Olympische Spelen Vroeger (en Nu)

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Als die PLANTA uit de fabriek van Blue Band kwam zal het wel kloppen ARIJ dat je dat album daar ook bij kreeg. Heb trouwens altijd zonder "uitslag" die troep naar binnen gewerkt , nogwel in grote hoeveelheden want dan kon ik weer naar de kruidenier .


Gr Bert.

arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

nu kan ik mij ook wel vergissen dat het planta geweest is. overgestapt van blue band op planta vanwege dat album.
Bij devolgende O spelen kwam er volgens mij weer een album uit, maar nu met gekleurde plaatjes.
Ik weet alleen niet of dat ook van die boter fabriek kwam.
gr arij
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ze hebben van Planta ook nog van die 3D plaatjes uitgegeven die je met een rood/groen brilletje moest bekijken.

Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb een album van Rizzla vloetjes van mijn schoonvader geërfd met hele mooie scheepsplaatjes. Moet hem nog opzoeken, want hij is heel erg goed opgeborgen.
Zal er binnenkort wat van scannen en plaatsen.
All the best
Jos
Bram

Olympische spelen vroeger

Bericht door Bram »

:D goedenavond Jos ,je had het een jaar en een maand geleden over een Rizzla album met schepen,met me ouwe dozen{nee niet die} opruimen vond ik dit album nog uit me jeugdjaren met de beste radio verslaggever allertijden,en het album is nog compleet met alle plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

als er belangstelling is, dan wil ik zo af en toe wel een paar pagina`s scannen en een topic er van maken net als van Bulletje en Bonestaak.

Gr Bram
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door lp »

Ik heb dit topic maar eens opgeduikeld, want ik lees niets over hoe jullie "Londen" ervaren.
Ik erger me in ieder geval mateloos aan al die Nederlandse finalisten, die met betraande ogen lopen te snikken dat ze teleur gesteld zijn over het feit dat ze "slechts" een bronzen of zilveren plak hebben gewonnen, ze waren immers gekomen voor goud. Pak die medailles af en stuur deze verwende lieden onmiddelijk terug naar huis en geef de plakken aan de nummers 4 en 5, krijgen we tenminste weer eens blije gezichten op TV.
quo vadis
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door leo-shof »

Nou nou LP
bij die lui is de tweede plaats toch een verliezers plaats
alleen wij weten dat er maar 1 kan winnen
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door lp »

:lol: Da's waar :!: Misschien komt schoolmeester Smeets daar ook nog eens achter.
quo vadis
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door Bob R.I.P. »

lp schreef: Ik erger me in ieder geval mateloos aan al die Nederlandse finalisten, die met betraande ogen lopen te snikken dat ze teleur gesteld zijn over het feit dat ze "slechts" een bronzen of zilveren plak hebben gewonnen, ze waren immers gekomen voor goud.
Wat dacht je van dat chinese grietje met turnen. Ze was absoluut niet tevreden dat ze zilver had.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door lp »

:oops: Ja, misschien is dat zelfbescherming, de grote roerganger kijkt nog mee.
quo vadis


Plaats reactie