556001 gr joop
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joop,
ik zal morgen wel bellen, maar "even die kant opkomen" hoeft nu ook weer niet, want ik woon in Noord Groningen vlak bij de Waddenzee. :)
All the best
Jos
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door ferryvaneeuwen »

Qua accommodatie is de jachthaven van Den Osse als vertrek- en aankomstpunt zeer geschikt. Aan de andere kant van de dijk ligt het bungalowpark Landal Port Greve. Dat is chique voor Zomerdorp Grevelingen zoals het vroeger heette. Het is denk ik mogelijk om een gunstige groepsafspraak te maken in dit dorp. In dat slappe jaargetijde valt er vast te onderhandelen. De meeste huisjes hebben drie of vier slaapkamers dus dat kan 's avonds met Kombuizers voor het slapen gaan nog gezellig worden....

Afbeelding

Ik heb daar ooit nog een zomerhuisje aan de Flitslaan 4 gehad. Das Boot lag op een steenworp afstand in de haven.

Afbeelding

Het is nog vroeg maar ik zit al met een glaasje water in mijn hand.

Ferry
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

glaasje is verdacht klein voor water zal wel sterk water zijn gr joop
Bijlagen
IMG_9243sterke thee.jpg
IMG_9243sterke thee.jpg (77.34 KiB) 2935 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De forummeeting, oftewel Kombuispraatreunie vindt dit jaar in Den Osse plaats op zaterdag 6 oktober. :)
Iedereen is nu dus ruim en bijtijds geinformeerd en heeft dus tijd genoeg om het vieren van de verjaardag van zijn schoonmoeder eventueel een dag uit te stellen.
Omdat we toch wel graag wil weten wat het gaat kosten geef ik door wat ik met Joop heb afgesproken.
De bedoeling is uiteraard dat we gaan varen, maar we doen 1 of 2 plaatsen aan waar we even de wal opkunnen.
Er is uiteraard gelegenheid voor het traditionele hieuwlijngooien. :wink:
Met 40 man komt de vaartocht op ongeveer 10 eurootjes per persoon.
Een pilsje kost 2 euro aan boord, de prijs van een pilsje geeft dus het gemiddelde aan van de prijzen van andere drankjes die aan boord verkrijgbaar zijn. :)
Hapjes worden uiteraard ook extra in rekening gebracht, maar Joop is erg flexibel; er is van alles mogelijk aan boord.
Details kunnen later nog geregeld worden.
Een accordeonist en een paar leden van het shantykoor aan boord bijvoorbeeld.
Een ouwe op hol geslagen Deutz weer proberen aan de praat krijgen, wat toch niet lukt. :lol:
Een stellingplankie optuigen om buitenboord te tjetten....
Het vertonen van oude ambachten met stukkies touw zoals splitsen of even een Turkse Knoop maken.
Ik noem maar een dwarsstraat, jammer dat er geen oud tankertje ligt om met een wielspanner aan afsluiters te scheuren. :)
Na afloop kunnen we genieten van een Captain's Dinner voor 12,50 euro met alles erop en eraan. :wink:
Hier staan alle gegevens van deze fraaie scharrelbak.
http://www.rederij-zeeland.nl/index.php

Aanmelden kan gewoon op dit topic, zo af en toe ga ik wel tallyen om de stand bij te houden.
All the best
Jos

En Tante Pietje in den Oever?
Misschien volgend jaar. :wink:


Plaats reactie