Chef Ruud (R.I.P.)

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
geert veld

Re: Chef Ruud (R.I.P.)

Bericht door geert veld »

Sinds kort ben ik lid van het Kombuis forum.
Zodoende zag ik dat ruud is overleden, jammer,jammer van deze zo positieve kerel en levensgenieter zover het mogelijk was na alle ellende die over hem heen werd gestort.
Voor het laatst heb ik hem gemaild een paar jaar geleden.
We hebben nl diverse keren met elkaar gevaren oa op de Jaqueline Broere, Philip Broere en andere..
Altijd met veel plezier, zijn intentie was altijd om ons zo vlug mogelijk te laten groeien..haha..
Vele (late) uren hebben we in mijn hut doorgebracht met een borreltje en sigaar.
Triest dat zijn familie onvindbaar was, zijn dochterje waarschijnlijk nooit weer gezien na de scheiding jaren geleden.
Nu op de lange reis voelt Ruud geen pijn en verdriet meer...!

Geert Veld.

Gepensioneerd hwtk Broere/Vapak Shipping.

Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Chef Ruud (R.I.P.)

Bericht door Jaap5 »

Nadat ik Ruud 'R,I.P in het forummenu was tegen gekomen ben ik met lood in mijn schoenen naar deze topic gegaan. Dat was terecht want het was Chef Ruud. Weer een goede maat minder op de
kombuismeetings. Hij was daar een zeer markant figuur en ik heb diverse babbeltjes met hem gemaakt. Hij was bevriend met Jos en Akkie. Daarom gaan mijn condoleances en gedachten naar jullie uit. Ben toch blij hem gekend te hebben en ik had veel bewondering voor hem,hoe hij met z,n handicap alles kon,bv fotograferen,shaggie rollen en kokkerellen. Ruud RUST ZACHT. Jaap5
Gebruikersavatar
Jan Hendrik
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 mar 2006 07:27
Locatie: Melbourne

Re: Chef Ruud (R.I.P.)

Bericht door Jan Hendrik »

Jos,
Heb je onlangs nog iets van Piet gehoord?
Verschrikkelijk toch dat hij met zijn familie geen omgang meer had en zover ik me herinner had hij zijn ex vrouw in de U.K. en hij zag zijn kinderen ook niet.
Als Ruud niets heeft achter gelaten betreffende contacten, dan zal het moeilijk zijn zijn nabestaanden te vinden.

Die buurman is een zeer aardige vent en vaak zaten ze samen op dat kleine balkonnetje een biertje te drinken.
In de regel ging ik er jaarlijks heen, maar dan wel eerst ff langs de haringkar.
Had ik een keer een flesje rood (prima merk) meegenomen uit Aussieland en dat vond hij maar niks, uitsluitend Franse wijn dronk hij (en hij was een kenner) , maar die fles is uiteraard wel opgegaan!
Ik mis hem en velen met mij.
Jan
Melbourne
Jos Komen (R.I.P)

Re: Chef Ruud (R.I.P.)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
Piet heeft onlangs nog geïnformeerd, maar hij kreeg helemaal niets te horen omdat hij geen familie was.
Hij kreeg het advies om maar op de gemeentelijke begraafplaats te gaan kijken.
Dit gaat hij binnenkort ook doen.
Ik vind het op zijn zachts gezegd maar heel vreemd dat er niemand in de gelegenheid wordt gesteld om op waardige wijze afscheid te nemen van een goede vriend.
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Chef Ruud (R.I.P.)

Bericht door leo-shof »

Het is toch triest als je zo behandeld word
Gelukkig krijgt Ruud daar niks meer van mee .
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO


Plaats reactie