Alle Oldtimers [No ships]
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Bob, hoe heb je dat mooie ding total loss gekregen?
-
- Berichten: 3142
- Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
- Locatie: Langedijk
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Caravan sprong van de trekhaak, waarschijnlijk een opdonder van een verkeersdrempel. Ik zag het en remde sneller dan de caravan remde. De caravan stapte toen aan de achterkant van de auto naar binnen. En dan zie je dat de opbouw van een caravan, ook als het een gedegen wagen is, niets voorstelt.
Ik kon hem nog afgelopen vakantie in Engeland verkopen.
Gelukkig weer een andere, van binnen wat beter, o.a. omdat in een kastje achter de deur de koelkast staat. In de vroegere was de deur weggehaald en de opening verder uitgezaagd. Bovendien werkte die koelkast niet meer. Deze heeft helaas onder de klerenkast een Truma verwarming. Er uithalen heeft geen zin daar hier het deurtje verwijderd is. Zo heeft elk voordeel zijn nadeel.
Het leuke is dat de restaurateur, die ons ook een caravan verhuurde, de oude kussens en gordijnen terug gegeven heeft. Nu is het geen vreemde wagen meer.
Ik hoop er nog menig jaartje mee op vakantie te gaan, zowel in het buitenland als hier. Ben wel van plan toegang te vragen aan een ieder die binnen wil kijken. De eerste dag, geparkeerd op de camping meteen al twee maal twee bezoekers. De kosten moeten er toch op een andere manier uit.
Bob
Ik kon hem nog afgelopen vakantie in Engeland verkopen.
Gelukkig weer een andere, van binnen wat beter, o.a. omdat in een kastje achter de deur de koelkast staat. In de vroegere was de deur weggehaald en de opening verder uitgezaagd. Bovendien werkte die koelkast niet meer. Deze heeft helaas onder de klerenkast een Truma verwarming. Er uithalen heeft geen zin daar hier het deurtje verwijderd is. Zo heeft elk voordeel zijn nadeel.
Het leuke is dat de restaurateur, die ons ook een caravan verhuurde, de oude kussens en gordijnen terug gegeven heeft. Nu is het geen vreemde wagen meer.
Ik hoop er nog menig jaartje mee op vakantie te gaan, zowel in het buitenland als hier. Ben wel van plan toegang te vragen aan een ieder die binnen wil kijken. De eerste dag, geparkeerd op de camping meteen al twee maal twee bezoekers. De kosten moeten er toch op een andere manier uit.
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Bob zat de losbreek kabel niet vast aan de trekhaak ?
Is dat zwarte rondje op de foto die kabel of is dat wat anders ? Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
-
- Berichten: 3142
- Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
- Locatie: Langedijk
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
De breekkabel zat er wel degelijk aan. Na 20 jaar ervaring toch ergens een foutje gemaakt, maar niet met het aankoppelen. Ik denk iets te snel over die drempel. Neuswieltje een opdonder en daar ga je. Bij de nieuwe was de koppeling aan vervanging toe. Mooi op tijd, nog voor de vakanties beginnen.
Je zult waarschijnlijk dat rondje rechts bedoelen. Ik denk dat het de electrische aansluiting is. In ieder geval niets verontrustend. Deze foto is gemaakt in de buurt van Cambridge, dus daarna nog een mooi stukje gereden zonder problemen.
Bob
Je zult waarschijnlijk dat rondje rechts bedoelen. Ik denk dat het de electrische aansluiting is. In ieder geval niets verontrustend. Deze foto is gemaakt in de buurt van Cambridge, dus daarna nog een mooi stukje gereden zonder problemen.
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
- Jan Sprong
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
- Locatie: Hoorn
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Hier wat old-timers die ik vastlegde tijdens de Airborn herdenking in Arnhem.
groet,Jan
groet,Jan
- Bijlagen
-
- P9196004.JPG (467.2 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196005.JPG (454.11 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196006.JPG (396.9 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196009.JPG (464.19 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196011.JPG (374.1 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196014.JPG (461.84 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196015.JPG (439.93 KiB) 2937 keer bekeken
-
- P9196023.JPG (333.87 KiB) 2937 keer bekeken
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Wat wagens in het wild bij ons op het Havenplein.
Koffie en lunch bij "de Loods" groeten
Jan van der Pluijm
Koffie en lunch bij "de Loods" groeten
Jan van der Pluijm
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Morris Minor wie kent hem niet
SIGNALEMENT
Merk MORRIS
Model MINOR
Kleur wit
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie onbekend
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 14 september 1966
Datum eerste tenaamstelling 14 september 1966
Datum laatste tenaamstelling 25 september 2004
MOTOR
Aantal cilinders 4
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 755 kg
Wielbasis 218 cm
De Wartborg KENTEKENGEGEVENS 01-HNP-6
SIGNALEMENT
Merk WARTBURG
Model 353W 900
Kleur beige
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie stationwagen
Aantal deuren 4
Aantal zitplaatsen 5
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 31 mei 1983
Datum eerste tenaamstelling 9 januari 2009
Datum laatste tenaamstelling 27 november 2009
MOTOR
Aantal cilinders 3
Cilinderinhoud 993 cc
Vermogen 37 kW (50 pk)
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 970 kg
Maximum toelaatbare massa 1410 kg
Wielbasis 245 cm
En de auto van Oma Duck FORD T KENTEKENGEGEVENS ZZ-63-42
SIGNALEMENT
Merk FORD
Model T
Kleur zwart
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie onbekend
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 28 februari 1915
Datum eerste tenaamstelling 3 juni 1998
Datum laatste tenaamstelling 8 juni 2000
MOTOR
Aantal cilinders 4
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 720 kg
Wielbasis 251 cm
KENTEKENGEGEVENS 60-41-BUSIGNALEMENT
Merk MORRIS
Model MINOR
Kleur wit
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie onbekend
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 14 september 1966
Datum eerste tenaamstelling 14 september 1966
Datum laatste tenaamstelling 25 september 2004
MOTOR
Aantal cilinders 4
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 755 kg
Wielbasis 218 cm
De Wartborg KENTEKENGEGEVENS 01-HNP-6
SIGNALEMENT
Merk WARTBURG
Model 353W 900
Kleur beige
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie stationwagen
Aantal deuren 4
Aantal zitplaatsen 5
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 31 mei 1983
Datum eerste tenaamstelling 9 januari 2009
Datum laatste tenaamstelling 27 november 2009
MOTOR
Aantal cilinders 3
Cilinderinhoud 993 cc
Vermogen 37 kW (50 pk)
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 970 kg
Maximum toelaatbare massa 1410 kg
Wielbasis 245 cm
En de auto van Oma Duck FORD T KENTEKENGEGEVENS ZZ-63-42
SIGNALEMENT
Merk FORD
Model T
Kleur zwart
Brandstof benzine
Classificatie personenauto
Carrosserie onbekend
Aantal deuren 2
Aantal wielen 4
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 28 februari 1915
Datum eerste tenaamstelling 3 juni 1998
Datum laatste tenaamstelling 8 juni 2000
MOTOR
Aantal cilinders 4
MATEN/GEWICHTEN
Massa leeg 720 kg
Wielbasis 251 cm
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
- Wim van der Moolen
- Berichten: 5224
- Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
- Locatie: Heemskerk
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Hallo allemaal,
Gisteren een aantal old-timers gespot bij de Noordersluis in IJmuiden. Ze stonden bij de verkeerde sluisdeur te wachten, maar dat hadden ze niet door gelukkig, zodat ik ze op m'n gemak kon fotograferen.
Ik heb hier wel hulp bij nodig, want ik ben niet zo thuis in de auto-wereld.
Wordt vervolgd, groeten, Wim.
Gisteren een aantal old-timers gespot bij de Noordersluis in IJmuiden. Ze stonden bij de verkeerde sluisdeur te wachten, maar dat hadden ze niet door gelukkig, zodat ik ze op m'n gemak kon fotograferen.
Ik heb hier wel hulp bij nodig, want ik ben niet zo thuis in de auto-wereld.
Wordt vervolgd, groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Wim ik zie alleen dat ze hier vandaan komen
WND Landkreis St. Wendel St. Wendel Saarland Landkreis
Uit de buurt van Neunkirchen - Saarbrucken
WND Landkreis St. Wendel St. Wendel Saarland Landkreis
Uit de buurt van Neunkirchen - Saarbrucken
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
- Wim van der Moolen
- Berichten: 5224
- Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
- Locatie: Heemskerk
Re: Alle Old-Timers.[ No ships]
Hallo allemaal,
Leo-shof, bedankt voor het meezoeken.
Bij het bekijken van de foto's kwam ik erachter dat het allemaal dezelfde type auto's waren, namelijk de Truimph GT 6.
Het was een Duitse club van zo'n 30 auto's. Die zal ik niet allemaal plaatsen, behalve de volgende twee.
Manufacturer: Standard-Triumph
Production: 1966–73
Technical summary: Body and chassis
Class: Sports car
Body style: 2-door fastback
Layout: FR layout
Related: Triumph Spitfire, Triumph Herald, Triumph Vitesse
Powertrain
Engine: 1,998 cc (2.0 L) OHV I6
Transmission: 4-speed synchromeshed manual with optional overdrive
Dimensions
Wheelbase: 2,128 mm (83.8 in)
Length: Mk 1 3,717 mm (146.3 in), Mk 2/Plus 3,734 mm (147.0 in), Mk 3 3,785 mm (149.0 in)
Width: Mk 1/2/Plus 1,450 mm (57 in), Mk 3 1,486 mm (58.5 in)
Height: 1,193 mm (47.0 in)
(Wikipedia)
Groeten, Wim.
Leo-shof, bedankt voor het meezoeken.
Bij het bekijken van de foto's kwam ik erachter dat het allemaal dezelfde type auto's waren, namelijk de Truimph GT 6.
Het was een Duitse club van zo'n 30 auto's. Die zal ik niet allemaal plaatsen, behalve de volgende twee.
Manufacturer: Standard-Triumph
Production: 1966–73
Technical summary: Body and chassis
Class: Sports car
Body style: 2-door fastback
Layout: FR layout
Related: Triumph Spitfire, Triumph Herald, Triumph Vitesse
Powertrain
Engine: 1,998 cc (2.0 L) OHV I6
Transmission: 4-speed synchromeshed manual with optional overdrive
Dimensions
Wheelbase: 2,128 mm (83.8 in)
Length: Mk 1 3,717 mm (146.3 in), Mk 2/Plus 3,734 mm (147.0 in), Mk 3 3,785 mm (149.0 in)
Width: Mk 1/2/Plus 1,450 mm (57 in), Mk 3 1,486 mm (58.5 in)
Height: 1,193 mm (47.0 in)
(Wikipedia)
Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !