Haven van Rotterdam
Re: Haven van Rotterdam
Het Passagierschip Insignia is net Rotterdam binnengevaren, en lost haar zusje MS Nautica af aan de Wilhelmina kade.
Voor meer foto's -------> Facebookgroep Havenzicht Rotterdam E.O. https://www.facebook.com/groups/482232258634490/
Voor meer foto's -------> Facebookgroep Havenzicht Rotterdam E.O. https://www.facebook.com/groups/482232258634490/
Re: Haven van Rotterdam
Mtk Mantyrano uit 2013, op de foto moest er nog een klappie bij
om voor de vertrekkende MS Rotterdam te blijven gistermiddag.
Het 110 meter lange en een Breedte van 13.50 meter kan tanker
5050 ton brandstof leveren. Met twee 1200 pk ABC motoren
zit de voorstuwing wel goed geholpen door twee Caterpillar
kopschroeven van elk 535 pk is het goed manoeuvreren met deze mooie tanker.
Deze tanker is speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van stookolie en voor het
bevoorraden van zeeschepen. Het casco is gebouwd op de Servernav
Shipyard in Roemenië in opdracht van Rensen-Driessen
Shipbuilding. De afbouw is gedaan door Teamco Shipyard in Heusden
Rensen-Driessen Shipbuilding B.V. is ontstaan vanuit Rensen
Shipbuilding B.V., opgericht in 1980 door George Rensen.
Sinds 2004 is Wim Driessen toegetreden tot het bedrijf en is de
bedrijfsnaam omgedoopt tot Rensen-Driessen Shipbuilding B.V.
De eigenaar Felita S.A. in Ahn (Ronald Verstraeten in Schilde)
mag trots zijn op zijn schip. Nog een fijne maandag voor allen.
om voor de vertrekkende MS Rotterdam te blijven gistermiddag.
Het 110 meter lange en een Breedte van 13.50 meter kan tanker
5050 ton brandstof leveren. Met twee 1200 pk ABC motoren
zit de voorstuwing wel goed geholpen door twee Caterpillar
kopschroeven van elk 535 pk is het goed manoeuvreren met deze mooie tanker.
Deze tanker is speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van stookolie en voor het
bevoorraden van zeeschepen. Het casco is gebouwd op de Servernav
Shipyard in Roemenië in opdracht van Rensen-Driessen
Shipbuilding. De afbouw is gedaan door Teamco Shipyard in Heusden
Rensen-Driessen Shipbuilding B.V. is ontstaan vanuit Rensen
Shipbuilding B.V., opgericht in 1980 door George Rensen.
Sinds 2004 is Wim Driessen toegetreden tot het bedrijf en is de
bedrijfsnaam omgedoopt tot Rensen-Driessen Shipbuilding B.V.
De eigenaar Felita S.A. in Ahn (Ronald Verstraeten in Schilde)
mag trots zijn op zijn schip. Nog een fijne maandag voor allen.
Re: Haven van Rotterdam
Mtk Mantyrano uit 2013, op de foto moest er nog een klappie bij
om voor de vertrekkende MS Rotterdam te blijven gistermiddag.
Het 110 meter lange en een Breedte van 13.50 meter kan tanker
5050 ton brandstof leveren. Met twee 1200 pk ABC motoren
zit de voorstuwing wel goed geholpen door twee Caterpillar
kopschroeven van elk 535 pk is het goed manoeuvreren met deze mooie tanker.
Deze tanker is speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van stookolie en voor het
bevoorraden van zeeschepen. Het casco is gebouwd op de Servernav
Shipyard in Roemenië in opdracht van Rensen-Driessen
Shipbuilding. De afbouw is gedaan door Teamco Shipyard in Heusden
Rensen-Driessen Shipbuilding B.V. is ontstaan vanuit Rensen
Shipbuilding B.V., opgericht in 1980 door George Rensen.
Sinds 2004 is Wim Driessen toegetreden tot het bedrijf en is de
bedrijfsnaam omgedoopt tot Rensen-Driessen Shipbuilding B.V.
De eigenaar Felita S.A. in Ahn (Ronald Verstraeten in Schilde)
mag trots zijn op zijn schip. Nog een fijne maandag voor allen.
om voor de vertrekkende MS Rotterdam te blijven gistermiddag.
Het 110 meter lange en een Breedte van 13.50 meter kan tanker
5050 ton brandstof leveren. Met twee 1200 pk ABC motoren
zit de voorstuwing wel goed geholpen door twee Caterpillar
kopschroeven van elk 535 pk is het goed manoeuvreren met deze mooie tanker.
Deze tanker is speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van stookolie en voor het
bevoorraden van zeeschepen. Het casco is gebouwd op de Servernav
Shipyard in Roemenië in opdracht van Rensen-Driessen
Shipbuilding. De afbouw is gedaan door Teamco Shipyard in Heusden
Rensen-Driessen Shipbuilding B.V. is ontstaan vanuit Rensen
Shipbuilding B.V., opgericht in 1980 door George Rensen.
Sinds 2004 is Wim Driessen toegetreden tot het bedrijf en is de
bedrijfsnaam omgedoopt tot Rensen-Driessen Shipbuilding B.V.
De eigenaar Felita S.A. in Ahn (Ronald Verstraeten in Schilde)
mag trots zijn op zijn schip. Nog een fijne maandag voor allen.
Re: Haven van Rotterdam
MINA OLDENDORFF
STAR POLARIS
Stolt Guilermot
A.H.VALLETTA
BOW SKY
Re: Haven van Rotterdam
KYOTO EXPRESS. Europahaven.
HANJIN GREEN EARTH. Euromax Terminal Yangtzekanaal.
ABERDEEN. Prinses Arianehaven aan de palen t.b.v. Ship to Ship transfer.
TRINITY ARROW. Gate Terminal Nijlhaven.
NORD SNOW QUEEN. 7e Petroleumhaven.
Re: Haven van Rotterdam
KARIN SCHEEPERS
RPA 15
ANNA SIRKKA
Babbel
KRVE 71
Re: Haven van Rotterdam
CELANDINE
AMANDINE
M N COLIBRI
BETTY KNUTSEN
RICKMERS HAMBURG
STENA TRANSPORTER
Re: Haven van Rotterdam
RMS GOOLE
DEPENDENT
HUSEYN JAVID
SCT MONTE ROSA
Stolt Auk
CONMAR ELBE
CONTAINERSHIPS VII
LINDA OLDENDORFF
Re: Haven van Rotterdam
ELEKTRON II
BOW SAGA
WILSON SAAR
ESTHER SPIRIT
Re: Haven van Rotterdam
DONAT
LADY DAHLIA
VANTAGE
NOR CHIEF
ALMA