Verhalen van Tina

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Journee

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Journee »

Goede avond Tina,

De laatste jaren heb ik voor mijn RDM website heel dankbaar gebruik kunnen maken van de vele foto's die jij op dit forum gegeven hebt.
Vele anderen hebben er ook nog steeds plezier van. Ze gaan nooit verloren, dank je wel!

Ik wens je het allerbeste toe voor nu en de toekomst.

Mvg, Johan.

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Tina
Leuk om je weer op het forum te zien.
groeten uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Ron Swaab »

Heeft iemand ooit nog wat van Tina vernomen?
Morgen zou zij 75 worden,maar zie dat zij hier al precies (23/09/15 een jaar niet ingelogd is geweest en bij de Kroonvaarders was het laatste nieuws op 27/09/13 (zie onder)en laatst ingelogd op 28/12/15
Ik vrees het ergste helaas.

Groet Ron.


WE STAAN EVEN STIL BIJ... / Re: WE STAAN EVEN STIL BIJ....
« Gepost op: 27 september 2013, 21:57:48 »
Beste forumleden,

Bedankt voor alle goede wensen.
Ik ben erg ziek,mijn tikkertje is op en geen kans op herstel,de doktoren hebben er veel aan
geknutselt,maar het helpt niet!Ik zit in een verzorgingshuis in Almere-haven.
Ik stop er mee,want ik krijg al weer pijn op de borst.

MVG TINA
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Martinus »

Ik vraag het me ook dikwijls af hoe het met Tina gaat.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik ben erg ziek,mijn tikkertje is op en geen kans op herstel,de doktoren hebben er veel aan
geknutselt,maar het helpt niet
Helaas zegt dit meer dan genoeg. :(
goofy
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 feb 2015 19:36

Re: Verhalen van Tina

Bericht door goofy »

tina ik wens het allerbeste toe
in derp zeggen wij altijd
HOU KEEP ME KIND
vrg: w.a.aartsen
Gebruikersavatar
Erikdepooter
Berichten: 630
Lid geworden op: 23 jan 2012 12:25
Locatie: Driebergen-Rijsenburg

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Erikdepooter »

Ik kan er niks aan doen, maar dit alles vervult mij toch met grote droefheid. Als liefhebber van alle recht-uit-het-hart verhalen van Tina volg ik haar al een paar jaar, voor zover dat nu nog mogelijk is.
Al kende ik haar niet persoonlijk, de sympathie is er niet minder om.
Wat ik erg pijnlijk vind, is dat je nergens iets kunt terugvinden of ze er nog is. Alle verworvenheden van Google ten spijt.

Het akelige gevoel bekruipt me dan ook, dat ze uiteindelijk in eenzaamheid is heengegaan.

Het sluit een beetje aan bij wat Dirk Knisten altijd onder zijn bijdragen zet: Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
En dat “fade away” verdient ze helemaal niet. Omdat ze ons allemaal toch wel in haar hart had gesloten. Met haar openhartige bekentenissen, met haar overwinning op de drang om haar leven vroegtijdig op te geven, haar besluit om toch nog vrouw te worden en het daaruit voortkomende verlies van mensen in haar nabijheid die haar strijd niet begrepen of afkeurden. Vervolgens nog het doorstaan van vervelende berichten van stalkende figuren (John Waal), ondanks ze daar zichtbaar grote last van had. “Lezen van de berichtjes op Kombuispraat doe ik nog, schrijven doet teveel zeer . . .”
En op het laatst dat pijnlijke en veelzeggende “Ik ben erg ziek, mijn tikkertje is op en er is geen kans op herstel . . “”

Dan ben ik toch blij dat we op dit forum nog aandacht konden besteden aan haar levensloop, zodat ze toch niet helemaal in de anonimiteit is vervlogen.
"Vol vooruit - Vol achteruit - Stop - Klaar met machine, da's alles".. (Meinhart v.d. Vliet, Commodore Esso Tankvaart Mij, Ras Tannurah 1982, over de kunst van het manoeuvreren)
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verhalen van Tina

Bericht door jdbvos »

Mooi gezegd, Erik.
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Ron Swaab »

Toch waren het niet de laatste berichten destijds die Tina gelanceerd had...........
Op een ander forum waar Tina ook haar bootjes plaatste is de laatste inlogdatum 13-08-2015, 14:37:37

Haar laatste bericht aldaar luidde op 23-02-2014:

Beste forumleden,
Hier een klein berichtje van mij.
Ik leef nog en ben net uit het ziekenhuis, het gaat allemaal niet zo best,
maar we blijven lachen.
IK hoop dat het jullie allemaal goed gaat.
Stop er mee,want ik zit onder de morfine en ik zie het allemaal niet zo best meer.

MVG Tina.

Zie de site:http://www.scheveningen-centrum.nl/yabb ... ile;u=6899

Groet Ron.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Verhalen van Tina

Bericht door Harry G. Hogeboom »

zodat ze toch niet helemaal in de anonimiteit is vervlogen.
Tjonge jonge.....wat een spreker is die man.......en dat " voor een stuurman" :roll: :lol:
En zoooo verdwijnen we "op z'n tijd" allemaal achter de horizon, vroegaah " in het zog" van de windjammers en sinds de techniek heeft ingegrepen .... in het woelige schroefwater van het leven Erik :)
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie