Effe Apeldoorn bellen
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14449
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
De werf is dagenlang bezig geweest om die tiller erop terug te krijgen.
DAN heeft het hele zooitje waarschijnlijk goed " gevreten"...........maar bij de sloop zetten ze daar dan de snijbrander erin, dus " so what"en 160 of 180 ton druk op de tiller en ineens ging hij.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
Ik weet niet of zo'n Veesboek-koppeling hier ook werkt, maar probeer het hier eens.....
Gek he....doet mij toch aan sommige sparksen en/of elecs denken.....alhoewel.....ook ikzelf heb wel eens flinke tikken gehad...
Gek he....doet mij toch aan sommige sparksen en/of elecs denken.....alhoewel.....ook ikzelf heb wel eens flinke tikken gehad...
Oost, west...ook best
Re: Effe Apeldoorn bellen
Jan, het werkt! Wat mensen al niet doen om dat feestboek te komen
Re: Effe Apeldoorn bellen
Helemaal correct !!proet schreef:Eivogel ga door dit moet de EMPIRE JAMAICA zijn IMO 5090957 1945
- Bijlagen
-
- Naamloos.tiff (650.2 KiB) 5614 keer bekeken
Re: Effe Apeldoorn bellen
Jones Act ATB Peter F. Gellatly met barge Doubleskin 504 hoog en droog op de beach aan de Galveston kant van de Bolivar roads. Afgelopen zondag van zijn ankers gewaaid door de overblijfselen van hurricane Patricia met windstoten van 90 km/u. Gisteren vlot getrokken.
Groeten, Andre'Live life to the fullest!
Re: Effe Apeldoorn bellen
The Roumasse Gestrand
The "Roumasse" which ran aground on the beach of Saint-Gilles-Croix-de-Vie upon returning to port on Oct 29 at 5 a.m. was refloated with the high tide at 5 p.m. after excavators of the Merceron TP company which were working on a construction site at a nearby pier, dug a channel in the sand.
The "Roumasse" which ran aground on the beach of Saint-Gilles-Croix-de-Vie upon returning to port on Oct 29 at 5 a.m. was refloated with the high tide at 5 p.m. after excavators of the Merceron TP company which were working on a construction site at a nearby pier, dug a channel in the sand.
Re: Effe Apeldoorn bellen
En hier bij mij thuis in Margate
Had deze catamaran eigenaar zich toch even vergist in het tij
Toen hij voor anker ging
Foutje bedankt
Had deze catamaran eigenaar zich toch even vergist in het tij
Toen hij voor anker ging
Foutje bedankt
Re: Effe Apeldoorn bellen
Die boft nog, dat hij de spijker niet boven dat dammetje heeft uit uitgegooit.
Op de Oosterschelde bij Goese Sas heb ik een Engelsman dat weleens zien doen.
Die lag er bij laag water niet lekker bij op de stenen.
groeten
Jan van der Pluijm
Op de Oosterschelde bij Goese Sas heb ik een Engelsman dat weleens zien doen.
Die lag er bij laag water niet lekker bij op de stenen.
groeten
Jan van der Pluijm
Re: Effe Apeldoorn bellen
klopt peelander
heb dat ook wel eens gezien
heb dat ook wel eens gezien
Re: Effe Apeldoorn bellen
Kleine foutjes met grote(re) gevolgen. Dat gebeurt toch zekers overal?
Naar aanleiding van een stukkie op "De ramp met de El Faro" heb ik nog een aardig verhaal, offtopic daar, dus plaats ik het maar hier.
In september 1995 vloog een DC-10 van Northwest Airlines van Detroit naar Frankfurt, een vlucht die regelmatig werd uitgevoerd. Door allerlei "foutjes" eindigde die vlucht op Brussel, een luchthaven waar Northwest normaliter niet kwam.
Hoe kwam dat? Door een verwisseling in de zg. flightstrip van de primaire en uitwijkbestemming. In dit geval was de bestemming EDDF (Frankfurt) en als uitwijkhaven was EBBR (Brussel) opgegeven.
Toen de vliegers na de nodige "trammelant" voor de baan van Brussel zaten, zagen ze dat het niet Frankfurt was en om veiligheidsredenen besloten ze dan toch maar daar te landen. Vervolgens moest er eerst een vervangingscrew vanaf Frankfurt komen omdat men "aan de uren zat" en tot slot was er op Brussel nog even iets aan onderhoud gedaan waarvoor niet correct was afgetekend, zodat uiteindelijk de vlucht iets van 8 uur te laat op Frankfurt arriveerde.
Men riep eerst dat bij het binnenkomen van het Europese luchtruim door Ierland een fout was gemaakt, dit werd door de ierse autoriteiten ontkend, maar uiteindelijk bleek het ergens toch te zijn gebeurd. Hoewel passagiers en cabinecrew op de beeldschermen konden zien dat ze helemaal niet bij Frankfurt zaten werd daar niets mee gedaan en landde de kist dus op Brussel. Foutje bedankt!
Naar aanleiding van een stukkie op "De ramp met de El Faro" heb ik nog een aardig verhaal, offtopic daar, dus plaats ik het maar hier.
In september 1995 vloog een DC-10 van Northwest Airlines van Detroit naar Frankfurt, een vlucht die regelmatig werd uitgevoerd. Door allerlei "foutjes" eindigde die vlucht op Brussel, een luchthaven waar Northwest normaliter niet kwam.
Hoe kwam dat? Door een verwisseling in de zg. flightstrip van de primaire en uitwijkbestemming. In dit geval was de bestemming EDDF (Frankfurt) en als uitwijkhaven was EBBR (Brussel) opgegeven.
Toen de vliegers na de nodige "trammelant" voor de baan van Brussel zaten, zagen ze dat het niet Frankfurt was en om veiligheidsredenen besloten ze dan toch maar daar te landen. Vervolgens moest er eerst een vervangingscrew vanaf Frankfurt komen omdat men "aan de uren zat" en tot slot was er op Brussel nog even iets aan onderhoud gedaan waarvoor niet correct was afgetekend, zodat uiteindelijk de vlucht iets van 8 uur te laat op Frankfurt arriveerde.
Men riep eerst dat bij het binnenkomen van het Europese luchtruim door Ierland een fout was gemaakt, dit werd door de ierse autoriteiten ontkend, maar uiteindelijk bleek het ergens toch te zijn gebeurd. Hoewel passagiers en cabinecrew op de beeldschermen konden zien dat ze helemaal niet bij Frankfurt zaten werd daar niets mee gedaan en landde de kist dus op Brussel. Foutje bedankt!