Zuiphoekie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ikke jan

Zuiphoekje.

Bericht door ikke jan »

Tja Bram doet u maar of uw neus bloed, en ga maar door met uw goddeloos gekrakeel. Maar eens krijgt u hiervoor de rekening van onze here gepresenteerd. Als ik dat slechte gezever in dat zuiphoekje van u lees dan lopen de koude rillingen van afgrijzen mij over het lijf. Zo iets kan niet ongestraft blijven daar moet men op zeker ogenblik, als men boven voor s here troon verschijnt rekenschap voor afleggen. En als ik dan lees dat 80 % voor deze godslasterlijke onzin is dan is de wereld niet meer te redden. Zwarte wolken hebben wel is waar altijd boven mijn hoofd gehangen. En het was mijn lot voor altijd ongelukkig te zijn. Maar gelukkig zal ik als Godvrezend zeeman de straf, de mensen die leven als in het vroegere Sodom en Gemorra ontlopen. Dus keer terug van uw godeloos gepraat Bram, en uw zal in de schare van zaligheid van onze heer opgenomen worden. Ikke Jan
Ps als u wil kan ik wel eens bij u op bezoek komen om u wat stigtelijkheid bij te brengen. Ik reken alleen de reiskosten maar, en dat is toch niet veel om uw zwarte ziel te redden.

Bram

zuiphoeke

Bericht door Bram »

:D hallo Ikke Jan,zoals een goddeloos zeeman betaamd krijgt U natuurlijk antwoord,zelf niet opgegroeid met het zwarte kousen koor,{heb de zwarte kousen moeten leren breien en stoppen{met een rechts twee averechtsen een dikke naald bij een 25 watt peertje}}had ik al op zeer jeugdige leeftijd al een afkeer gekregen van de overdreven aanbidding :werken is des heils van de ziel,dat gold alleen voor de visserlieden maar niet voor meneer pastoor of de reder,Ikke Jan als je me verhaaltjes gevolgd heb ,ouwe zemelaar,dan weet je ook dat mijn ouwe mensie KNIERTJE heette,meer hoef ik je toch niet te vertellen,ik wed ,nu je antwoord van mijn zwarte ziel krijg dat je bijna een orgasme krijg,maar dat lijkt me sterk,zal wel verdroogd zijn tot maizena.Ik ben in ieder geval blij dat mijn maatje KEES BLOEMKOOL terug uit Polen komt,kunnen we in ieder geval weer ff lol trappen{hoge schoenen aan doen Jan Ikke}doen je enkels niet zo zeer .
Ja zo kan ik ook uren doorzemelen als een anti Christ,maar jij en je billemaat zemelen al genoeg,maar wie ben ik om dat te beletten????er zijn altijd wel mensen die je laten praten,en zoals de Hangman zegt:
GEEF ZE EEN TOUW LANG GENOEG,EN ZE HANGEN ZICHZELF.
Zoals je weet geldt dit voor mij,maar zeker ook voor jou.
Na deze Tirade zal ik dan maar me andere wang toekeren,NIET ZOENEN ik ben Hetero.
Als je de weg kwijt ben Ikke Jan,offer een lam,deed de eerste Abraham ook,weet niet of het zo ging??????
Afbeelding

Groetjes Bram
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb de Poll inmiddels verwijderd, de overgrote meerderheid vindt dat we gewoon door moeten gaan, als het maar leuk blijft, doen dus!
Ik wil ook niet vromer zijn de de paus of Ikke Jan, zal wel het gevolg zijn dat ik te lang in dit Poldermodelland gewerkt heb.
En ik moet zeggen, dat het nog steeds "netjes" blijft, als je het vergelijkt met hetgeen we aan boord te zien kregen.
En wat je achteloos surfend op internet tegenkomt.
All the best
Jos
Bram

Zuiphoekie

Bericht door Bram »

:D Hallo Jos ,Je ziet het{je wist het al}net als hieronder IKKE JAN let op

geen Fratsen
Afbeelding

en je mag rustig op dit goddeloze zuiphoekie blijven kijken,al is het allen maar voor je gemoedsrust
met een heel vriendelijke groet van
mijn geblakerde ziel
Bram
Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo manne,
Kees is net trug uit Pole, met de bus.
Seniorenreisssie voor een zach zeeprijssie.
Weer de hele bus vol met grijze permanentjes, die benne het kulturele gedoe weze bekijke.
Allemaal weduwvrouwtjes, ze overleve al die kerels, of die kerels zitte lekker een paar weekies elke dag in de keilewinkel, moeders is een paar weke in Pole.
As ontbijt een paar harinkies, om de dorst op te wekke en as diner een paar lekkerbekkies en dan weer gauw naar de keilewinkel en ook nog proberen vreemd te gaan.
Die walslurpen kenne daar ook wat van hoor!
Jan de zeeman heeft de naam, maar Kees heeft een keer na een lekkere wip met een vrouwtje van lichte zeden een diepzinnig gesprek gehouwe.
Wat voor klante krijg je nou iedere dag?
Meestal overgehaalde walslurpen.
Mijn vrouw begrijpt me niet.
Meteen 50 euro meer, want ik ben geen psiecihiator.
Manne, Kees kreeg me verhalen te hore van captains of industry en notabele en burgemeesters.
Kees hept de krant net geleze.
Sinds 25 jaar hebben ze in Haarlem, Rotterdam en Amsterdam nog nooit zo'n goeie meegemaakt.
Dat was vroeger altijd een geintje aan boord.
Iemand effe Burgemeester make.
De BALLLLUUUUHHHHHHHHH
Bram

Zuiphoekie

Bericht door Bram »

:D Mogge Kees
Blij te horen dat je weer van de partij ben,Ja dat burgemeester maken vroeger was wel geinig
Deze zool werd nog geeneens Wethouder,maar ja dat klauwtje in het lauw water flikte we aan boord ook nog wel bij brasempies met een grote bek.

Afbeelding

Deze heb ik nog niet te pakken gehad ,maar komt wel :wink:
Afbeelding
Ajuh Bram
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Deze zal zelfs Ikke Jan kunnen waarderen,
mischien ziet zelfs hij een bekende.

http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html

Gr. Arie
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

En als ie niet kan /of wil lezen kan hij altijd nog plaatjes kijken.

Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding

Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
gast Bram

Zuiphoekie

Bericht door gast Bram »

:D Ga zo door John ben ff druk met me bestanden te reorganiseren,werd net als ik een btje chaotisch ,maar ik ga nu eerst ff kijken of AZ wat goeds heeft gedaan,spreek je straks nog
Gr Bram :D
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Afbeelding
Groetjes Gerrit.


Plaats reactie