Bootsman Arie Klok

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Dirk klok

Bootsman Arie Klok

Bericht door Dirk klok »

image Klok-1.jpg
image Klok-1.jpg (85.29 KiB) 7952 keer bekeken
Hoi allemaal,

Mijn ouders ( Arie & Mar Klok)

Zijn op 19-7-2013 50 jaar getrouwd,
Ik ben op zoek naar oude colega's die misschien mij wel een mail willen sturen e een leuk verhaal of allen een kaart met de groeten,
Wij willen dit geven aan de Boots op hun feest avondje

Jullie kunnen dit sturen naar:
Dirkklok12@gmail.com

Alvast bedankt
dirk Klok


Ahoy Dirk,
Ik jouw foto maar ff recht gezet, want ik kreeg een stijve nek,als ik keek naar de foto
:wink:
Groetjes Ruud

Thomas1959
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2016 14:50

Re: Bootsman Arie Klok

Bericht door Thomas1959 »

Hallo Arie kan het zijn dat jij mijn boots was op de Nedlloyd Houtman reisje naar de east 1979 en woonde jij in Purmerend? Mijn is Thom van Hattum en was toen matroos o/g. Ik heb zo weinig gegevens qua bemanning. Ik heb wel onze chef-kok Bertus van Gelderen gevonden en jou naam ben ik ook niet vergeten. Je was voor mij een van de beste om mee te varen. Groetjes Thom
Poesko

Re: Bootsman Arie Klok

Bericht door Poesko »

Geachte Thomas 1959

Ik las net je bericht maar Bootsman Arie Klok is overleden IK dacht in 2015 Heb er ook prettig meegevaren Hoop je hiermede voldoende te hebben ingelicht Arie woonde in Katwijk
Tonnielangens
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2016 11:54

Re: Bootsman Arie Klok

Bericht door Tonnielangens »

Hallo thom van Hattum,mijn naam is Tonnie Langens volgens mij hebben wij samen gevaren bij de Nedlloyd,ik weet alleen niet meer welk schip het was.kwam jij niet uit Tiel? Groetjes Tonnie langens
Thomas1959
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2016 14:50

Re: Bootsman Arie Klok

Bericht door Thomas1959 »

Tonnielangens schreef:Hallo thom van Hattum,mijn naam is Tonnie Langens volgens mij hebben wij samen gevaren bij de Nedlloyd,ik weet alleen niet meer welk schip het was.kwam jij niet uit Tiel? Groetjes Tonnie langens
He Tonnie ,Thom van Hattum hier ja ik kwam uit Tiel hebben we samen met Arie Klok gevaren zo ja dan is dat de Houtman geweest, wat was jou rang aan boord dan? Heb je Facebook? Kun je je aan melden bij de groep ,,vrienden van Nedlloyd of anders nodig ik je wel uit in de vrienden groep goed? Leuk man. Groetjes Thom. P/s heb je er nog foto,s van
Zeuntje
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2018 15:56

Re: Bootsman Arie Klok

Bericht door Zeuntje »

Goede middag.
Heb met Bootsman Arie Klok gevaren op de Nedlloyd Barcelona en de Nedlloyd Bahrein.
Wat een geweldige man om mee te werken/varen.
Heb een hoop van die man geleerd.
Ben in 1982 van boord gehaald met de ambulance in Antwerpen met een bloedprop in mijn hersenen wat gelukkig allemaal weer goed is gekomen.
Ben later nog bij de Boots en zijn vrouw in Katwijk op bezoek geweest en wat ik me daarvan nog herrinner,buiten de gezelligheid,is de salon tafel,wow,wat een mooi ding zeg,helemaal uitgesneden,echt schitterend.
Vr.gr.
Richard van Altena.


Plaats reactie