Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Knisten »

Beste mede-kombuizers,

'k Weet eigenlijk niet goed in welk topic dit te plaatsen, dus leek mij "Radio-hutten etc." wel de beste plek, gezien mijn achtergrond als Sparks.
Elke keer wanneer ik inlog gaat er een nieuwe wereld voor me open, ondanks het feit dat ik nu al meer dan tien jaar op dit forum ben. De zee blijft trekken en ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdragen (en de links naar eerdere bijdragen).
Dat wilde ik even kwijt....
"Credit where credit is due"
Nogmaals, bedankt allemaal en voor ik het vergeet, een hele fijne reunie toegewenst !
Het ga jullie allen goed...

Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dat is mooi om dat een keer uit te spreken, Dirk. :)
Ik ben ook nog elke dag blij met dit forum en stel de gastvrijheid op hoge prijs.
Dat Jos Komen er bij tijd en wijle strontziek van wordt, kan ik me heel goed voorstellen, maar gelukkig gaat hij nog altijd gewoon door. Dat verdient een compliment.
En jij verdient een compliment voor je mooie truckersbijdragen, dus bij deze.

Ik heb eens even rondgkeken in Abbeville, Louisiana. Geen wereldstad, maar het leven zal er vast wel goed zijn. Als het water niet te hoog komt. :wink:
Is die burgemeester tevens eigenaar van Piazza Office Supply? Hoe komt een sparks in Abbeville, Louisiana terecht? Waarschijnlijk net zo als een ouwe potjesschipper op de bodem van een droog meer in Grieks-Macedonië terechtkomt, in een lelijk dorp met 500 inwoners - kerkhof meegeteld. :-D

Gewoon doorgaan met forumbezoeken en nu en dan een bijdgae leveren.
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Knisten »

Nou Theo, je doet me blozen... :oops: :wink: :oops: en ik ben het helemaal met je eens. Er is zoveel kennis en kunde voorhanden bij de forumleden dat de kreet "U vraagt en wij draaien" alleen maar bevestigd wordt. Dat maakt het interressant en levert zo een positieve bijdrage aan iemands algemene ontwikkeling. Dat er bij tijd en wijle strubbelingen zijn, ach, dat hoort er bij, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt, om bij onze terminologie te blijven. Alle respect voor Jos als beheerder en de andere moderatoren om het geheel in goede banen te leiden. Tik aan de pet !
De burgervader hier ken ik niet. 't Is een aardig plaatsje, maar we denken erover om toch weer terug naar Texas te gaan. Klimatologisch meer verantwoord in verband met de droge warmte daar in plaats van de vochtigheid hier. Met een aan -bijna- zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik dat onze redenen om te wonen waar we wonen dezelfde zullen zijn. Je mag drie keer raden :) . Hoop nog steeds op volledig herstel, maar 't gaat langzaam en zodra ik 's Heren (snel- en andere) wegen weer onveilig kan maken gaan we door met Truckin' USA. Tot dan concentreer ik me liever op zaken die met scheepjes (en boeken) te maken hebben en waar kan dat beter dan hier ?
Vriendelijke groeten,
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Harry G. Hogeboom »

maar gelukkig gaat hij nog altijd gewoon door. Dat verdient een compliment
.
Nou Jos daar in Heemskerk in het park rondstapt met z'n hondje EN 2 stuks van die Pauwenveren op zijn rookkanaal gestoken, eentje van de nautische kant en eentje van de vonkentrekkers afdeling, dat zal ik er maar een gegalvaniseerde blikken Pauwenveer naast steken namens DE Machinedienst! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Sparkymul »

Het RH jubileumboek

Het aantal gereserveerde Radio-Holland jubileumboeken is toegenomen tot 350! Het boek is te bestellen bij de stichting Historisch Materiaal Radio-Holland.

Sparkymul
Bijlagen
RH Boek.jpg
RH Boek.jpg (21.88 KiB) 4559 keer bekeken
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Sparkymul »

Kleine reünie…

Een aantal mannen van de lichting 1971 van de Keizersgracht komt 28/10 weer in de kroeg bij elkaar. (Het is groep van Goedknegt Siebelist). Wellicht zijn er schoolmakkers van dezelfde lichting die ook van sterke verhalen houden onder het genot van een biertje. Geef even een berichtje als je wilt aansluiten.

Sparkymul
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Sparkymul »

Gevonden op Facebook...

Het aantal inschrijvingen voor de RADIO-HOLLAND reunie (volgend jaar mei) is nu de magische grens van 500 gepasseerd!

Inschrijven is nog steeds mogelijk via http://www.pdrh.nl/Pagina/start%20NL.htm

Sparkymul
Gebruikersavatar
andrekik
Berichten: 493
Lid geworden op: 04 okt 2007 04:40
Locatie: Houston, Texas
Contacteer:

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door andrekik »

Overgenomen van de FB pagina van Harry Lorwa, de venue en datum zijn bekend:

100 JAAR RADIO HOLLAND !!! EEUW-FEEST !!!
Aan alle "Radio Hollanders",
Met dank voor je vrijblijvende aanmelding via onze website (http://www.pdrh.nl). We kunnen je melden dat de datum en locatie van de Radio Holland reünie in het kader van het 100 jarig bestaan is vastgesteld en zal plaatsvinden op:
ZATERDAG 13 MEI 2017 OP DE S.S. ROTTERDAM te Rotterdam van 10:00-17:00 uur.
Reserveer deze dag in je agenda.
De deelname prijs wordt € 55 per persoon.
Hoe je je definitief kunt inschrijven en meer informatie omtrent de locatie en het evenement krijgt je toegestuurd via het december nummer van ons blad "Oud Roest" wat U in de 3e week van december in je brievenbus zal aantreffen (ook niet vrienden van onze Stichting krijgen een exemplaar toegestuurd)
Rond deze tijd zal ook de informatie op onze website aangepast zijn.
Met vriendelijke groet
Henk Middelkoop
Secretaris Stichting Historisch Materiaal Radio-Holland
Rotterdam.jpg
Rotterdam.jpg (46.56 KiB) 5393 keer bekeken
Live life to the fullest!
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

-------------------------------
    • Afbeelding

      Weet iemand zo uit het blote hoofd wanneer de "OCEAAN POST" voor het eerst werd uitgezonden? Het steekt niet op een jaar, hoor. Ongeveer is genoeg.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2201
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Radiohutten en wat er zo bij hoorde

Bericht door Drentenier »

Groet,
Hans


Plaats reactie