Vista

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ferry,
bedankt voor de tips, maar ik maak er verder geen probleem van hoor. :wink:
Ga, als ik hem tussen de verhuisdozen kan vinden een dezer dagen mijn oude pc weer optuigen.
En dat uitpakken van al die verhuisdozen doen we nu in ons eigen tempo, niets hoeft, alles mag. :-D
Ik heb een loep standby, het simpele handwerk. :-D
All the best
Jos

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ferry,
de oplossing was voor de hand liggend en simpel. :wink:
Het tabblad was dusdanig vergroot, dat de optie toepassen ergens onder het scherm stond, dus ik heb the blind met succes geklikt. :-D
All the best
Jos
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Vergrootglas

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hallo Jos,

Ik heb vroeger een aantal jaren in de reparatie en later nieuwbouwschepen gedaan met inbedrijfstellingen. De les die we daar leerden was dat reparaties een Gausse verdeling hadden, wat betekent dat de 10% van de fouten eenvoudig zijn (Bijvoorbeeld: een uur rijden naar een schip en dan ontdekken dat de hoofdschakelaar uit staat! Of zekering defect e.d.), 80% zijn gewone, veel voorkomende fouten en 10% hard cases waar je je tanden op stuk kon bijten. De laatste categorie was eigenlijk de leukste want dan leerde je weer wat nieuws van en de voldoening was ook groter als het gefikst was. We hebben trouwens allemaal de neiging om de fout dieper te zoeken dan dat'ie meestal zit. Jouw 'foutje' viel dus duidelijk in de eerste 10%!

Ferry
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Voor wie nog steeds problemen met Vista heeft: Microsoft heet een speciale helpsite voor Vista geopend. Die vind je HIER
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Vista

Bericht door Jan Sprong »

Goede morgen,

Ik ben al een tijdje bezig om een probleem op te lossen bij een buurman die Vista heeft.
Het probleem zit hier in dat de Hotmail niet meer op te vragen is, van alles geprobeerd,
systeemherstel, op de I-Pad wel op te vragen ,maar niet op de desktop.
De melding komt dat de webpagina niet weergegeven kan worden. Andere webpagina's wel, zoals Kombuispraat.
Wat zou er aan de hand zijn?
groet,Jan
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Vista

Bericht door jdbvos »

Kijk ff bij de veiligheidsinstellingen of die het blokkeert....of (her)installeer de nieuwste browserversie...
Zo niet, probeer dan eens te kijken of die buurman niet één of ander virus heeft.....
Download, en run, eens Dr.Web Cureit.....dat vind je hier.
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Vista

Bericht door Jan Sprong »

Jan bedankt voor de info, ik ben daar al een tijdje aan het klooien maar lukte me tot nog toe niet.
Ga verder met jou aanwijzingen.

Groet,Jan
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Vista

Bericht door Bob R.I.P. »

Lukt het niet probeer dan eens Nucia.nl. Nucia is een site met allemaal wiseguys op computergebied. Ze helpen je gratis en geven daarnaast nog eens goede en veilige tips voor schoonmaken en bestrijden van virussen.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Vista

Bericht door Jan Sprong »

Van alles geprobeerd, met de kennis die ik heb ,maar geen resultaat geboekt.
En gebracht bij een winkel hier in Hoorn ,problemen opgelost, duidelijk
een virus geweest en inmiddels werkt de compu weer als vanouds.
Maar toch gek dat het virusprogramma het niet opgemerkt heeft.

groet ,bedankt voor de adviezen en prettig weekend,
Jan


Plaats reactie