koppeling
Re: koppeling
tja....
meestal is de (keer- ?)koppeling niet van hetzelfde merk als de motor.....en zeker niet bij een Sulzer (ipv Shulzer ??)
Bij een Sulzer denk ik meteen aan grotere motoren, en niet aan een jachtjesmotor...
Dus (bijv) een Reyntjes koppeling....
Hij zit vast, zeg je.... dan denk aan een vastzittend-blijvende rem van z'n achteruit, terwijl hij in z'n vooruitstand staat.....zou kunnen als het een hydraulische werking heeft, en eea nét iets te traag is geweest...
Maar voor hetzelfde geld heb je afgebroken tanden van de tandwielen.....
Beetje moeilijk te diagnosteren
Maar ik ken a: geen Shulzer motor, en b: geen bijbehorende koppeling
Verder heb ik een CD vól met handleidingen van motor(-retjes) en keerkoppelingen.....maar deze staat er niet bij....
meestal is de (keer- ?)koppeling niet van hetzelfde merk als de motor.....en zeker niet bij een Sulzer (ipv Shulzer ??)
Bij een Sulzer denk ik meteen aan grotere motoren, en niet aan een jachtjesmotor...
Dus (bijv) een Reyntjes koppeling....
Hij zit vast, zeg je.... dan denk aan een vastzittend-blijvende rem van z'n achteruit, terwijl hij in z'n vooruitstand staat.....zou kunnen als het een hydraulische werking heeft, en eea nét iets te traag is geweest...
Maar voor hetzelfde geld heb je afgebroken tanden van de tandwielen.....
Beetje moeilijk te diagnosteren
Maar ik ken a: geen Shulzer motor, en b: geen bijbehorende koppeling
Verder heb ik een CD vól met handleidingen van motor(-retjes) en keerkoppelingen.....maar deze staat er niet bij....
Oost, west...ook best
- Jan Sprong
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
- Locatie: Hoorn
Re: koppeling
Ja ,wat is het merk van de motor,hoe oud, hydraulisch ,kabels enz. en dan is er meer over te vertellen en stilvallen in z'n achteruit?
Ik denk dat Jan met meer gegevens er wel uit komt.
Groeten,
Jan
Ik denk dat Jan met meer gegevens er wel uit komt.
Groeten,
Jan