Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Heel boos

Bericht door Compass »

nog geen headhunter langsgekomen
Wat benn' dat Jos? Kopnsnellers oet Warffum ? :)

Grt
Bert de Boer

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door jdbvos »

Headhunter ???? :shock:
:roll: shit....ik dacht altijd dat dat een engelstalig iemand was die orale bevrediging zocht.....
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

bang dat dit topic weinig invloed zal hebben op de publieke opinie
Ach Jos, daar gaat het ook niet zozeer om in mijn ogen, ik denk echter wel dat het een rol vervult hier op Kombuis.......zolang er niet met de spreekwoordelijke "rotte Vis" wordt gegooid :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit topic vervult heel duidelijk een rol, Harry.
Maar als ik reageer doe ik dit op persoonlijke titel en niet als beheerder.
Ik ben bijvoorbeeld boos over het feit dat het Energy Village Hotel in Uithuizen vandaag dicht gaat.
De maximale capaciteit van Energy Village Hotel is 1.000 tot 1.500 bedden.
Daar verbleven asielzoekers en tijdelijke werknemers in de Eemshaven.
En straks komt er hier ook nog een vestiging van Google. :wink:
Nu zoekt men in Nederland overal naar ruimte voor asielzoekers en de een of andere slimmerik vindt dat ze in het Drentse dorp Oranje waar anderhalve man en een paardenkop wonen, wel 1400 asielzoekers kwijtkunnen. :roll:
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Heel boos

Bericht door v+d »

En hier stoppen ze 800 asielzoekers in een oude politieschool die eerst omgebouwd moet worden, enkele reis Uithuizen zou je dan denken :idea:
Het moet altijd ingewikkeld, enfin als je een politicus een bedrijf laat leiden maakt het geheel vanzelf een noodlanding :wink: We worden oud en mopperig :lol: :lol:
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door rspeur »

Ach mensen, ambtenaren en politici van over de hele wereld weten hoe ze - laat ik het netjes zeggen - het publiek moeten verbazen.
Mijn broer uit Edmonton plaatste bijgaand gedoe op Facebook, mogelijk komt het Harry bekend voor.

http://www.cbc.ca/news/politics/revenue ... -1.2799546

René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Mijn broer uit Edmonton plaatste bijgaand gedoe op Facebook, etc.,
Nee R. het was me niet bekend, maar het verbaast me absoluut niks! dat is familie van die knakkers waar Jos en V+D het over heeft en "naar mijn bescheiden mening" is ieder klein steentje wat we "er aan kunnen bijdragen" om dat soort volk niet alleen de mond te snoeren, maar ..." als DAT nou eens zou kunnen" :lol: ......nog bter helemaal kwijt te raken.......ieder kleine bijdrage is welkom.

Ik ben het dus wel met Jan eens wat betreft het oud worden, maar niet wat betreft " het mopperig".......wij hebben gewoon "onze lesjes geleerd"....en proberen dezelfde fouten bij anderen te voorkomen, zonder onze zakken te vullen " met andermans geld"
We worden oud en mopperig
Dank zij Cor in de Filipijnen hebben we nu voor dit hele gebeuren een door de tijd beproefde spreuk:

wat een vertoning, summum jus, summa iniura, beati pauperes spiritu.

Ik ben alweer vergeten WAT het precies betekend :lol: :mrgreen: ..........maaar het is dus WEL van toepassing :oops:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
shipwis
Berichten: 602
Lid geworden op: 22 jul 2004 13:19
Locatie: rotterdam

Re: Heel boos

Bericht door shipwis »

mijn vader R.I.P
plachte altijd te zeggen:

ambtenaren en bonden,
helpen de maatschappij ten gronde
grtzzz, pete
Als woelig water tot rust komt,
wordt het langzaam helder.
Harry Bernd (R.I.P.)

Re: Heel boos

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

En laten het nu net de "vrije jongens van het grote geld" zijn,geholpen door Reagen en Tatcher,die het voor elkaar gekregen hebben om de zaak om zeep te helpen.
Harry
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ja, sinds die tijd werd ook de privatisering, het weggeven van ons tafelzilver, een modieus artikel. Dat hebben we geweten tot de dag van vandaag. Het grote frauderen kwam toen pas echt goed van de grond.


Ferry


Plaats reactie