Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door jdbvos »

Je schrijft inderdaad lucratief !
Maar gefeliciteerd !
En hulde aan de tollenaar of wie dan ook van de NS: ze hebben tenslotte een stukje onrecht gecorrigeerd.
En dát voor een ex-ambtelijke entiteit ! Het toegeven van een fout ! Alhoewel: ze geven in het schrijven helemaal geen fout toe, alleen maar een soort clementie.....

Ah, Theo....wellicht nóg een episteltje met het verzoek om een verontschuldiging(-egie, zoals de Drenten dan zeggen) ?? :-D
Je zet er nu toch nog geen streep onder, mag ik hopen ? :mrgreen:
Oost, west...ook best

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Heel boos

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ja, ik zet er een streep onder, hoor. Ik vind dat ze het keurig behandeld en opgelost hebben. Die eerste brief was puur een computerproduct, terwijl dit persoonlijk behandeld was. Prima zo. NS is op zijn schreden teruggekeerd en ik heb me geamuseerd. :-D

Want een ieder, die zichzelf verhoogt, zal vernederd worden, doch wie zichzelf vernedert, zal verhoogd worden.
Lucas 18: 9-14 - De Farizeeër en de tollenaar
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Heel boos

Bericht door leo-shof »

Weder om een prachtig verhaal (maar wel echt gebeurd ) door onze schrijver !
Ik heb er van genoten Theo
Zelf zou ik nooit de intentie gehad hebben om zo mooi te reageren :|

Leo uit een zonnig Westland
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

PRACHTIG............en geheel buiten verwachting. Met name dit "tegemoet komen" van die Tollenaar en van Lieneke :lol: ....Misschien ..heeel misschien lopen er toch nog lieden met " gezond verstand" daar in de Lage Landen.
ik moet het voor 26 december op de rekening van de belasting overgeschreven hebben
Ik had een paar jaar geleden OOK zo'n soortement belasting bakkie, een brieffie met een ietwat dreigend toontje, een behoorlijke klap geld en een datum die wel erg " kort door de bocht" was. Ik zal het gehele "protest verhaal" hier niet gaan uitleggen, maar het was " A very Long Road to Tipperary".......tot ik uiteindelijk- via websites, e-mails en andere trammelant...... iemand aan de telefoon kreeg die wel wat redelijk klonk. Ik begon met haar netjes te vertellen dat "ze" uit de nek kletsten en dat ik dit onder geen beding ging betalen.........zij kwam wat van haar hoge stoeltje af toen ik mededeelde dit dus op papier te kunnen bewijzen...wat haar heel sterk leek..."zij" maakten niet zulke fouten........achteraf moest ze toegeven dat "ze" dus WEL zulke fouten maakten.........aaahwel Jan, sukses d'r met.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tja die veul vergaart, gaat veul betaal'n...Ik heb dit probleem dus niet, en leef lekker rustig in de schaduw van mijn banana boompies...o ja onderverhuur van woonstekjes in mijn voor en achter tuin is ''free off tax' geen gezijk hier over. :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Heel boos

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Mart,

Ik denk dat er in Nederland weinig mensen zijn die een optrekje in voor en achter tuin
zouden willen verhuren.
gr Cor
Il parle Il a parle
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Foto 0542.jpg
Foto 0542.jpg (729.83 KiB) 5384 keer bekeken
Foto 0518.jpg
Foto 0518.jpg (223.96 KiB) 5384 keer bekeken
[attachment=0]Gék he Corke...ik zàt op je te wachten, mar ik zal het efkus voor je uitleggen;Wij hebben dat verhuren nù nog niet nodig, want wij hebben samen een redelijk inkomen voor bras standaard dan. Maar daar het door jou zo bejubelde nederlandse pensioen wezen, mijn wettelijke vrouw niets, maar dan ook niets toekent (had ze maar premies moeten betalen..net of de nederlandse huisvrouwen dat wèl gedaan hebben of die maroccas)Het pensioentje van brasil voor haar nu hier is geen vetpot,dus als ik eerdaags omval is de gedachte om dat wat bij te spekken door verhuur van nog twee kichenettes bestaande uit slaapruimte/keukentje/douche-wc,liefst aan alleenstaande ouderen, zoals het ''optrekje'' voor met eigen ingang welk nu voorziet van betaling electro/drinkwater/gas e.a mndl lasten.
Nee dit is geen verzorgingsstaat, maar men heeft de ruimte ,en kan er zelf wat aan doen.Have a nice day.Oja die tegeltjes heb ik zelf ff gezet, enne niks vergunningen, gewoon doen.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Nog wat,ik denk dat er HÈÈL wat hollanderkes zijn die kamers/zolders etcetera verhuren o.a aan studenten en gastarbeiders,en vreselijk blij zijn daar wat aan te verdienen, uiteraard nà aftrek van tax,want ze weten je te vinden.Dat was TOEN al in de zestigerjaren.Weet nog eens ons flatje verhuurd te hebben voor 14 dagen, moest wèl belasting daar op be talen .te gek.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

,want ze weten je te vinden
BIG brother is watching you!! ( en anders geeft de buurman het wel door!)
een optrekje in voor en achter tuin
Tuinen met " ruimte" voor een optrekje zijn in Nederland sowieso "schaars"..........maaar ik denk zomaar dat het "Leven op een veel te grote voet" de Nederlandse instelling in de komende jaren wel "een ietsie gaat corrigeren"........het aantrekken van de broekriemen gaat gestadig door ....althans " dat denkik zomaar" :oops:

Ik hoop dat je het nog lang " zonder huurders" mag meemaaak'n Martje....daar onder de bananenboom :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tja en dan straks als de islam +50 % gaat worden moet er een flinke KOPTAX betaalt gaan worden brrrrrr.Maar daar is niets van waar zeggen de wegkijkers ...behalve EEN. :mrgreen:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie