Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Nederland kan in en tegen Andorra rekenen op 'een lastige wedstrijd'. Dat verwacht bondscoach Louis van Gaal.
Bron: VI-nieuws 09-9-2013

Dat heb ik toch ook al gezegd? :lol:

Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jan Sprong »

Zouden ze dan echt geen zelfvertrouwen hebben?Zo'n landje moeten ze toch oprollen met een nulletje of 6.En anders toch maar is kijken hoe Cocu het doet.
We zullen zien,zonder Robben en Martins Indy.
Groeten en veel plezier morgenavond,
Jan.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Met 4 verdedigers en twee verdedigende middenvelders toch nog met 2-0 gewonnen van dat donderse Andorra.
Die jongens moeten morgen weer vroeg op, voetballen is leuk en aardig maar er moet ook weer gewerkt worden. :wink:
Ach, we gaan weer naar de WK maar wat we daar te zoeken hebben is me een compleet raadsel.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Nou nou Jos, nu moet je niet zo negatief doen over Oranje :wink:
want het is toch een hele prestatie dat de nummer 5 van de
wereldranglijst met 2 - 0 ( met veel moeite ) van de nummer 205 wint, met nogwel
1 prachtig doelpunt van van Porschi en 1 blunder van die
winkelbediende :roll: ( sorry, ik bedoel de keeper ).

M.v.g. Bertus.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jan Sprong »

De eerste helft was toch helemaal niks en Lens kwam toch ook niet in het stuk voor.
Ik snap nog steeds niet wat Lens daar doet en dan dat verongelijkte gezicht van die knakker.
Maar van Persie maakte toch een mooi doelpunt en toen dacht ik :nu gaat het gebeuren,maar niet echt.
Volgend jaar naar Brazilië en hopen dat het echt leuk wordt.
Groeten,Jan
Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Gisteravond het Nederlands Elftal gezien tegen Wales, en kom tot de conclusie, dat als ze zo voetballen op het WK, dat we gauw genezen zijn.
Wat een armoe, geen enkele speler haalde een voldoende, het werd iets beter met Lens er in, en de Hunter mocht ook nog een kwartiertje meedoen, maar geen enkele voorzet, zowel van links als van rechts, naar deze spits.
Nee Lowietje zal véél, héél véél moeten veranderen, anders is het gauw afgelopen :!:
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jan Sprong »

Ja Ruud,ik heb er ook een hard hoofd in zoals ze gisteren speelden .Met hardlopen komen ze er niet.
En in Amsterdam was het nog fris ook, maar dat zal anders zijn in Brazil.
We zullen maar blijven hopen op beter.
groet en nog een fijne dag,

Jan
aegis R.I.P.

Re: Nederlands Elftal

Bericht door aegis R.I.P. »

Zo gaat het niet goed en aan veel balbezit heb je ook niet veel ja veel overspelen op het middenveld heb ik gezien wel tot 16 keer geteld :shock: en geen meter naar voren. :roll:

Het zal veel beter moeten anders hoeven ze de koffers niet geheel uit te pakken daar!

groet Feike.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Van Gaal zal Spanje misschien zand in de ogen willen strooien, een andere reden kan ik echt niet bedenken voor dat gestuntel van gisteravond. :wink:
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Nederlands Elftal

Bericht door lp »

:lol:

Afbeelding
quo vadis


Plaats reactie