Sportvissen en visserslatijn

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
g.h.hagels

Re: Sportvissen en visserslatijn

Bericht door g.h.hagels »

Hallo Bert,

Fijn dat de snert weer smaakte , en eet ze morgen. :wink:

Groet Gerrit en Anneke Hagels.

Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Sportvissen en visserslatijn

Bericht door lp »

Een mooi stekkie om te vissen, het moest niet zover van mijn
huis zijn
:wink: Goeie morgen Gerrit.
Alles goed daar :?: Er zitten vrijwel dagelijks vissers rondom de haven, je zit daar lekker beschut. Vandaag is het wat minder wat het weer betreft (regen), maar vanmorgen rond acht uur zaten er al een paar. Ook worden er regelmatig viswedstrijden gehouden, dan zitten er zo een man of 30 op een rijtje. Ook op het Gooimeer zie je op de gekste tijden lui in bootjes, die op snoekbaars en aal vissen. Ik heb geen idee hoe dat allemaal met vergunningen en zo is geregeld. :) Overigens als je hier je geluk wil proberen, we hebben hotels genoeg in ons nautisch kwartier, waar je bij wijze van spreken je hengel zo uit het raam in het water kan uitgooien.
quo vadis
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10558
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sportvissen en visserslatijn

Bericht door jdbvos »

Laten we even gaan zeevissen !
Ik heb al een bootje op het oog, en alleen eind november varen ze nog nu en dan; daarna vinden ze het weer te slecht en varen ze niet meer tot mei......
Even 'de wind door de haren', ff weer 'een lekker stukkie varen' in de riviermonding. Er staat een beetje stroom,maar dat mag de pret -voor ons, zeelui- niet drukken
Zie hier voor een voorproefje van afgelopen zomer bij stralend mooi weer !
Oost, west...ook best
Jolly Sailor

Re: Sportvissen en visserslatijn

Bericht door Jolly Sailor »

Mooi filmpje Jan maar een beetje te ver weg om naar New Zealand te gaan om te zeevissen
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Sportvissen en visserslatijn

Bericht door leo-shof »

Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO


Plaats reactie