Louis van Gaal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij nou zo dom?
Dit zou ik ook wel aan Louis van Gaal willen vragen die al maanden op zoek is naar een scorende spits, die er ook iedere wedstrijd staat.
Depay is voor veel geld gekocht, maar die scoort alleen maar in de media met een hele mooie hoed en ik zag onlangs ook nog dat hij met een mooi wijffie is wezen stappen.
Ook bij Ajax zijn ze het spoor een beetje bijster, ze hebben een heel scoutingsteam en komen niet verder dan Zivkovic die bij Willem 2 niet aan de bak komt terughalen.
Zivkovic is net als Depay volledig van het padje af en of die jongetjes nog terugkomen is maar de vraag.
Maar Louis kijkt blijkbaar niet naar spitsen die minder dan 80 miljoen kosten.
Een mooi voorbeeld vind ik Vincent Janssen van AZ die de hele wedstrijd zijn poten onder zijn kont vandaan loopt en dan toch nog energie over heeft om een wereldgoal zoals vanavond te maken. :-D
Of Haller van Utreg, geweldige spits!
Voebelle is eigenlijk heel simpel, je mot er gewoon meer inschoppe dan je tegenstander.
En dat kan alleen maar als je scorende spitsen hebt. :wink:
Janssen en Haller schoppen ze er wel in, waar ze ook spelen.

Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na het verlies vanmiddag van degradatiekandidaat Sunderland vrees ik toch het ergste voor Louis. :(
Ach, hij heeft zich hier al maandenlang op kunnen voorbereiden, hij zal een tijdje met Truus op vakantie gaan om zijn hoofd leeg te maken en daarna duikt hij wel weer ergens op. :wink:
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jan Sprong »

Ja Jos ,dat dacht ik gisterenavond ook toen ik ze zag verliezen bij de BBC en Depay schiet nog geen deuk in een pakje boter, ook hij mag wel weg bij MU en niet te vergeten wat een lekke defensie.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat .

groet en nog een fijne zondag,
Jan
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14381
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Louis van Gaal

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nou ben ik geen voetbal kenner, maar ik zag hier een paar dagen geleden Manchester United met 1-0 winnen van Manchester City (of Huppeldepup..weet ik veel?).....maar Linke Louitje zat nog steeds in een mooi pakkie tussen zijn diverse assistenten "op ut bankie" en volgens mijn zeer bescheiden en flinterdunne voetbal mening speelden die United boys ook beter :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14381
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Louis van Gaal

Bericht door Harry G. Hogeboom »

THE MONKEY CAME OUT OF THE SLEEVE

Louis van Gaal: The inside story of Manchester United's dressing room meltdown.

The Dutchman's heavy-handed style of management led to him losing the confidence of his players and, subsequently, his job, as Mark Ogden reveals.

Zie Hieronder.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 42316.html
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Louis gaat nu samen met zijn Truus van zijn ouwe dag genieten en zich meer met zijn kleinkinderen bezighouden.
Maar of die kleinkinderen dit wel zo leuk zullen vinden..... :wink:
Ach, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus hij zal ongetwijfeld weer opduiken bij de KNVB of voorzitter van de FIFA willen worden.
Weer eens wat anders, een FIFA voorzitter die niet corrupt is. :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zou Louis misschien Mediatraining aan Trump gegeven hebben? :lol:


Plaats reactie