HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
rene mulder

HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Bericht door rene mulder »

Even voorstellen eerst,mijn naam Renè Mulder 64 j, getrouwd met Jenny en een zoon Jeroen van28 geen van ons alle heeft zeebenen,wel hebben wij een bootje en zijn gek van vissen, wel even iets anders dat mijn broer Ruud Peter v/d Duin heeft gedaan bij u alle zeker bekend,er is veel gebeurd in ons leven en er is veel anders gelopen dan dat wij hadden kunnen dromen,ik zal zonder in teveel details te treden de laatste 2 1/2 jaar proberen te schetsen.
Ruud,ruim 30jaar niet gezien of gesproken tot voor kort en wij waren blij dat het contact weer was gelegd,paar keer bij Ruud geweest en hij bij ons en we hadden nog plannen voor dit jaar,we mailden veel en wij kregen veel foto's van boten en uitjes naar Kiel en Rotterdam en de haringtocht,echter vanaf 10augustus (laatste bericht) hoorde wij niets meer en kregen geen reactie op mijn mails,kerstkaart en opde vraag"of er iets was of dat hij soms hulp nodig had" ik heb na diverse malen mailen voor mijzelf gezegd"laat maar,want als ik niets doe,doet niemand wat" en mijn laatste mail had als aanhef"ben je soms dood"en ja dat was hij en misschien alwel begravenen en het wrange van dit alles is dat wij bij toeval ontdekte dat Ruud was overleden ( 10 april 2015 ) daarop ben ik zijn ex vrouw gaan zoeken en gevoneden en haar gevraagd "kun jij mij wat vertellen over Ruud zijn overlijden " zij en Ruuds dochter weten het pas sinds een maand of twee a drie,zij zijn niet benaderd door een begravenis ondernemer noch de gemeente en hoorde dit dus ver na zijn overlijden.
U kunt zich voorstellen dat wij ons verslagen,bedroefd en down voellen over dit verlies en vooral ook boos over de gang van zaken hoe dit is gelopen,nu is onze vraag aan u alle "indien u nog foto's heeft van broer,zouden wij deze graag ontvangen" namens Jenny,Jeroen en Renè danken wij u. chambredeamies@hotmail.nl

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Wat een triest verhaal. Er blijft weinig anders over dan u alsnog te condoleren met het verlies van uw broer Ruud. Vreemd dat uw bestaan niet bekend was bij Ruuds buurman, waar hij toch nauw contact mee had en die steeds geprobeerd heeft om iets aan de weet te komen, tot hij, als ik het goed heb begrepen, ten slotte gesommeerd werd om op te houden met vragen. Hij was geen familie en daarom kreeg hij geen verdere inlichtingen.
Foto's van Ruud moeten er in overvloed zijn. Foto's van de verschillende uitstapjes die hij maakte. Die zijn voor een deel hier op het forum te vinden, maar er zullen vast nog veel meer zijn. Jos weet dat vast wel.

Blijft voor mij de vraag wat er uiteindelijk met het stoffelijk overschot is gebeurd. Is Ruud begraven of gecremeerd? En als hij begraven is, waar dan? Ik vraag dit, omdat, toen na Ruuds overlijden bekend werd dat er geen familie was, wat nu dus anders blijkt te zijn, ik intern heb geopperd om vanuit het forum iets te organiseren. Als bekend was waar hij werd begraven, dan een bloemetje namens ons allen, dat zou het minste zijn geweest. Maar ook als het een kwestie was geweest dat niemand bereid was de kosten van een begrafenis te betalen, dan was ik gaarne bereid geweest om daar naar vermogen een steentje aan bij te dragen.
Als Ruud gecremeerd is, blijft er weinig anders over dan hem hier nog even te gedenken en u alle sterkte toe te wensen. Maar is er een graf, dan zou ik toch opnieuw willen voorstellen om daar namens ons allen hier een bloemstukje neer te laten leggen. Ik kan dat hier vanuit Griekenland moeilijk organiseren, maar er is vast wel iemand anders die zich daarmee wil belasten. Ruud was een zeer gewaardeerd forumlid, moderator en medewerker en die mag niet op deze manier in de vergetelheid raken.
rene mulder

Re: HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Bericht door rene mulder »

Geachte heer T Horsten,
Vandaag ga ik proberen meer te weten te komen over hoe en wat er met Ruud is gebeurd ook is er nog een oudere broer in het spel( die Ruud pas twee jaar geleden heeft ontmoet) deze heb ik reeds gebeld en was ook zeer ontdaan en ja dan is er nog zijn dochter welke de gemeente Helmond zo kon/kan vinden, lukte ons binnen 10minuten.
Zodra ik wat meer te weten ben gekomen zal ik dit ophet KOMBUIS laten weten,ook wij willen een waardig afscheid nemen van Ruud.
Dank voor uw reactie en behouden vaart Rene
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Bericht door leo-shof »

Geachte fam Mulder

Aller eerst ook mijn condoleance met het overlijden van Ruud .
Ruud was een goed gezien persoon op dit forum
en aardig wat tegenslagen heeft moeten incasseren in zijn leven
ook ik kijk uit naar het verdere verloop van uw onderzoek , en vond het een rare afsluiting
zo als dat vorige jaar gegaan is met Ruud

Gr
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Jos Komen (R.I.P)

Re: HIJ VERTROK ZONDER AFSCHEID,chef RUUD.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb zojuist langdurig telefonisch contact gehad met Rene, hij wist te melden dat Ruud gecremeerd is.
Of hij de urn ter beschikking krijgt weet hij morgen.
Rene heeft het momenteel te druk, dus meld ik het maar even.


Plaats reactie