Kombuispraat reunie op de Zaandam 01 oktober 2016

Alle reünies op een rijtje.
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door warbout »

Cor, veel succes met je nieuwe schokbreker.
Ik weet wat het is want ik heb inmiddels alle twee vernieuwde knieën.
En inderdaad het duurt enige maanden voordat het weer als vanouds aanvoelt.
(gelukkig wel opwaarts om weer in te slingeren)

strekte Cor.

gr, Willem.W
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"

v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Heren,

Omdat zaterdag 1 oktober al snel nadert en ik nog een en ander moet regelen verzoek ik iedereen die wil opstappen, op deze dag, zich per e-mail te melden bij Jos Komen. Een berichtje hier mag natuurlijk ook.
In principe is de Zaandam beschikbaar. De draaiuren worden gesponsord.
Omdat het aantal opstappers nu nog gering is wil ik vragen of de Zaandam voor de catering wil zorgen, dat zal ik deze week dus moeten regelen.
Wil men de kosten voor catering kunnen vaststellen dan moet het aantal opstappers wel ongeveer bekend zijn.
Dus kijk nog eens in uw agenda, 1 oktober is het mooi weer en het Noordzeekanaal is een prachtig stukje varen!
Mooie kans om een echte Werkspoor te horen werken.

Het is natuurlijk een prachtige kans om tiener kleizoon/dochter kennis te laten maken met varen.
paul
Berichten: 356
Lid geworden op: 24 jan 2008 17:16
Locatie: den hoorn
Contacteer:

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door paul »

17 personen is wel gezellig,maar het is toch mooi als er wat meer bijkomen.
Zal hier en daar is vragen in mijn ruime kennis kring,of ik wat kleurrijke personen kan lekker maken.
Is het misschien een idee om de buren er bij te betrekken??
Het is wel zo leuk als het allemaal gelijk gestemde zijn.
Gr Paul.
koop een boot en heb plezier tot je dood
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik vind 17 personen zelf prima, hoor! :wink:
Maar is het niet te weinig om een hele dag varen rendabel te maken?
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Jos, het gaat slechts om de kosten voor catering. De vaaruren zijn al geregeld, dus maakt het niet uit of er 17 man zijn of wat meer/minder, dat is dus het punt niet. Drinken zal ook het probleem niet zijn, als er echter wat te eten geregeld moet worden is het wel handig om ongeveer een aantal te weten. Eten en drinken moeten de opstappers dus wel betalen en ik kan mij voorstellen dat men wil weten wat dat gaat kosten.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Maar is het niet te weinig om een hele dag varen rendabel te maken?
Rendabel of niet......als je maar schik hebt..........'tis dat ik dan net FF druk ben, maar anders :lol: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
joop 5
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 okt 2015 13:44

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door joop 5 »

ik zou dolgraag weer mee willen maar moet uiterst 19.00 uur weer thuis zijn is 3 uur rijden dus dat zal niet gaan lukken om 16.00 weer terug te zijn lijkt mij ik weet niet meer hoe laat wij vorige keer terug waren misschien kan er iemand zeggen hoe laat ze denken weer voor de wal te zijn gr joop
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Joop, tussen 16.00 en 17.00 uur worden we terug verwacht in IJmuiden.
De vorige keer werd het iets later en dat kan natuurlijk altijd gebeuren, met Ed moet e.a. wat tijden betreft nog precies afgesproken worden.
Geef je op onder voorbehoud, dan kan je altijd nog later beslissen wat je gaat doen.
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Heren(en dames) opstappers voor de Zaandam,

Drank is aan boord verkrijgbaar tegen kostprijs.
Voor catering moet u aan mij, bij het aan boord gaan, per persoon euro 20,00 afdragen (gepast geld s.v.p.).
Wat u daarvoor krijgt is nog even een verrassing :wink:
Na afloop van de tocht wordt van u een vrijwillige bijdrage verwacht bestemd voor het onderhoud van de Zaandam, deze bijdrage kunt u anoniem in een daarvoor bestemd putsje werpen.

Geef u snel op bij Jos, bij veertig personen is de Zaandam vol en komt u op een reservelijst te staan.

Details zoals tijden van vertrek en aankomst en waar inscheping plaats gaat vinden hoort u nog z.s.m.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Harry G. Hogeboom »

bij het aan boord gaan, per persoon euro 20,00 afdragen
Ik volg dit een beetje omdat ik graag mee zou gaan varen met deze unieke ploeg ouwe zeelui op dit unieke schip, maaaaaar dat los ik jammer genoeg niet op met een autoritje en 20 Euro.
Jan begint zich al snel als een "echte ouderwetse reder" te gedragen...........betalen als je aan boord komt :lol: :lol: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie