Scorebord

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Ruud (R.I.P.)

Re: Scorebord

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
De eerste ronde van de competitie 2013-2014 zit er op.
Hierin toch wat verrassingen, zoals verlies van Feyenoord bij PEC Zwolle 2-1,Heerenveen dat AZ versloeg met 4-2,Vitesse,zonder Bony & van Ginkel dat Heracles makkelijk opzij zette.
Twente liet dure punten thuis liggen tegen RKC Waalwijk 0-0
De nieuwelingen Cambuur & Go Ahead Eagles,verdienstelijk een gelijkspel behaalde,resp 0-0 & 1-1.
Groningen dat een ruime zege boekte bij NEC 1-4
Eerder won Ajax makkelijk van Roda JC 3-0 en wist PSV uit bij ADO Den Haag, altijd lastig, de punten mee te nemen, 2-3.
Het lijkt wederom een leuke competitie te worden, en komend weekend wordt nu al Super Sunday genoemd, met als krakers Feyenoord-FC Twente en AZ-Ajax,afijn we blijven het volgen,en zien wel, maar dat er nog veel verrassingen gaan komen moge duidelijk zijn.

Patru (R.I.P)

Re: Scorebord

Bericht door Patru (R.I.P) »

Voetballiefhebbers,
Bijgaande teletekstpagina's zijn momenteel zeer populair in Zwolle en omstreken (ongeveer tot aan de grens van Deventer). Jammer dat de sympathieke Alex Pastoor de dupe is geworden van deze dadendrang. A.s. zaterdag komt Cambuur op bezoek, dus handhaven van de gedeelde koppositie behoort zeker tot de mogelijkheden. En als de provinciegenoten uit Almelo nou tegelijk een handje helpen met het bedwingen van PSV dan..... :-D Volgende week verder :!:
Teletekst 818.jpg
Teletekst 818.jpg (54.21 KiB) 4874 keer bekeken
Teletekst 819.jpg
Teletekst 819.jpg (73.4 KiB) 4874 keer bekeken
Groet, Paul G.
Patru (R.I.P)

Re: Scorebord

Bericht door Patru (R.I.P) »

Het gedroomde scenario werd waar. Na de mooie afsluiting van het Prinsengrachtconcert kon mijn zaterdagavond niet meer stuk.
De provinciegenoten uit Almelo hielpen een handje met als resultaat de volgende stand: :-D
PEC Bovenaan.jpg
PEC Bovenaan.jpg (71.03 KiB) 4844 keer bekeken
Toch wel uniek. In 57 jaar Eredivisie-voetbal nog niet meegemaakt dat PEC bovenaan en Feyenoord onderaan stond :!:

Groet, Paul G,
Ruud (R.I.P.)

Re: Scorebord

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Dit pakken ze in ieder geval niet meer af.
Met dank aan een 2-0 thuiszege op SC Cambuur is PEC Zwolle de nieuwe koploper van de eredivisie. De ploeg van Ron Jans haalde de volle twaalf punten uit de eerste vier wedstrijden van het seizoen.
Guyon Fernandez opende na 69 minuten de scorevoor PEC. Het was al de derde goal van het seizoen voor de Feyenoord-huurling (27). Nog geen tien minuten later kreeg de thuisploeg een strafschop te nemen. Rochdi Achenteh schoot raak en tekende voor de 2-0 eindstand.
"Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan" en "Wij gaan Europa in", zongen de fans van de Zwollenaren ondertussen. Dat eerste is in ieder geval waar :!:
Elftalfoto PEC ZWOLLE.jpg
Elftalfoto PEC ZWOLLE.jpg (297.28 KiB) 4835 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Scorebord

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

NAC-NEC vanavond: 1-1
Voor hetzelfde geld was het andersom: NEC-NAC: 1-1. :)
Patru (R.I.P)

Re: Scorebord

Bericht door Patru (R.I.P) »

Voor de rode lantaarn wordt het een NEC aan NAC race.
Maar alle clubs uit Overijssel staan in het linker rijtje (eerste 9) :!: Vooral die uit de hoofdstad van de provincie.
Overijssel.jpg
Overijssel.jpg (72.46 KiB) 4792 keer bekeken
Groetjes uit Zwolle, Paul G.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Scorebord

Bericht door Bertus. »

Patru schreef: Maar alle clubs uit Overijssel staan in het linker rijtje (eerste 9) :!: Vooral die uit de hoofdstad
Groetjes uit Zwolle, Paul G.
Hallo Paul,

En deze wijze woorden nogwel van een import blauwvinger. :) :wink:
Maar ik reken SC. Heerenveen speciaal voor Bob V er ook bij ( al zijn het Friezen .) :) :wink:
Ik neem er vanavond maar eentje op.
SMN.PNG
M.v.g. Bertus.
Patru (R.I.P)

Re: Scorebord

Bericht door Patru (R.I.P) »

Bertus,
Afgelopen woensdag zat ik met René Speur en Klaas Bak in de Karpershoek wat bij te praten. M'n neef uit Zaandam kwam ook even langs met zijn Ajax-seizoenkaart. Die gaf hij aan mij om op 14 september naar Ajax-PEC te kunnen gaan; zelf ging hij een paar weken op vakantie.
En nu voel je natuurlijk mijn probleem al; voor wie kan ik nou juichen als er een doelpunt wordt gemaakt? Ik kom te zitten in een vak met Ajax-supporters, dus het is een beetje riskant om al te uitbundig te doen bij een goal van PEC :roll: Zou één hand opsteken voldoende kunnen zijn voor een import Blauwvinger :?:
Een gelijkspel zou voor mij het mooiste zijn :)
Groet, Paul G. te Zwolle Zuid
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Scorebord

Bericht door Bertus. »

Patru schreef:Een gelijkspel zou voor mij het mooiste zijn :)
Groet, Paul G. te Zwolle Zuid
Hallo Paul,

Een gelijkspel zou idd het mooiste zijn, mits die :idea: :idea: :idea: verliezen. :lol:
Ik kwam voor jaren terug bij Ome Arie en Tante Corry Lutter in de Willemsstraat,
dat was familie van Ruud Krol en kreeg toen dit Ajax speldje van ze( zie bijlage )
die van Ruud was geweest.
image-1372152601512-V.jpg
Maar de beste oplossing is: Ajax de eerste goal, dan juichen., PEC de tweede goal
en ook juichen met het gezicht naar beneden. :lol: :lol:
Wens je veel voetbalplezier daar in de Arena. :-D

Groeten,

Bertus.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Scorebord

Bericht door Allen »

Supporters van Vitesse proficiat.
Het weekend kan wat voetbal betreft niet meer kapot.

Supporters van PSV sterkte.
Grtn @Allen


Plaats reactie