Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
We zijn weer veilig thuis,12:30 uur,en vertrokken uit den Osse om 10:00,ook hier met een om-weggetje via Goes-Breda
Een ieder weer bedankt voor jullie aanwezigheid,het was hartstikke bere gezellig,maar zo'n weekend hakt er in,zijn we niet meer gewend, heb zeker wel een paar dagen om bij te komen,later volgen ook nog wat foto's,want er staan er een paar wat scheef. :wink:

rinus

Re: Forummeeting 2012

Bericht door rinus »

,want er staan er een paar wat scheef
oorzaak drank Ruud????






Ahoy Rinus,
Dat weet je toch :?: ,we hebben in gepaste sfeer een "paar" neuten & kouwe kletsen koud gemaakt :!:
:lol:
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Joop »

Hallo Ferry,

Evengoed bedankt voor de felicitatie hoor. Mijn geboortedag was ruim drie weken terug maar ik vond het wel leuk om die voor mijn familie op de dag van de forumbijeenkomst te vieren. Vandaar die onbekende gezichten maar de boot was daarmee wel lekker vol. Die exif informatie haal ik nooit uit foto's tenzij ik ze verklein met Irfanview dan gaat dat automatisch. Zelf heb ik een Nikon D200 maar de focus werkt niet goed meer op grotere afstand. Ga ik vandaag mee naar de fotowinkel. De filmpjes zijn gemaakt met de Canon Legria HFS11 met een wideconverter erop en ze zijn gemonteerd met Pinnacle Studio Plus 11. Het smietlienwerpen is altijd zo leuk vanwege de opmerkingen die worden toegeroepen vanaf de zijlijn. Ook deze keer weer.

Groetjes Joop

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Joop »

...en nog een foto
...en nog een foto
IMG_1095.JPG (810.32 KiB) 5221 keer bekeken
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ik heb van het hieuwlijn[smietlien] gooien,maar 3 foto's gemaakt,de zon werkte waar ik stond, een beetje tegen, maar mijn gevoel zei dat Karel wel eens hoge ogen kon scoren,en wat bleek,hij was gewoon de winnaar :!:
Hier is Karel bezig de lijn binnen te halen.
CIMG0924 (Large).JPG
CIMG0924 (Large).JPG (108.42 KiB) 5196 keer bekeken
Dit is de winnende worp :!:
CIMG0925 (Large).JPG
CIMG0925 (Large).JPG (112.86 KiB) 5196 keer bekeken
Keurig afgemeten door Bert[Compass] en opgeschreven door tally-master Cor[Leliard]
CIMG0923 (Large).JPG
CIMG0923 (Large).JPG (114.6 KiB) 5196 keer bekeken
Hier de wissel-bokaal uitgereikt door Bert de Boer[aka Compass] aan Karel[aka Otter]
CIMG0929 (Large).JPG
CIMG0929 (Large).JPG (103.39 KiB) 5196 keer bekeken
Later meer....,want we hebben nog veel te vertellen en te laten zien.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door ferryvaneeuwen »

Joop, bedankt voor de informatie. Mooi filmpje! Zelf gebruik ik ook Pinnacle Studio 11 om mijn filmpjes te monteren en te voorzien van en/of geluid(en) en tekst. Mooi programma.

Ferry
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanuit het hoge noorden waren we vrijdag al gearriveerd in Den Osse, waar we een huisje hadden gehuurd tot vandaag.
Bert heeft ons opgepikt in Warffum en via Urk (sliptongetjes) zijn we naar Den Osse gereden.
Chef Ruud was al eerder aanwezig en verraste ons met heerlijke tapa's en een overheerlijke paella. :-D
Paella-1.jpg
Paella-1.jpg (202.23 KiB) 4993 keer bekeken
Paella-2.jpg
Paella-2.jpg (205.06 KiB) 4993 keer bekeken
Hier is de Chef bezig met de finishing touch. :)
Paella-3.jpg
Paella-3.jpg (176.35 KiB) 4993 keer bekeken
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Inderdaad was ik om 15:15 op bestemming,en kwamen de Noorderlingen om een uur of 5 ook op bestemming.
Aankomst bij het huisje op Landal.
CIMG0954 (Large).JPG
CIMG0954 (Large).JPG (152.54 KiB) 4973 keer bekeken
Vervolgens ben ik de boel gaan voorbereiden,allereerst de tapas,en hierbij dronken wij een Rosé[Côte de Provence]:
Chorizo-Salchichón-Jamon Serrano-Olijven met ansjovis-Artisjokkenharten met Ansjovis-Mejillones Picante.
Daarna een Paella[foto Paella-3 van Jos,waar ik een plantenspuit gebruikte om uit drogen te voorkomen,want er was helaas geen oven] gemaakt met Tosya Pirinç rijst[een rijst voor Paella & Risotto,verkrijgbaar bij AH,dit voor Louis,die wilde weten welke rijst ik had gebruikt]
Daarbij een frisse Salade Niçoise,waar Gerrit een plaatje van heeft geschoten,misschien komt die later nog.
En als afsluiter een kaasplankje[Brie-Camembert-Gorgonzola-Paturain-Tomme Suisse] met een glaasje Port.
En toen aan de koffie met Tia Maria,we waren om 19:30 begonnen, en ik rolde er om 00:30 in,en was iedereen voldaan en toen kwam de volgende dag.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het echtpaar Komen reist toch echt in stijl, met een eigen chauffeur en chef... :-D
Het ziet er lekker uit.
Dan is het met de Griekse keuken toch maar behelpen. :roll:
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ruud, je bent betrapt! Jouw geheime ingrediënt voor de paëlla is dus een spuitfles Glassex.... :wink: Ik zoek nog steeds een leverancier van de speciale rijst voor dit gerecht, bomba. Uiteraard is het weer niet leverbaar. Voor de rest ziet het gerecht er fantastisch uit. Help, ik krijg honger!

Ferry


Plaats reactie