operatie

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Joop Kieviet (RIP)

Re: uitslag

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Rob,

Fijn dat het meegevallen is :) , dat de eerste ruggeprik op het bot komt dat is het verschijnsel van
ouderdom(in de goede zins des woord) :roll: dan zijn we wat naar beneden gegroeid en is er wat minder ruimte
tussen de wervels. Bij mij zaten ze er drie keer op, maar dat kwam door de grote zwelling(buik) :lol: aan de
voorkant en kun je de rug niet goed krom zetten!

Gr. Joop

v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: uitslag

Bericht door v+d »

Nou, de techniek staat voor niets zo te horen.
Mooi dat dat allemaal mogelijk is Rob.
Beterschap gewenst.
rob niezing (R.I.P.)

Re: uitslag

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Joop en Jan,

Dank jullie voor wensen,Mamma :lol: mocht er bij zijn.......... en ook een kudde leerling verpleegsters.

Ik wees ze nog op een bordje voor een kleine bijdrage voor de Christelijke omvaart Koopvaardij :lol:

Gr. Rob
rob niezing (R.I.P.)

Re: uitslag

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Môgge Bob,

Bedankt voor de wensen, alles is goed verlopen, na de eerste prik die heftig was , ze moeten op gevoel prikken en dus bij mij op het bot of spier, dat bij
mij was :cry: :lol: .De tweede keer was raak , en pijnloos :-D

De hond komt niks te kort, buren helpen zo veel mogenlijk :-D :-D :-D :-D

Gr. Rob
rob niezing (R.I.P.)

operatie

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hallo Mannen,

Ben vanmorgen naar de Neuroloog geweest, ik krijg eerst een gesprek met een neuro-chirurg uit Tilburg,die gaat me vertellen wat de mogelijk heden zijn voor een operatie, er is niet echt een garantie op verbetering maar als ik niks doe word het alleen maar slechter.

De afspraak krijg ik pas eind van deze week omdat er een nieuwe arts bij komt, de operatie zal in Tilburg zijn en heeft toch risico's
op onstekingen en verstopingen van de drain. Dus ik kan vooruit en het zal wel in het nieuwe jaar zijn voordat ik geholpen wordt.

Gr Rob
Gebruikersavatar
Joop de Jager
Berichten: 3175
Lid geworden op: 10 dec 2007 21:03
Contacteer:

Re: operatie

Bericht door Joop de Jager »

Hallo Rob,

Je moet altijd positief blijven denken als ze niets doen gaat het ook niet goed.

Alles zal goed komen :-D

Joop.
rob niezing (R.I.P.)

Re: operatie

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Hallo joop,

Ja je hebt gelijk, niks doen is mis geschoten; en met die lumbaal punctie was er een postief ding , de druk is goed, dus het slangetje kan geplaatst
worden van de ruggemerg naar de buikholte, maar de Chirurg moet dat nog bepalen.

Gr. Rob
Aad v Staveren (RIP)

Re: operatie

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Rob ik wens je alle sterkte toe met de operatie
Het is wel in Tilburg en niet in Rotterdam
Ik wacht op een oproep om in het Erasmus MC aan de rug
geopereerd te worden
Heel veel sterkte Aad
rob niezing (R.I.P.)

Re: operatie

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Aad jij ook sterkte,alleen dat wachten dat is minder; maar ja er zijn meer wachtende die hebben het zelfde, niet dan , en als het levens bedreigent is dan
plannen ze je er wel tussen.

Gr. Rob
Gebruikersavatar
wil
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 nov 2004 20:46
Locatie: tilburg

Re: operatie

Bericht door wil »

5 jaar geleden in tilburg geholpen aan een lumbale vernauwing in de rug in waalwijk geopereerd.
was een heel verbetering wat het lopen betreft alleen nu onstabiel bij stilstaan en b-v iets de trap opdragen weet niet zeker of daar alleen die openratie de reden van is .
vorige week dinsdag een hele knie protese gekregen ook in waalwijk 2 steden ziekenhuis .
na de eerste nacht met veel pijn gaat het nadien prima gisteren al een hele huizenblok een 300 meter met 2 krukken gelopen en ben nu al enkele dagen pijnvrij [met een paar pijnstillers ].
maar sta er van te kijken hoe snel het goed gaat na zon behoorlijke ingreep .
rob ik wens je heel veel succes en sterkte .
gr wil
waar een wil is is een weg en wil wil wel


Plaats reactie