Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
zeehond

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door zeehond »

laat ik mij dan maar weer aanmelden met 2 pers ik kan eventueel wel een paar emmers mosselen regelen gratis en voor niets het kokkerellen laat ik aan een ander over heb ik een broertje dood aan gr joop

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

zeehond schreef:ik kan eventueel wel een paar emmers mosselen regelen gratis en voor niets
Ik denk dat dit wel héél erg gewaardeerd zal worden, Joop. :-D
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Er heeft zich nog een sponsor aangemeld voor 2 uur brandstof, dus we kunnen een flink stukkie varen. :-D
Ook ideaal voor onze scheepsspotters. :)
En iedereen die vroeger aan boord het "licht aanhield" kan beneden genieten van het nostalgische geluid en de bewegende kleppen van de Werkspoor TMA 276 met een 430 pk diesel uit 1951. :wink:
De zeecadetten zullen ongetwijfeld veel opsteken van de sterke waargebeurde verhalen en eventuele demonstraties van ouwerwets schiemanswerk. :wink:
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Dan kan ik wel zorgen dat die mosselen in de pan komen,die kombuis zal toch wel een beetje geoutilleerd zijn :?: ,een voorgerechtje,wat frites en sla, een glaasje witte wijn en/of bier erbij,een toetje,bakkie leut met een neut na en "alles sal reg kom",wel belangrijk hoeveel mensen er komen i.v.m. provianderen :!:
O, ja, ook ik wordt gesponsord, dus werk hieraan graag bij om er een geslaagde dag van te maken zoals er in het verleden al vele zijn geweest :!: :wink:
enthoven
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 nov 2009 10:51

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door enthoven »

Heren,
Bij deze wil ik mij ook opgeven om weer eens te genieten van Ruud zijn kookkunsten de laaste hap van hem zal zo rond
1966 zijn geweest op de Sambre .
Verder zou ik het leuk vinden om wat meer forumleden te ontmoeten alleen Bert de Boer is mij bekend vanuit mijn Smits tijd.
Ik hoor het graag of ik op de monsterrol kan worden bijgeschreven.
Ex Wtk Jan Enthoven
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jan,
Ook jij bent van harte welkom, en het is altijd erg leuk en gezellig, en dat hapje zal zeker gaan smaken,wellicht nog beter dan op de SAMBRE :!: :wink:
Tevens zal zo'n MK jou extra motiveren om weer eens die vetloods in te kruipen :!:
Ik zet je erbij.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het wordt wel erg verleidelijk om toch maar een ticket te kopen voor vrijdag 27 september...
Huiselijke besognes maken dat vooralsnog onmogelijk, maar wie weet... :?
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Theo,
Het zou hartstikke leuk zijn als jij ook weer aanwezig zou kunnen zijn,zodat we weer kunnen genieten van jouw verhalen, ik zal je erbij zetten met een ?.
Heb tevens het geopende topic verwijderd,zoals jij vroeg, en we gaan weer over op orde van de dag :!: :wink:
v+d
Berichten: 7171
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door v+d »

Hierbij een foto(geleend van de site van ZKK IJmond)waarop de sfeer in het brugwachtershuis van de Zaandam goed overkomt.
Als je van jezelf zo'n foto wilt hebben is het dus nodig om aan te monsteren op de Zaandam voor 28 september.
Het is een prachtig origineel schip, dat ook de sfeer van die tijd nog uitstraalt.
De kans om een nog eens een TMA en een Ricardo te zien en te horen :wink:
brugwachtershuis Zaandam.jpg
brugwachtershuis Zaandam.jpg (142.57 KiB) 1363 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De crewlist wordt steeds bijgewerkt, we zitten nu al aan meer dan 20 koppen. (kinderen niet meegerekend). :)

HIER mooie foto's gemaakt tijdens de dokking februari 2013.
o.a. van de kombuis. :)
Dus geen kolengestookt fornuis, Ruud. :lol:
Kombuis Zaandam.jpg
Kombuis Zaandam.jpg (110.05 KiB) 1364 keer bekeken


Plaats reactie